Minulla on lainassa Panasonic Lumix DMC-TZ7 kamera ja käyttöohjetta en saanut mukaan. Voiko elokuvan muotoa "valita". Vanha DVD-laite ei tunnista formaattia ja PC:ssä ainoastaan Nero-avaa Vistassa elokuvan (kameran mukana tulleen ohjelman lisäksi)
elokuvan taltiointi
3
625
Vastaukset
- viedeosta kyse
Siis tarkoitan video kuvaamista.
- kiina inc.
Kiinni kameraan ja TV:oon jos haluat vaan katsoa otoksia. Jos haluut tehdä niistä otoksista DVD:n niin sitten sinun pitää muuntaa ne MotionJpeg-tiedostot DVD-formaattiin ja polttaa niistä DVD. Silloin tarvit jonkun videoeditointisoftan.
Se HDMI-liitin on varmaan mini-kokoa joten tarvit adapterin tai johdon, jossa toisessa päässä mini ja toisessa normaali HDMI-liitin.- täytyy opetella
Pystyn kyllä tallentamaan kameralta vanhalle DVD:lle mutta myöhempää käyttöä varten haluaisin tallentaa PC:lle sellaiseen muotoon että esim. toinen PC jossa ei ole Neroa ja on XP-kone joisi esim. tikulla siirretyn videokuvan avata. Täytyy perehtyä johonkin muunto-ohjelmaan joka lukisi kameran tiedostomuotoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492