Onko kortti lukittu vai puhelin? Olen nähnyt Pixmanian mainoksessa että "puhelin ei ole SIM-kortti lukittu". Siitä olen päätellyt että lukitus on puhelimessa???? Olenko hakoteillä vai? - Haluaisin nimittäin vaihtaa SIM-kortti-lukitusta puhelimesta kortin ei-lukittuun puhelimeeni, sillä kakkospuhemellani on vähän vaikea kirjoittaa tekstareita, ja näin etu liittymän tekstareista jää käyttämättä. (Siis mulla on 2 Kännykkää, se vanha kalliimpi, ykköspuhelimeni ja uusi huonompi, kakkospuhelimeni, kytkykauppapuhelin).
Näillä on eri liittymät, kun tätä mallia ei ollut ykkös-operaattorillani.
Kysymyksen idea on se, että ei kai ykköspuhelimeni 'lukkiudu' jos laitan siihen kakkospuhelimeni SIM-kortin väliaikaisesti? Siksi halusin tietää onko lukitus puhelimessa vai SIM-kortissa?
SIM-KORTTILUKITTU
Haluaa tietää????
1
596
Vastaukset
- ......
laita vaan toinen kortti sisään, ei se puhelin lukkiudu mitenkään siitä vaikka on kytky
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem402730- 161561
Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k211234Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3411153- 591103
- 45924
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20909- 46818
- 45800
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61794