Panin poikaa

Sami

Olen 21-vuotias bi-poika, ja mulla on ollut aikaisemminkin paljon seksifantasioita pojista, mutten ajatellutkaan että niitä uskaltaisin toteuttaa. Pari viikkoa sitten kuitenkin kävi toisin..Olin baarissa viettämässä iltaa, ja kun kello lähenteli sulkemisaikaa, olivat kaverini kaikonneet jonnekin ja olin suht hyvässä kännissä.. Sitten eräs nuori sälli tuli ehdottelemaan että lähtisinkö heille, persettä olisi kuulemma tarjolla. Olin katsellut tuota poikaa jo aikaisemminkin illalla tanssilattialla, hyväpyllyinen poika hän olikin. Hän sanoi olevansa 18-vuotias, mutta näytti kyllä ehkä nuoremmaltakin. Suostuin sitten hänen mukaansa, ja ajatus naimisesta hänen kanssaan tuntui koko ajan houkuttelevammalta. Kun kävelimme hänen kämpilleen, housuissani alkoi pakottaa oikein toden teolla. Halusin naida tuota kiimapyllyä NYT!

Kun pääsimme sisään, poika meni suoraan asiaan ja riisui farkkunsa. Hän haki liukastetta, antoi sen minulle ja käski käyttää sitä. Aloin riisua housujani ja otin kovana seisovan kullini esiin. Poika, Jani nimeltään katsoi sitä kiimaisena ja riisui alushousunsa. Näin hänen kiinteän ja hyvännäköisen pyllynsä jota hän esitteli yrittäen saada minut kiihottumaan entisestään. Jumalauta se oli pantavan näköinen.. Hän meni pöytää vasten ja pyllisti minulle levittäen jalkojaan. Menin hänen taakseen ja otin purkista liukastetta sormeeni ja työnsin sen hänen peräaukkoonsa. Jani ynähteli kun liikuttelin sormeani hänen pyllyssään. Levitin reilusti liukastetta hänen pyllyynsä, rullasin kortsun kulliini ja työnsin varovasti terskaani hänen peräaukolleen. Tuntui taivaallisen hyvälle työntyä hitaasti tuohon tiukkaan reikään. Jani ei selvästikään ollut ensimmäistä kertaa asialla ja tuntui osaavan nämä hommat. Aloin hitaasti naida häntä pitäen käsillä hänen lanteistaan kiinni. Jani ähki ja huusi: "Nai mua kovaa!". En voinut uskoa mitä olin tekemässä, kyrpä toisen pojan perseessä..! Tunne oli niin rietas ja kiihottava ettei mennyt kauaa kun tunsin tulevani. Vedin kullin pois Janin pyllystä ja käänsin hänet ehkä hieman kovakouraisestikin ympäri ja päästin spermani hänen naamalleen. Ja sitähän tulikin aikamoinen määrä... Oli todella kiihottava näky nähdä Janin naama täynnä spermaa. Suutelin häntä suulle ja sain samalla suuhuni omaa spermaani.

Näin Janin puolijäykän kullin ja otin sen käteeni alkaen runkata sitä. Pidin sykkivää terskaa naamani edessä ja haistelin sitä ennen kuin otin sen suuhuni. Se tuoksui ihanan kiimaiselta. Runkkasin ja nuolin Janin ihanaa teinimunaa kunnes hän suihkautti spermansa lattialle.

Pukeuduimme ja Jani kiitti minua panosta. Pidemmittä puheitta lähdin kohti kotia kokemusta rikkaampana. Janin numero jäi kännykkääni, saa nähdä tuleeko myöhemmin soiteltua.....

3

8235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jomo

voi poikaa,kun olet niin nolo...irw!

• Rekkamies

...kun nuori mies ja nainen touhuaa ekä kertoja mutta kun hinttarit.Höh,se menee yli ymmärryksen.Spermasta on 80% virtsaa,että siitä vaan kusta juomaan siat.

• Jaba

...miksi teet tuollaisia pojan kanssa en voisi sanoa että se ei ole kivaa mutta eikö tytöt kiinosta? olen itse tyttö/nainen ja sanon et ei tossa oo noloo jos nautit siitä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4114
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3198
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1790
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe