Nuori opettajatar

Novellisti

Tämä tarina on täysin fiktiota ja ei perustu mihinkään tiettyyn henkilöön, aikaan tai paikkaan.

Istun matikan luokassa ja katson, kun nuoret 18-vuotiaat opiskelevat. Olen siis matikan ja fysiikan
opettajana ammattikoulussa. Kello soi ja huokaan, taas on päivä pulkassa ja huomennahan on jo perjantai! Katselen kun oppilaat valuvat käytävään, sitten huomaan naapurin Jarkon. Hänkin on luokallani, komea poika täytyy sanoa. Liikunnassa pärjää hyvin mutta ne kaikki muut aineet...
Pääsen kotiin ja lysähdän sohvalleni. Jarkko pyörii edelleen mielessäni. Olisi kiva saada nuorta miestä, ja jos hyvin käy viedä neitsyys samalla. Ikäisistäni olen saanut tarpeekseni. Niillä se on vaan sisään ulos sisään ulos ja vetskari kiinni, ei hellyyttä tai viattomuutta. En kyllä usko että jarkko minusta kiinnostuisi. Olenhan minä jo 29, varmaan ikäloppu 18-vuotiaan mielestä.
Illemmalla käyn suihkussa ja sängyssä palaa taas Jarkko mieleeni. Vaivihkaa, lähes huomaamattani käteni liukuu pillulleni ja alkaa hyväillä sitä. Mmmmmmhh ihanaa, kuvittelen kuinka Jarkko ottaa minut takaa päin. Otan dildon esiin ja työnnän sen syyyyvällee. Hetken häärättyäni koen järisyttävän orgasmin joka menee päästä varpaisiin. Nukahdan siihen ihanaan tunteeseen.
Aamulla nousen ylös ja kävelen suihkuun. Suihkun jälkeen menen alasti peilin eteen ja katson itseäni. Tissini ovat todella terhakkaat DD-kupit ja pyllyni todella pyöreä ja hyvän muotoinen. Käyn bodypumpissä ja se kyllä näkyy, ei ole löysää missään. Oikeastaan näytän todella hyvältä vaaleine pitkine hiuksineni. Taidankin laittaa jotain seksikästä päälleni ja katsoa jos Jarkko huomaa minut.
Laitoin hiukseni nutturalle ja mustan jakkupuvun leveällä kaula-aukolla, Hame on jatkuu juuri sopivasti reiden alaosaan. Nyt koululle.
Kello soi ja Jarkon tunti alkoi. Tapansa mukaan Jarkolla oli läksyt tekemättä ja jouduin sättiä häntä. Kirjoitin pitkää laskua, ja jouduin välillä pyllistelemään oikein kunnolla, tiukka hameeni paljasti häpeilemättä kurvini. Käännyin ympari ja kaikki luokkani pojat katsoivat minua. Hymyilin heille vienosti. Sitten kiertlin luokkaa ja katsoin miten oppilailla menee, Jarkon kohdalla pysähdyin ja menin hänen eteensä. Kumarruin pöydälle ja kysyin. "Ongelmia?" Jarkko ei heti edes älynnyt että puhiun jotain vaan tuijotti kaula-aukkoani. Kysyin uudelleen ja sain vastauksen " joo.. tota.. siis tää." ja näytti laskua 3. Näytin hänelle esimerkkiä ja lähdin takaisin pöytäni luo. Keinutin pyllyäni kunnolla mennessäni. Tunti lähestyi loppuaan ja huomasin Jarkon housuissa pullottavan. JES! ajattelin kyllä häntä taitaa kiinnostaa.
Tunnin loppuessa pyysin Jarkon jäämään luokkaan. "Haluaisin keskustella hieman sinin koulun käynnistä". "Miksi ei matikka suju?" " No kai mun pitäs tehä läksyt ja sillee..." Jarkko vastasi. Huomasin hänen katseensa harhailevan. "Hermostuttaako jokin sinua?" "eei mua sillee mikää" hän vastasi. Tiesin että hän katseli minua. "Mitä pidät minusta?" "no ihan mukava ja hyvä opehan sä oot" "mitä pidät vaatteistani" kysyin. Puna levisi hänen kasvoilleen kulovalkean tavoin. Vapisevalla äänellä hän vastasi: "Aika krhm.. seksikkäät" "Kiihoitanko sinua?" Kysyin vaikka tiesin vastauksen etu käteen. Ujostellen hän vastasi " Kyllä" Kävelin hänen luokseen ja tartuin hänen haaroväliin ja tunnustelin kovaa munaa. Kuiskasin hänen korvaansa " Olenko fantasioissasi?" Vapisevalla äänellä hän vastasi "joo." Avasin hänen housunsa ja vapautin tuon kovan mulkun. Poika parka aivan jäykkänä kauhusta ajattelin. Otin tuon elimen suuhuni ja nuolasin hellästi, Aloin imeä lujasti ja nopeasti. Kuten arvelinkin siinä ei kauaa mennyt kun suuni täytti kuuma valkoinen neste, ja nielin joka pisaran. Jarkko puuskutti eikä ilmeisesti voinut uskoa tätä todeksi. Kun hän virkosi tuosta nirvanastaan sanoin "Tämä jää sitten meidän keskeiseksi asiaksi. Jos haluat vielä päästä kanssani pitemmälle." Jarkko nyökytti päätään ja sanoin "koulun jälkeen tulet meille käymään." Nyt se on hänestä kiinni tekeekö oikean ratkaisun. Jos ei tee saan todennäköisesti potkut.
Koulun jälkeen hän kolkutti oveeni. Avasin oven kylpytakissani. "Tule sisään" sanoin iloisesti. Vein hänet makkariin ja käskin riisuutua. Tiputin kylpytakkini lattialle ja sanoin "Miltä näyttää?" Eihän Jarkko saanut sanaa suustaan.. Joten menin kontalleni ja sanoin "Pane mua!" Jarkko asettui taakseni ja työnsi kovan kalunsa pilluuni, mmmmmhhhhh se tuntui hyvältä. Tunsin kuinka Jarkko alkoi kiihtyä. Työnsi kaluaan kuin hullun lailla märkään reikääni. Olin niin innoissani että sain ekan pano orgasmini. Jarkkokin laukesi sisääni. Kaaduimme sängylle huohottamaan. "No vastasinko fantasioitasi?" " Tää oli ihmeellisempää ku osasin kuvitella.." Hän vastasi. "Ehkä otetaan uusiksi joskus jos arvosanasi lähtee nousuun" Sanoin hänelle. Nyt vaan odotellaan ensi kertaa.

