Puolustuspuhe turkkilaisista

eminea

Olen täällä huvittuneena lueskellut noita "iik -rakastuin Turkissa"-keskusteluja, mutta mikä mua aidosti huolestuttaa, on suomalaisten tosi rasistinen ote kommentointiin. Huhhhuh, oikeasti todella huolestuttavaa. No onhan se hyvä ihme äärettömän typerää rakastua ulkomailla, mutta minusta myös yhtä typerää rakastua ihan oman maankin sisällä... eihän siinä mitään JÄRKEÄ ole. Kokeneena Turkin matkalaisena tiedän kyllä rantapojat, joilla vaihtuu tytöt joka viikko ja jotka oikein kilpailevat siitä, kuka saa eniten pokia kesän aikana... mutta tiedän myös että tässä ei ole koko totuus. Turkin lomakohteisiin tulee töihin nuoria miehiä kylistä, ja mikä paratiisi heitä odottakaan saapuessa turistirysään! Siellä on ilmainen lihatiski täynnä suomalaisia, englantilaisia, venäläisiä... ym, naisia, jotka on pienellä lirkuttelulla äkkiä kaadettu. Mutta hei, tästä ei kyllä nyt voi syyttää kun turisteja itseään. Seksiturismikulttuurin ovat kyllä kehittäneet turistit ihan itse.

Mutta sitten se toinen puoli totuudesta... Olen törmännyt Turkissa myös niihin "poikkeuksiin", jotka eivät itseasiassa ole poikkeuksia, vaan minun mielestä enemmän normaaleja kuin nämä lääppijät. Turkkilaiset ovat IHMISIÄ, eivät mitään kiihkoilevia karvakäsiä, vaan ihmisiä, jotka ajattelee ja kokee ihan niinkuin suomalaisetkin. Miten tämä meinaa unohtua kun ei puhuta samaa kieltä? Onhan se aina riski rakastua toiseen ihmiseen, yhtälailla suomalaisesta miehestä voi paljastu epämiellyttäviä asioita, ja turkkilaisen kohdalla on jo kulttuurierot niin valtavat että erimielisyyksiä tulee taatusti.

Minulla ei ole mitään oikeutta ruveta moralisoimaan lomaromansseja, mutta kyllä niissä vastuussa on yhtälailla se toinenkin osapuoli. Mutta minä kyllä harkitsisin kaksi kertaa ottaisinko turistikohteen rantapojan rakentaakseni parisuhdetta hänen kanssaan... mutta näistäkin tiedän onnistuneita tapauksia!! Kaikki on mahdollista sodassa ja rakkaudessa :D Jos täällä olisi onnistuneita tai epäonnistuneita rakkaustarinoita turkkilaisesta, niin olisi jännittävä kuulla... mutta jätetään nyt ne karvakäsi-lammasjutut väliin tällä kertaa. On tullut jo selväksi, suomalaiset ei kykene vastaanottamaan muita kulttuureja, mutta ehkä sitten lomaromanssit-keskustelupalsta ei ole oikea paikka tulla avautumaan.

33

981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Evet

      Moikka

      Mulla oli oikein onnistunut loma Turkissa, ihastuin todella rankasti, ja vieläkin tykkään. "Poika" ei ollut rantapoika, eikä kohteiden gigolo, vaan työssäkäyvä nuori mies jonka kanssa juteltiin ja keskusteltiin, halattiin ja käveltiin. Hänelle uskonto on iso sana, arvot ovat kunnossa, järkeä päässä, opiskelee,.. Normaali ihminen. Edelleen pidämme tiuhaan yhteyttä, ei päivää kulu ettemmekö juttelisi. Tapaamme vielä tänä vuonna uudestaan, katsomme mihin päädymme. Olemme tällä hetkellä läheisiä ystäviä, mutta tunteet on molemmilla. Hitaasti hyvä tulee =)

