CNN
2
552
Vastaukset
- se vanha tuttu
Yks juttu ihmetyttää minua. Olin viisi vuotta Seaorgissa ja näin toimintaa laajalti, en ollut pelkkä orja.
En nähnyt kertaakaan väkivaltaa enkä osallistunut itse siihen. Olen aina vastustanut väkivaltaa. Mielestäni Mattiesko Hytönen sanoi hyvin Ajankohtaisen kakkosen väkivaltaillassa, että olipa sitten mies tai nainen, on ensimmäisen lyönnin jälkeen pantava heti peli poikki. Toleranssi nolla. Jos kaikki tekisivät niin, väkivalta loppuisi.
Kaksi kertaa jouduin tilanteesen, jossa ylempi määräsi minut tekemään jotain sääntöjen vastaista. Kieltäydyin molemmissa tapauksissa. Jouduin hetkellisesti vaikeuksiin, mutta tilanne korjaantui pian, koska olin oikeassa. Ylemmät upseerit sen sijaan joutuivat itse vaikeuksiin. Scientologian säännöt sietävät päivänvalon.
Jos näiden henkilöiden tarinat ovat totta, se on heidän sotansa ja he kantavat vastuun. Hyvässä ja pahassa.- MetroGM
"THE ONLY WAY YOU CAN CONTROL PEOPLE IS TO LIE TO THEM. You can write that down in your book in great big letters. The only way you can control anybody is to lie to them."
- L. Ron Hubbard, "Off the Time Track," lecture of June 1952, excerpted in JOURNAL OF SCIENTOLOGY issue 18-G, reprinted in TECHNICAL VOLUMES OF DIANETICS & SCIENTOLOGY, vol. 1, p. 418
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741