Onko kortti lukittu vai puhelin? Olen nähnyt Pixmanian mainoksessa että "puhelin ei ole SIM-kortti lukittu". Siitä olen päätellyt että lukitus on puhelimessa???? Olenko hakoteillä vai? - Haluaisin nimittäin vaihtaa SIM-kortti-lukitusta puhelimesta kortin ei-lukittuun puhelimeeni, sillä kakkospuhemellani on vähän vaikea kirjoittaa tekstareita, ja näin etu liittymän tekstareista jää käyttämättä. (Siis mulla on 2 Kännykkää, se vanha kalliimpi, ykköspuhelimeni ja uusi huonompi, kakkospuhelimeni, kytkykauppapuhelin).
Näillä on eri liittymät, kun tätä mallia ei ollut ykkös-operaattorillani.
Kysymyksen idea on se, että ei kai ykköspuhelimeni 'lukkiudu' jos laitan siihen kakkospuhelimeni SIM-kortin väliaikaisesti? Siksi halusin tietää onko lukitus puhelimessa vai SIM-kortissa?
SIM-KORTTILUKITTU
Haluaa tietää????
1
671
Vastaukset
- ......
laita vaan toinen kortti sisään, ei se puhelin lukkiudu mitenkään siitä vaikka on kytky
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3486389Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 971005
- 52880
- 56846
- 41830
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137823Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14751