Minulla on lainassa Panasonic Lumix DMC-TZ7 kamera ja käyttöohjetta en saanut mukaan. Voiko elokuvan muotoa "valita". Vanha DVD-laite ei tunnista formaattia ja PC:ssä ainoastaan Nero-avaa Vistassa elokuvan (kameran mukana tulleen ohjelman lisäksi)
elokuvan taltiointi
3
592
Vastaukset
- viedeosta kyse
Siis tarkoitan video kuvaamista.
- kiina inc.
Kiinni kameraan ja TV:oon jos haluat vaan katsoa otoksia. Jos haluut tehdä niistä otoksista DVD:n niin sitten sinun pitää muuntaa ne MotionJpeg-tiedostot DVD-formaattiin ja polttaa niistä DVD. Silloin tarvit jonkun videoeditointisoftan.
Se HDMI-liitin on varmaan mini-kokoa joten tarvit adapterin tai johdon, jossa toisessa päässä mini ja toisessa normaali HDMI-liitin.- täytyy opetella
Pystyn kyllä tallentamaan kameralta vanhalle DVD:lle mutta myöhempää käyttöä varten haluaisin tallentaa PC:lle sellaiseen muotoon että esim. toinen PC jossa ei ole Neroa ja on XP-kone joisi esim. tikulla siirretyn videokuvan avata. Täytyy perehtyä johonkin muunto-ohjelmaan joka lukisi kameran tiedostomuotoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5404665Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183751Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842352Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4862230Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.891578Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1191556- 1571413
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel811353- 711339
- 841164