CNN
2
503
Vastaukset
- se vanha tuttu
Yks juttu ihmetyttää minua. Olin viisi vuotta Seaorgissa ja näin toimintaa laajalti, en ollut pelkkä orja.
En nähnyt kertaakaan väkivaltaa enkä osallistunut itse siihen. Olen aina vastustanut väkivaltaa. Mielestäni Mattiesko Hytönen sanoi hyvin Ajankohtaisen kakkosen väkivaltaillassa, että olipa sitten mies tai nainen, on ensimmäisen lyönnin jälkeen pantava heti peli poikki. Toleranssi nolla. Jos kaikki tekisivät niin, väkivalta loppuisi.
Kaksi kertaa jouduin tilanteesen, jossa ylempi määräsi minut tekemään jotain sääntöjen vastaista. Kieltäydyin molemmissa tapauksissa. Jouduin hetkellisesti vaikeuksiin, mutta tilanne korjaantui pian, koska olin oikeassa. Ylemmät upseerit sen sijaan joutuivat itse vaikeuksiin. Scientologian säännöt sietävät päivänvalon.
Jos näiden henkilöiden tarinat ovat totta, se on heidän sotansa ja he kantavat vastuun. Hyvässä ja pahassa.- MetroGM
"THE ONLY WAY YOU CAN CONTROL PEOPLE IS TO LIE TO THEM. You can write that down in your book in great big letters. The only way you can control anybody is to lie to them."
- L. Ron Hubbard, "Off the Time Track," lecture of June 1952, excerpted in JOURNAL OF SCIENTOLOGY issue 18-G, reprinted in TECHNICAL VOLUMES OF DIANETICS & SCIENTOLOGY, vol. 1, p. 418
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa853097Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3192741Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911516Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401161Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 79967
- 117960
- 70948
- 72914