Tää oli mun eka tarina. Toivoisin kommentteja negatiivisia tai positiivisia. Kaikki palaute on tervetullutta!!!!!!

5

23609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä tällä ihan fiilikseen pääsee. Ehkä vähä yksityiskohtaisempi vois olla.

    • arvostelija26

      No siis ihan hyvin kirjoitettu muuten, mutta parhain osio, eli opettajattaren ja oppilaan hommailut opettajattaren luona, jäi hieman turhan lyhyeksi. Ainakin jos haluat novelliesi purevan miesväkeen, niin tuohon em. osioon tulisi panostaa vähän pitkällisemmin. Mutta siis kaikenkaikkiaan oikein hyvä novelli silti :)

    • håtbeib

      kertoisit tarkemmin panosta ja esileikeistä, ni iskis paremmin. mulle tuli sellane kuva et se poika on joku peruskoulu ikäinen ja ujo.

    • iha jees

      iha ok stoori :)

    • -Minni69-

      ois saanu olla pidempi ja just kuvailua enemmän. Tunteista ja itse toiminnasta. Olishan ihan kiva ollu kuulla Jarkon näkökulmasta jotain kohtia "kuinka himo kasvaa hänessä" x') paras kohta ehottomasti oli se ku opettaja luokassa kysyi Jarkolta onko ongelmia. ;D hyvä ekaks novelliks. Jatka ihmeessä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe