Onko kortti lukittu vai puhelin? Olen nähnyt Pixmanian mainoksessa että "puhelin ei ole SIM-kortti lukittu". Siitä olen päätellyt että lukitus on puhelimessa???? Olenko hakoteillä vai? - Haluaisin nimittäin vaihtaa SIM-kortti-lukitusta puhelimesta kortin ei-lukittuun puhelimeeni, sillä kakkospuhemellani on vähän vaikea kirjoittaa tekstareita, ja näin etu liittymän tekstareista jää käyttämättä. (Siis mulla on 2 Kännykkää, se vanha kalliimpi, ykköspuhelimeni ja uusi huonompi, kakkospuhelimeni, kytkykauppapuhelin).
Näillä on eri liittymät, kun tätä mallia ei ollut ykkös-operaattorillani.
Kysymyksen idea on se, että ei kai ykköspuhelimeni 'lukkiudu' jos laitan siihen kakkospuhelimeni SIM-kortin väliaikaisesti? Siksi halusin tietää onko lukitus puhelimessa vai SIM-kortissa?
SIM-KORTTILUKITTU
Haluaa tietää????
1
723
Vastaukset 1
- ......
laita vaan toinen kortti sisään, ei se puhelin lukkiudu mitenkään siitä vaikka on kytky
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6271332- 961118
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta190842Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.312791Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä215733- 58693
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175661Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht224614Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88610Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21551