Elikkäs mulla on ongelma mesen kanssa,
kirjaudun meseen sisään, ja se onnistuu, mutta en näe online-tilassa olevia kavereitani, vaikka he onlinessa olisivatkin. Ja kaverini näkevät minut offline-tilassa. Mese on toiminut tähän päivään asti!
Mikä avuksi?!
Ei toimi!
autsiiks
4
369
Vastaukset
- kallekeisari100
Mulla ja monella mun kaverilla on sama ongelma. Mese on aivan sekaisin tänään...
- phiuh
Sama ongelma myös täällä. En tiedä mistä johtuu...helpotus huomata kuitenkin ettei ole yksin minun ongelmani :D
- tytönen:D
phiuh kirjoitti:
Sama ongelma myös täällä. En tiedä mistä johtuu...helpotus huomata kuitenkin ettei ole yksin minun ongelmani :D
täällä myös saman ongelman kanssa tänään painiva.
välillä kaverit näkyy online tilassa ja välillä ei. :D - tohtorikoira
tytönen:D kirjoitti:
täällä myös saman ongelman kanssa tänään painiva.
välillä kaverit näkyy online tilassa ja välillä ei. :Dse on se hiv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544726
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1724286- 673892
- 1273872
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493681Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793508- 983041
- 542895
- 252716
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152450