http://www.nettiauto.com/opel/omega/3133053
tollasta ajattelen mennä huomenna kattoon, onko ylihinnoteltu? mitä tyyppivikoja tommosessa on että tietäs vähän katsella?
eikös nuo v6 omegat pitäisi kuitenkin olla melko varmoja pelejä?
Omega V6
5
578
Vastaukset
- karmee kiesi
se mikä on varmaa on että V& Omega oli luotettavuudessa alle kaiken arvostelun. Mulla oli pakkosyistä aikanaan sekä 2,5 V& että myöhempi 2,6 V6 työsuhdeautoina. pakko oli ottaa kun ei saanut itse valita. Ei ole ennen eikä jälkeen ollut niin vikaherkkiä pelejä kuin ne olivat. Ja kone ei kestänyt senkään vertaa kuin 2-litrainen.
- pari,
vikaa sattui omalle kohdalle, pakosarja halki ja sytytyspuola meni vaihtoon, ei muuten ollut halpa mokkula.
- Omega-3
2.5 litrainen on pemun kone ja 3.0 litrainen huonosti suunniteltu. Paras on 2.0 litrainen.
- omega b1.0
älä puhu paskaa! Veekuutoset on opelin koneita ja 2.5td (myöhemmin 2.5dti) kiisseli oli bemulta.
Tyyppivikana noissa veekuutosissa 2.5 ja 3.0 oli vääntyvät venttiilikopat ja uudemmissa 2.6 ja 3.2
venttiilivarrenkumit. Tosin nekin ovat tulee vastaan tai ei vikoja, yhtä hyvin uusi tojota voi hajota
5 kilsan jälkeen. Et voi tietää. - Omega-3
omega b1.0 kirjoitti:
älä puhu paskaa! Veekuutoset on opelin koneita ja 2.5td (myöhemmin 2.5dti) kiisseli oli bemulta.
Tyyppivikana noissa veekuutosissa 2.5 ja 3.0 oli vääntyvät venttiilikopat ja uudemmissa 2.6 ja 3.2
venttiilivarrenkumit. Tosin nekin ovat tulee vastaan tai ei vikoja, yhtä hyvin uusi tojota voi hajota
5 kilsan jälkeen. Et voi tietää.3.0 litrainen kone on ahdettu liian pieneen tilaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318