Onko kortti lukittu vai puhelin? Olen nähnyt Pixmanian mainoksessa että "puhelin ei ole SIM-kortti lukittu". Siitä olen päätellyt että lukitus on puhelimessa???? Olenko hakoteillä vai? - Haluaisin nimittäin vaihtaa SIM-kortti-lukitusta puhelimesta kortin ei-lukittuun puhelimeeni, sillä kakkospuhemellani on vähän vaikea kirjoittaa tekstareita, ja näin etu liittymän tekstareista jää käyttämättä. (Siis mulla on 2 Kännykkää, se vanha kalliimpi, ykköspuhelimeni ja uusi huonompi, kakkospuhelimeni, kytkykauppapuhelin).
Näillä on eri liittymät, kun tätä mallia ei ollut ykkös-operaattorillani.
Kysymyksen idea on se, että ei kai ykköspuhelimeni 'lukkiudu' jos laitan siihen kakkospuhelimeni SIM-kortin väliaikaisesti? Siksi halusin tietää onko lukitus puhelimessa vai SIM-kortissa?
SIM-KORTTILUKITTU
Haluaa tietää????
1
723
Vastaukset 1
- ......
laita vaan toinen kortti sisään, ei se puhelin lukkiudu mitenkään siitä vaikka on kytky
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941395
- 781133
Mustikat jää metsiin
kun ei thaikut saa lupia tulla ja oman maan työttömät ei viitti metsään mennä. Itse poimin noin 20-30 sangollista kesäi72931- 50859
- 62822
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste157769- 40709
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?86668Me (n & m)
Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T16650Jaakko Kyllönen !
Koettaa viisastella,Kuhmon hoito paikkojen kohtalosta.KYLLÄ SE OLI KOKOOMUS;JOKA ETU NENÄSSÄ EDDUSKUNTA VAALIEHDOKAS TEA24591