Tietääkö kukaan onko Imatralla personal traineria?? (kuka). Ja paljonhan sellainen ohjaus maksaisi?
Asiallisia vastauksia,kiitos ( vai saako niitä tällä pastalla....)
personal trainer
16
2298
Vastaukset
- Jerkkua reiteen
Inari Tamski
Trainer4You Personal Trainer
FISAF Gym Instructor
puh. 050 5450826
[email protected]- LÖHÖ
Luulenpa ettei näin pienestä kylästä sulle treenaria löydy.Seuraa kuitenkin lehti-ilmoittelua, on täällä joitakin varmaan ihan kelvollisia.Nää tälläset on suuren maailman juttuja. Ja siis,oletko ihan oikeasti aikeissa maksaa jollekin siitä että se vie sinut lenkille ja juoksemaan vuoksen uoman rappusia ylös alas...No,jokainen tarvitsee omanlaisensa kimmokkeen liikkumiseen.Itse en kyllä siitä maksaisi.Tsemppiä!
- minä vaan
LÖHÖ kirjoitti:
Luulenpa ettei näin pienestä kylästä sulle treenaria löydy.Seuraa kuitenkin lehti-ilmoittelua, on täällä joitakin varmaan ihan kelvollisia.Nää tälläset on suuren maailman juttuja. Ja siis,oletko ihan oikeasti aikeissa maksaa jollekin siitä että se vie sinut lenkille ja juoksemaan vuoksen uoman rappusia ylös alas...No,jokainen tarvitsee omanlaisensa kimmokkeen liikkumiseen.Itse en kyllä siitä maksaisi.Tsemppiä!
kyllä meinasin maksaa jollekin kuka "pakottaisi" lähtemään vaikka lenkille kun en itse saa aikaiseksi. Onhan noita kavereita mutta ei niitä saa lenkille....mutta meitähän on joka lähtöön. Joku maksaa joku ei.
Mutta oikeesti, kiitos vastauksista. Taidan pistää asiat rullaamaan!
colosseumilla taitaa olla semmonen.
- kuntoileva
sieltä saa ainaki henkilökohtaisen kunto-ohjelman ja mhdollisesti myös ruokavaliota tarkistellaan.
siellä on esimerkiksi tälläiset hinnastossa
Harjoitusohjelma, kpl 15,00 €
Ruokavalio, setti 30,00 €
klikkaapa tuosta sivu auki ja tutustu ;)
http://www.kuntokeskuscolosseum.com/- Anonyymi
Käytetäänkö colosseumilla topinkia?
- Anonyymi
Chuck-m-fitness.com, edullinen ja hyvä pt.
- Anonyymi
Aloittaja on varmaan jo löytänyt pt:een yli kymmenenen vuoden aikana 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sit lihonu entisestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perinteinen Imatralainen tuulipukua käyttävä persjalkainen tupakoiva ryhävalas se on nykyää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No jokuhan näitä varmaan edelleen etsii. 🙂🙃🙂🙃
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kauhee Läski
- Anonyymi
Katos kesä lähestyy ja ryhiksellä alkaa olla kiire ?
- Anonyymi
Mitää trainerii ku kattoo mitä suuhusa laittaa ja pistää töppöstä toisen eteen,siit se olo kohentuu.
- Anonyymi
Malmikadulla monta personal Raineria.
- Anonyymi
Soita taas sama kipale Rainer,soita karvainen nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5910945Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174591Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r333977Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4412228Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142180Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2601638FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01421Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu771230Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101165- 391126