      • ehkä koskus

        kokemus mullakin.Ekalla kerralla vain juteltiin, menin uudestaan 3kk kuluttua , puhuttiin lisää , tapasin sukulaisia ym. Toki oli jo muutakin. Menin taas, tapasin lisää sukulaisia, oltiin yhdessä 24/7. Kohta on 2v kun tavattiin ja jutellaan melkein päivittäin edelleen.Taas kesällä menen.Ei olla menossa naimisiin , ei aio muuttaa tänne, enkä minä sinne. Vaikka työskentelee kausityöläisenä ravintolassa , opiskelee talvet, eikä tosiaankaan ole mikään karvaranne. Myös muslimimiehet ajelevat karvansa pois, ehkä ei ranteista, mutta muualta. toki on näitä joilla on rukseja seinät täynnä, en kiellä , mutta aina välillä voi löytää vahingossa jotain muutakin. Ihmisiä me ollaan kaikki , vaikka eri maista ja kulttuureista.


      • tietoa kaipaava

        minulla itelläni on säpinää turkkilasen pojan kanssa , ja haluaisin tietää enemmän heidän tavoistaan , niin voisiko joku kertoa jotakin siitä?:DDD


    • rasismi ja rasismi

      "huolestuttaa, on suomalaisten tosi rasistinen ote kommentointiin."

      Mutta kun turkkilainen upottaa puukkonsa "vääräuskoiseen "mieheen, joka uskaltaa lähestyä turkkilaista naista, kyseessä ei ole rasismi vaan se asia vaan KUULUU KULTTUURÌIN.

      Ja suomalainen ei saa edes sanoa asiasta mitään.

      Uskomatonta että tämän luuserikansan edustajat edelleen hyväksyvät nämä asiat...

    • älyhoi, hoi

      Palasin juuri Istanbulista ja juttelin useamman turkkilaisen miehen kanssa. Kaikki olivat naimisissa turkkilaisen naisen kanssa ja olivat perheen isiä, ja kaikki kertoivat myös että heillä on tyttöystävä Suomessa. Kyllä suominaista taas kusetetaan....

    • Tiesitkös tätä

      Minä olen törmännyt pariin turkkilaiseen baaripoikaan, jotka olivat palavasti rakastuneita, toinen norjalaiseen ja toinen ruotsalaiseen tyttöön. Olivat tytöt luvanneet tulla takaisin ja vakuuttaneet tunteitaan. Muutaman kuukauden päästä olivat lempanneet pojat, toisella tytöistä olikin jo perhettä ja toinen tapasi ruotsalaisen miehen. Toista poikaa jouduin kuuntelemaan sydänsuruissaan monta vuorokautta, vaikka asiakas tässä hotellissa olinkin.

      Aloin pohtimaan asiaa ja kysymys kuuluukin; Kumpi oli ensin, muna vai kana? Baaripoikia syyllistetään pelaamisesta mutta turistityttöset ovat yhtä kamalia. He käyttävät poikia seksiin ja jos näillä miehillä herää tunteita, lempataan tylysti ja kylmästi. Onko se siis ihme jos pojatkin pelaavat? Peli on molemminpuolista, asuessani Alanyassa pari kuukautta tuli nähtyä myös turistityttösten osalta vaikka minkälaista sikamaisuutta ja kusetusta.

      Meillä eurooppalaisilla olisi joskus siis syytä katsoa peiliin. Turkkilaisten silmissä olemme toisinaan ihan yhtä kamalia kuin he ovat meidän silmissämme.

      • Arnikki.......

        Mulla takana yli 10 vuotta turkki-suomi liittoa.Jonka aikana saatiin 3 lasta.Ja myös nimittelyä,satoja mustelmia,tappouhkauksia,pelottelua ym.kaikenlaista säpinää on joka paikassa kaikenlaisten naisten kanssa.juuri paljastui oikea mese-haaremi.Oli oikea joukko suomineitoja,posliinilla tai ilman,oikein olivat tavarastaan kuviakin lähettäneet.Joka pojallla hänen työpaikallaan on oma haareminsa,ja näitä sitten vertailevat.En tiedä onko omasta varustuksestaan kuvia lähettänyt,mutta ei kannattaisi.
        Kun joskus pääsen tästä hullusta elossa eroon,toivotan posliineille oikein paljon onnea.ikinä en mokomiin koske,en ole yhtään uskollista tavannut 15 vuoden aikana!Toivon vaan,että joskus löytää jonkun,ja jättää minut,että selviän elävänä tästä helvetistä.


      • munlovenyt
        Arnikki....... kirjoitti:

        Mulla takana yli 10 vuotta turkki-suomi liittoa.Jonka aikana saatiin 3 lasta.Ja myös nimittelyä,satoja mustelmia,tappouhkauksia,pelottelua ym.kaikenlaista säpinää on joka paikassa kaikenlaisten naisten kanssa.juuri paljastui oikea mese-haaremi.Oli oikea joukko suomineitoja,posliinilla tai ilman,oikein olivat tavarastaan kuviakin lähettäneet.Joka pojallla hänen työpaikallaan on oma haareminsa,ja näitä sitten vertailevat.En tiedä onko omasta varustuksestaan kuvia lähettänyt,mutta ei kannattaisi.
        Kun joskus pääsen tästä hullusta elossa eroon,toivotan posliineille oikein paljon onnea.ikinä en mokomiin koske,en ole yhtään uskollista tavannut 15 vuoden aikana!Toivon vaan,että joskus löytää jonkun,ja jättää minut,että selviän elävänä tästä helvetistä.

        Mulla on turkkilainen poikaystävä, ei missään rannalla töissä, mutta tosiaan kumminkin hotellissa kesäaikana eli siis turisteja on ympärillä. Me rakastetaan toisiamme niin paljon, ja hän odottaa minua koska en pääse turkkiin nyt lähikuukausina. Tämä odottaminen on kyllä totta puhuen tosi vaikeaa välillä, kauhea ikävä ja ei välillä meinaa kestää - kumpikaan meistä. Mutta rakkaus voittaa - sen me tiedetään.


      • arnikki.....
        munlovenyt kirjoitti:

        Mulla on turkkilainen poikaystävä, ei missään rannalla töissä, mutta tosiaan kumminkin hotellissa kesäaikana eli siis turisteja on ympärillä. Me rakastetaan toisiamme niin paljon, ja hän odottaa minua koska en pääse turkkiin nyt lähikuukausina. Tämä odottaminen on kyllä totta puhuen tosi vaikeaa välillä, kauhea ikävä ja ei välillä meinaa kestää - kumpikaan meistä. Mutta rakkaus voittaa - sen me tiedetään.

        Olet todellinen sinisilmä..sun poikaystäväsi on vaan todella vakuuttava,ja rakastuneena uskoo mitä vain.Itse kuukausia Turkissa viettäneenä tiedän,että kunnollisinkaan poika hotellialalla ei voi,eika jaksa uskollinen olla.Muttaitse edestäsi löydät,jokainen tekee omat virheensä.Itse en ole pettänyt koskaan,enkä aiokaan.olen sen lapsilleni velkaa.Mitkään lupaukset,tai valat eivät auta.Yritä nähdä asiat positiivisen realistisesti,äläkä ota turpiisi.Odota muutama vuosi,ennenkuin hankit lapsia.


      • jeksk
        Arnikki....... kirjoitti:

        Mulla takana yli 10 vuotta turkki-suomi liittoa.Jonka aikana saatiin 3 lasta.Ja myös nimittelyä,satoja mustelmia,tappouhkauksia,pelottelua ym.kaikenlaista säpinää on joka paikassa kaikenlaisten naisten kanssa.juuri paljastui oikea mese-haaremi.Oli oikea joukko suomineitoja,posliinilla tai ilman,oikein olivat tavarastaan kuviakin lähettäneet.Joka pojallla hänen työpaikallaan on oma haareminsa,ja näitä sitten vertailevat.En tiedä onko omasta varustuksestaan kuvia lähettänyt,mutta ei kannattaisi.
        Kun joskus pääsen tästä hullusta elossa eroon,toivotan posliineille oikein paljon onnea.ikinä en mokomiin koske,en ole yhtään uskollista tavannut 15 vuoden aikana!Toivon vaan,että joskus löytää jonkun,ja jättää minut,että selviän elävänä tästä helvetistä.

        Olen todella pahoillani puolestasi, mutta uskon äijäsi pian löytävän sen oikean. Yritystä tuntuu olevan, joten hillitse itsesi ja odota. Mies häipyy kyllä aikanaan. Tärkeintä olisi että jaksaisit olla lapsillesi äiti, vaikka äijä hyppääkin vieraissa. Loppujen lopuksi aika moni suomalainenkin käy vieraissa. Keskitä ajatuksesi lapseen ja huolehdi itsestäsi. Se on ihan äijäsi oma asia mitä sinun selän takana puuhaa, ja taatusti vielä edestään löytää. Pidä vaan huoli siitä, ettet saa mitään sextauteja.


      • kipulo
        munlovenyt kirjoitti:

        Mulla on turkkilainen poikaystävä, ei missään rannalla töissä, mutta tosiaan kumminkin hotellissa kesäaikana eli siis turisteja on ympärillä. Me rakastetaan toisiamme niin paljon, ja hän odottaa minua koska en pääse turkkiin nyt lähikuukausina. Tämä odottaminen on kyllä totta puhuen tosi vaikeaa välillä, kauhea ikävä ja ei välillä meinaa kestää - kumpikaan meistä. Mutta rakkaus voittaa - sen me tiedetään.

        saako kysäistä missä hotellissa työskentelee? Ajattelin vain kun omakin hotellissa töissä, että onko tuttuja :)


      • muslimipelle
        Arnikki....... kirjoitti:

        Mulla takana yli 10 vuotta turkki-suomi liittoa.Jonka aikana saatiin 3 lasta.Ja myös nimittelyä,satoja mustelmia,tappouhkauksia,pelottelua ym.kaikenlaista säpinää on joka paikassa kaikenlaisten naisten kanssa.juuri paljastui oikea mese-haaremi.Oli oikea joukko suomineitoja,posliinilla tai ilman,oikein olivat tavarastaan kuviakin lähettäneet.Joka pojallla hänen työpaikallaan on oma haareminsa,ja näitä sitten vertailevat.En tiedä onko omasta varustuksestaan kuvia lähettänyt,mutta ei kannattaisi.
        Kun joskus pääsen tästä hullusta elossa eroon,toivotan posliineille oikein paljon onnea.ikinä en mokomiin koske,en ole yhtään uskollista tavannut 15 vuoden aikana!Toivon vaan,että joskus löytää jonkun,ja jättää minut,että selviän elävänä tästä helvetistä.

        villiintyy kun pääsee suomihuorien suosioon.

        Se on kuin lapsi karkkikaupassa.

        PS. Sitä saa mitä tilaa,oikien sulle: mitäs tilasit.


      • usko pois
        munlovenyt kirjoitti:

        Mulla on turkkilainen poikaystävä, ei missään rannalla töissä, mutta tosiaan kumminkin hotellissa kesäaikana eli siis turisteja on ympärillä. Me rakastetaan toisiamme niin paljon, ja hän odottaa minua koska en pääse turkkiin nyt lähikuukausina. Tämä odottaminen on kyllä totta puhuen tosi vaikeaa välillä, kauhea ikävä ja ei välillä meinaa kestää - kumpikaan meistä. Mutta rakkaus voittaa - sen me tiedetään.

        Enpä ole lapsellisenpaa kirjotusta lukenut.Turkissa hotellipojathan on suurinpia huoripukkija ,joka viikko tulee uudet tytöt jotka puolialasti pyörii hotelialuella ,tottakai pojilla seksihalut herää. Aika lapsellinen ole jos uskot "kultas " olevan uskollinen ,kuule kyllä se on monessa reijässä käynyt lähtösi jälkeen.


      • zuppaduidaa
        muslimipelle kirjoitti:

        villiintyy kun pääsee suomihuorien suosioon.

        Se on kuin lapsi karkkikaupassa.

        PS. Sitä saa mitä tilaa,oikien sulle: mitäs tilasit.

        Millä helvetillä sä sanot naista, joka ihastuu/tykästyy/rakastuu mieheen, huoraksi? Tietääkseni huora aka ilolintu ottaa maksun palveluistaan.

        aaaaai, mut siis sä tarkotat sitä että suomalainen nainen ihastuu eri maassa asuvaan ihmiseen, ja voi että, vielä TURKKILAISEEN. Kamaluuksien kamaluus! Ehkä sun ny kannattaa mennä sinne äitin tykö, josko sillä olis piparia ja maitoa. Katokku aikuset juttelee.

        Muiltakin haluun nyt kysyä: MIKSI suomalainen ihminen ei voisi ihastua/tykästyä/rakastua muun maalaiseen mieheen? Miten se on teiltä pois? Miten se vaikuttaa juuri Sinun elämääsi, jos minä tästä otan ja lähden pussailee oman turkkilaisen äijäni kanssa?

        Sitte täällä oli teksti turkkilaisesta armeijan käynnistä... onko kenties itellä omakohtaisia kokemuksia?


        MIKS HELVETIS TE VIHAATTE TURKKILAISIA NIIN PALJON, ja joku muu syy kiitos kuin että ovat karvaisia. Itsekkään ette varmaankaan adoniksia ole?


      • mielipiteeeeni
        zuppaduidaa kirjoitti:

        Millä helvetillä sä sanot naista, joka ihastuu/tykästyy/rakastuu mieheen, huoraksi? Tietääkseni huora aka ilolintu ottaa maksun palveluistaan.

        aaaaai, mut siis sä tarkotat sitä että suomalainen nainen ihastuu eri maassa asuvaan ihmiseen, ja voi että, vielä TURKKILAISEEN. Kamaluuksien kamaluus! Ehkä sun ny kannattaa mennä sinne äitin tykö, josko sillä olis piparia ja maitoa. Katokku aikuset juttelee.

        Muiltakin haluun nyt kysyä: MIKSI suomalainen ihminen ei voisi ihastua/tykästyä/rakastua muun maalaiseen mieheen? Miten se on teiltä pois? Miten se vaikuttaa juuri Sinun elämääsi, jos minä tästä otan ja lähden pussailee oman turkkilaisen äijäni kanssa?

        Sitte täällä oli teksti turkkilaisesta armeijan käynnistä... onko kenties itellä omakohtaisia kokemuksia?


        MIKS HELVETIS TE VIHAATTE TURKKILAISIA NIIN PALJON, ja joku muu syy kiitos kuin että ovat karvaisia. Itsekkään ette varmaankaan adoniksia ole?

        Ehkä se karvaisuus turkkilaisissa vaan näkyy koska suomipojilla on karvat niin vaaleita. Turkkilaisilla on tummemmat ihokarvat ja mitä sitten?!? Mitä vitun väliä onko karvoja vai ei?
        Suomalaiset äijät on sellaasia karvamunia, mun turkkilainen mies ajelee alapään karvat ja sitä on todella miellyttävämpi jopa vain katsellakin. En kyllä aio koskaan enää suomalais jätkiin sekaantua.

        Mä en onneksi oo rasisti ja mun puolesta saa kuka tahansa mun tuttu tai ystävä mennä naimisiin minkä maalaisen ihmisen kanssa vain. Kunhan ovat onnellisia!


      • tyhmä tajutaksesi
        zuppaduidaa kirjoitti:

        Millä helvetillä sä sanot naista, joka ihastuu/tykästyy/rakastuu mieheen, huoraksi? Tietääkseni huora aka ilolintu ottaa maksun palveluistaan.

        aaaaai, mut siis sä tarkotat sitä että suomalainen nainen ihastuu eri maassa asuvaan ihmiseen, ja voi että, vielä TURKKILAISEEN. Kamaluuksien kamaluus! Ehkä sun ny kannattaa mennä sinne äitin tykö, josko sillä olis piparia ja maitoa. Katokku aikuset juttelee.

        Muiltakin haluun nyt kysyä: MIKSI suomalainen ihminen ei voisi ihastua/tykästyä/rakastua muun maalaiseen mieheen? Miten se on teiltä pois? Miten se vaikuttaa juuri Sinun elämääsi, jos minä tästä otan ja lähden pussailee oman turkkilaisen äijäni kanssa?

        Sitte täällä oli teksti turkkilaisesta armeijan käynnistä... onko kenties itellä omakohtaisia kokemuksia?


        MIKS HELVETIS TE VIHAATTE TURKKILAISIA NIIN PALJON, ja joku muu syy kiitos kuin että ovat karvaisia. Itsekkään ette varmaankaan adoniksia ole?

        miksi turkkilaisia (miehiä) vihataan,mutta se selviäisi lukemalla kaikki ketjun kommentit.

        Se on kyllä totta että sinussa ei kukaan mitään menetä---


    • TYRKISH pEPer

      "könsikkäistä".Turkissa asepalvelus kestää pitkään ja lomia ei ole likimainkaan samaa määrää kuin suomessa.
      Kasarmilla turkissa pojat imeskelevät toistensa mulkkuja ja parruttavat toisiaan perseeseen niin että nahkafagotti soi...
      Paljon mahdollista nuo teidänkin lomaromanssinne ovat tehneet samaa.
      Eivät he kuitenkaan itseään laske edes bi-kundiksi vaan pyrkivät unohtamaan intissä tapahtuneen rietastelun...

    • kunnon paskaa

      ettäs kehtaat puhua paskaa, vastaanottavaisuudesta. joka maassa rasismia mut lähes vähiten suomessa. menepäs syvemmälle niihin MURJAANIEN maihin mitä ne MUSUT touhuaa. ne EIVÄT HYVÄKSY MEITÄ VÄÄRÄUSKOISIA!! et saa harjoittaa omaa uskontoasia siellä, mut he saavat täällä. jo siinä on se ristiriitaisuus, ja KAKSINAAMAISUUS siis. muuta se ei ole. suomessa yksi mehmetti just niin tapasi suomi likan itäkeskuksessa, alkoivat seukkaamaan ja muuttivat saman katon alle. sit alko tapahtuu, likka ei saanut liikkua missään klo.18 jälkeen yksin tai likkakavereiden kaa. ukko meni illal kylille ja palas vaikka seuraavana päivänä klo.12.. ja ei saanu edes kysyä missä vietti yönsä!!vitun hienoja musuja..iikk kun joku ihastuuu PASKAAN!!

      • oikea linja

        ÄLKÄÄ KOSKAAN AJATELKO MITEN MEIDÄN TULISI KOHDELLA HEITÄ,VAAN ENNEN KAIKKEA SITÄ, MITEN MEITÄ KOHDELLAAN.

        MIKSI MEIDÄN PITÄISI OLLA VAPAAMIELISIÄ, KUN SITÄ EI VASTAPUOLELTA TULE KOSKAAN?

        MIKSI?


      • duppiduidaa
        oikea linja kirjoitti:

        ÄLKÄÄ KOSKAAN AJATELKO MITEN MEIDÄN TULISI KOHDELLA HEITÄ,VAAN ENNEN KAIKKEA SITÄ, MITEN MEITÄ KOHDELLAAN.

        MIKSI MEIDÄN PITÄISI OLLA VAPAAMIELISIÄ, KUN SITÄ EI VASTAPUOLELTA TULE KOSKAAN?

        MIKSI?

        No, millais se Turkissa asunu turkkilainen on Sun ylhäistä ahterias kohdellu? Vai ootko livenä edes nähny?

        Voin kertoa että mun ylhäistä ahteriani kohdeltiin oikein arvokkaasti kun Turkissa asuin.


      • shit man....

        palstalla tosiaan fanittaa noita alkeellisisa musuja, ja MIKSI sitä kysyn kyllä vahvasti iteltäni. Semmosia vetelehtijöitä ostarilla, hyi helvetti.on niin ihkuu kun se on ulkomaalainen...no näppinsä laittavat paskaan.


      • sehän on selvä
        duppiduidaa kirjoitti:

        No, millais se Turkissa asunu turkkilainen on Sun ylhäistä ahterias kohdellu? Vai ootko livenä edes nähny?

        Voin kertoa että mun ylhäistä ahteriani kohdeltiin oikein arvokkaasti kun Turkissa asuin.

        Oletkin blondilutka.


      • eieieieieie
        shit man.... kirjoitti:

        palstalla tosiaan fanittaa noita alkeellisisa musuja, ja MIKSI sitä kysyn kyllä vahvasti iteltäni. Semmosia vetelehtijöitä ostarilla, hyi helvetti.on niin ihkuu kun se on ulkomaalainen...no näppinsä laittavat paskaan.

        naisia kiehtoo kaikki salaperäinen. heillä on taipumista rakastua renttuihin etc. heidät voi helposti puhua ympäri, ja naiset uskovat rakkauteen! .. naiset yleensä uskovat ihmiseen..
        olen sen verran tätä maailmaa nähnyt, että en kyllä ihan köykäisin perustein lähtisi rohkaisemaan suhteeseen turkkilaisen miehen kanssa. niin se vaan valitettavsti on, että jos vaikean tien haluaa elämässään valita niin ottaa turkkilaisen. jos haluaa helpomman, kivemman, seesteisemmän ja iloisemman tien niin ottaa ainakin sellaisen miehen, jolla käsitys naisten tasa-arvosta on hiukan lähempänä toisiaan.
        tosin..jotkut tuntuu tykkäävän kun saavat ns. palvella miehiään kun kuningasta.


      • paljon tiedä
        eieieieieie kirjoitti:

        naisia kiehtoo kaikki salaperäinen. heillä on taipumista rakastua renttuihin etc. heidät voi helposti puhua ympäri, ja naiset uskovat rakkauteen! .. naiset yleensä uskovat ihmiseen..
        olen sen verran tätä maailmaa nähnyt, että en kyllä ihan köykäisin perustein lähtisi rohkaisemaan suhteeseen turkkilaisen miehen kanssa. niin se vaan valitettavsti on, että jos vaikean tien haluaa elämässään valita niin ottaa turkkilaisen. jos haluaa helpomman, kivemman, seesteisemmän ja iloisemman tien niin ottaa ainakin sellaisen miehen, jolla käsitys naisten tasa-arvosta on hiukan lähempänä toisiaan.
        tosin..jotkut tuntuu tykkäävän kun saavat ns. palvella miehiään kun kuningasta.

        suo-maalaisista naisista.

        Niitä kiinnostaa lähinnä helppo seksi, kova kyrpä ja sitten bye bye, ja jos siihen päälle saa vielä alistaa eri kulttuurista olevia naisia, niin se on plussaa.


      • duppiduidaa
        sehän on selvä kirjoitti:

        Oletkin blondilutka.

        Sori, olen brunette. Enkä ota maksua palveluksistani.


      • tyhmä kun
        duppiduidaa kirjoitti:

        Sori, olen brunette. Enkä ota maksua palveluksistani.

        olet.

        Kun ajattelee sitä palveluiden määrää minkä olet muslimeillekin suonut, olisit jo miljonääri, jos olisit tajunnut ottaa hintaa...


      • duppiduidaa
        tyhmä kun kirjoitti:

        olet.

        Kun ajattelee sitä palveluiden määrää minkä olet muslimeillekin suonut, olisit jo miljonääri, jos olisit tajunnut ottaa hintaa...

        No, millanes määrä se sitten on kun paremmin tiedät?
        Ei se tarkoita, että jos käy Turkissa, on tekemisissä miesten kanssa (naisten kanssa hieman hankalaakin kun ei niitä näy juurikaan) että on heti panemassa.

        Tässä muuten huomaa hienosti suomalaisten juttien ajatusmaailman: jos panet, olet huora, jos otat hinnan, olet huora, jos et ota hintaa, olet tyhmä. HAHA, menkää ny jo kasvattaa karvat ja tulkaa juttelee ku kivekset on laskeutunu.


      • eio asia
        duppiduidaa kirjoitti:

        No, millanes määrä se sitten on kun paremmin tiedät?
        Ei se tarkoita, että jos käy Turkissa, on tekemisissä miesten kanssa (naisten kanssa hieman hankalaakin kun ei niitä näy juurikaan) että on heti panemassa.

        Tässä muuten huomaa hienosti suomalaisten juttien ajatusmaailman: jos panet, olet huora, jos otat hinnan, olet huora, jos et ota hintaa, olet tyhmä. HAHA, menkää ny jo kasvattaa karvat ja tulkaa juttelee ku kivekset on laskeutunu.

        kuin prostituoitu,mutta olet sen verran tyhmä etten jaksa siitäkään enää jauhaa.

        vastasit kyllä hyvin vastaamattakin kysymykseen miksi turkkilaisista miehistä ei pidetä: turkkilaisia naisia ei juurikaan näy...niinpä niin...miten olis jos suomalaiset "juntit" kohtelisivat naisiaan asmoin: kuinka kivaa se olisi olla "näkymätön".


      • ...............
        eio asia kirjoitti:

        kuin prostituoitu,mutta olet sen verran tyhmä etten jaksa siitäkään enää jauhaa.

        vastasit kyllä hyvin vastaamattakin kysymykseen miksi turkkilaisista miehistä ei pidetä: turkkilaisia naisia ei juurikaan näy...niinpä niin...miten olis jos suomalaiset "juntit" kohtelisivat naisiaan asmoin: kuinka kivaa se olisi olla "näkymätön".

        esim.Kreikkalaisilla naisilla päinvastoin kuin suomalaisilla ei sentään ole mainetta varmana kaatona/jakorasiana.

        Suomalainen juoppo seksituristivosu kirkastaa suomikuvaa levittämällä jalkansa joka saatanan pikkololle ja rantapummille.


      • heillä on
        ............... kirjoitti:

        esim.Kreikkalaisilla naisilla päinvastoin kuin suomalaisilla ei sentään ole mainetta varmana kaatona/jakorasiana.

        Suomalainen juoppo seksituristivosu kirkastaa suomikuvaa levittämällä jalkansa joka saatanan pikkololle ja rantapummille.

        siihen vapaus. Musliminaisilla (kreikkalaiset tekee kyllä nykyään mitä huvittaa) ei sellaista mahdollisuutta ole, valitettavasti, ja sehän tietysti tuo suomihorot heti "apajille", kuvottavaa...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      381
      3591
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      129
      2529
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      127
      1792
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1270
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1137
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      50
      1125
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      162
      1104
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      63
      1074
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      908
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      50
      882
    Aihe