Maailmanympärimatka 6 kuukaudessa

sofiekk

Heippa, meillä ois suunnitteilla mennä vuonna 2012 matkalle! Matkan kesto olisi 6kk ja lentoreitti olisi
Helsinki-Milano-Abu Dhabi-Sydney-Auckland-Los Angeles-Lontoo-Helsinki. Kilroy travelsin mukaan kyseisen paketin hinta on ALKAEN 1260 euroa. Paljonkohan rahaa menee hotelleihin ja ylipäätänsä? Ihan missään taivasalla en kuitenkaan halua nukkua :) Riittääkö 10 000 euroa puolen vuoden matkailuun?

Vastauksia kaivataan! Kiitos jo etukäteen!

7

1766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkustajapassenger

      Kyllä noi maat on sen verran kalliita että ton 10 kiloa saa varata, eikä sillä vielä juurikaan juhlita.

      • old fart

        Sisältääkö lentolipun hinta jo verot? Ei paha. Onko jonkun allianssin hinta?


    • Pikkupiikapiiperione

      mentiin 2009 5 kk ja kaksi aikuista normi hotelleissa ja 16 pysähdystä koko budjetti vain 18000e sis. kaiken .Lentoliput(Oneworld) Smt:n kautta kaikki nippuun ja mahd paljon hotelleja otimme nettivarauksin hyödyntäen alennuksia .Suunnittelu on hauskin vaihe ja itse matka menee tressittä kun tekee sen kunnolla ja matkaa hymyssä suin, koska kommeluksitta tuskin selviät pitkästä reissusta.

    • m

      Aika tiukalta budjetilta kuulostaa. Meillä miehen kaa tulossa vähän reilu 2kk maailmanympärimatka (kilroylta) ja meillä budjetti 15 000€. Pyritään että majoitus olisi keskimäärin 70-80€ yö.

      Teidän reitti kyllä kuulostaa tosi kivalta! :)

      • reissuri

        Jos lennot on parin tonnin luokkaa niin käyttörahaa on lähes kolme tonnia/kk. Ei taida olla Aasia etc. matkasuunnitelmissa vai missä palaa noin paljon rahaa..?
        Itse elelisin tuolla rahalla herroiksi kuukausitolkulla..


    • Emerson

      Unohtakaa hotellit ja yöpykää hostellien dormeissa, missä niitä vain on. Siinä tulee jo huomattava säästö noin pitkällä matkalla ja tutustuu hyvin uusiin ihmisiin.

      Täältä löytyy valikoimaa
      http://www.reservations.bookhostels.com/poyhtari.com/

    • annieja

      itse olen menossa juuri tuolle kilroy travelsin maailman ympäryys matkalle, siis sama reitti, nyt elokuussa 2010 kähden ja noin 7 kuukautta olisin matkalla, ja minun budjettini on vaan 4000 euroa :P Asuin Australiassa juuri puoli vuotta vain 3000 euroa tilillä lähtiessäni ja pärjäsin, mutta tein kyllä vähän töitä samalla pari kuukautta... tosin itse olen nuori (18 vuotias) ja yövyin halvoissa ''backpacker hostelleissa'' tai ulkona ja reissasin halvimmilla mahdollisilla keinoilla, oli kyllä upea matka ja rahatkin riitti :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe