Onko kortti lukittu vai puhelin? Olen nähnyt Pixmanian mainoksessa että "puhelin ei ole SIM-kortti lukittu". Siitä olen päätellyt että lukitus on puhelimessa???? Olenko hakoteillä vai? - Haluaisin nimittäin vaihtaa SIM-kortti-lukitusta puhelimesta kortin ei-lukittuun puhelimeeni, sillä kakkospuhemellani on vähän vaikea kirjoittaa tekstareita, ja näin etu liittymän tekstareista jää käyttämättä. (Siis mulla on 2 Kännykkää, se vanha kalliimpi, ykköspuhelimeni ja uusi huonompi, kakkospuhelimeni, kytkykauppapuhelin).
Näillä on eri liittymät, kun tätä mallia ei ollut ykkös-operaattorillani.
Kysymyksen idea on se, että ei kai ykköspuhelimeni 'lukkiudu' jos laitan siihen kakkospuhelimeni SIM-kortin väliaikaisesti? Siksi halusin tietää onko lukitus puhelimessa vai SIM-kortissa?
SIM-KORTTILUKITTU
Haluaa tietää????
1
723
Vastaukset 1
- ......
laita vaan toinen kortti sisään, ei se puhelin lukkiudu mitenkään siitä vaikka on kytky
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291354
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4581053Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "159637Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va187564- 43559
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l68538- 71533
- 39529
- 40517
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20506