Maailmanympärimatka 6 kuukaudessa

sofiekk

Heippa, meillä ois suunnitteilla mennä vuonna 2012 matkalle! Matkan kesto olisi 6kk ja lentoreitti olisi
Helsinki-Milano-Abu Dhabi-Sydney-Auckland-Los Angeles-Lontoo-Helsinki. Kilroy travelsin mukaan kyseisen paketin hinta on ALKAEN 1260 euroa. Paljonkohan rahaa menee hotelleihin ja ylipäätänsä? Ihan missään taivasalla en kuitenkaan halua nukkua :) Riittääkö 10 000 euroa puolen vuoden matkailuun?

Vastauksia kaivataan! Kiitos jo etukäteen!

7

1826

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkustajapassenger

Kyllä noi maat on sen verran kalliita että ton 10 kiloa saa varata, eikä sillä vielä juurikaan juhlita.

• old fart

Sisältääkö lentolipun hinta jo verot? Ei paha. Onko jonkun allianssin hinta?

• Pikkupiikapiiperione

mentiin 2009 5 kk ja kaksi aikuista normi hotelleissa ja 16 pysähdystä koko budjetti vain 18000e sis. kaiken .Lentoliput(Oneworld) Smt:n kautta kaikki nippuun ja mahd paljon hotelleja otimme nettivarauksin hyödyntäen alennuksia .Suunnittelu on hauskin vaihe ja itse matka menee tressittä kun tekee sen kunnolla ja matkaa hymyssä suin, koska kommeluksitta tuskin selviät pitkästä reissusta.

• m

Aika tiukalta budjetilta kuulostaa. Meillä miehen kaa tulossa vähän reilu 2kk maailmanympärimatka (kilroylta) ja meillä budjetti 15 000€. Pyritään että majoitus olisi keskimäärin 70-80€ yö.

Teidän reitti kyllä kuulostaa tosi kivalta! :)

• reissuri

Jos lennot on parin tonnin luokkaa niin käyttörahaa on lähes kolme tonnia/kk. Ei taida olla Aasia etc. matkasuunnitelmissa vai missä palaa noin paljon rahaa..?
        Itse elelisin tuolla rahalla herroiksi kuukausitolkulla..

• Emerson
    • annieja

itse olen menossa juuri tuolle kilroy travelsin maailman ympäryys matkalle, siis sama reitti, nyt elokuussa 2010 kähden ja noin 7 kuukautta olisin matkalla, ja minun budjettini on vaan 4000 euroa :P Asuin Australiassa juuri puoli vuotta vain 3000 euroa tilillä lähtiessäni ja pärjäsin, mutta tein kyllä vähän töitä samalla pari kuukautta... tosin itse olen nuori (18 vuotias) ja yövyin halvoissa ''backpacker hostelleissa'' tai ulkona ja reissasin halvimmilla mahdollisilla keinoilla, oli kyllä upea matka ja rahatkin riitti :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      64
      4365
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3485
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3150
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2608
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2307
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2079
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      1984
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      192
      1870
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1542
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1398
    Aihe