miltä suutelu tuntuu ?

asfkjasj8

te jotka ootte suudellu nii miltä se tuntuu? oliks se kamlaa vai ihanaa vai oksettavaa? kertokaa :):)

56

9318

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erhr

      kivaahan se on

      • ....................

        Mä en tykänny ainakaan kielareista. Normit suudelmat viel menettelee mutta kielisuudelmat=ei kivoja.


    • yöhh

      riippuu et onko jätkä hyvä suutelee jotkut on nimittäin ihan paskoi ni se ei tunnu yhtään miltään...

    • Lovee<3

      Oo mä rakastan kielareita!

      • rämäpää.

        Mä miellän suutelun noin niinku yleisesti ottaen oikein mukavaks ja ihanaks mut se voi olla myös tosi ällöä.
        Riippuu niin vastasuutelijasta. Hampaat ei oo mukavat jos ne on tiellä. Myöskään se ei oo kauheen mukavaa ku tunkee kielen toisen kurkkuun.


      • rämäpää.
        rämäpää. kirjoitti:

        Mä miellän suutelun noin niinku yleisesti ottaen oikein mukavaks ja ihanaks mut se voi olla myös tosi ällöä.
        Riippuu niin vastasuutelijasta. Hampaat ei oo mukavat jos ne on tiellä. Myöskään se ei oo kauheen mukavaa ku tunkee kielen toisen kurkkuun.

        .. mäkin tykkään enemmän normisuudelmista ku kielareista. Ainakin sillon jos kielari menee yli. Kokemusta on 8(


      • Anonyymi
        rämäpää. kirjoitti:

        Mä miellän suutelun noin niinku yleisesti ottaen oikein mukavaks ja ihanaks mut se voi olla myös tosi ällöä.
        Riippuu niin vastasuutelijasta. Hampaat ei oo mukavat jos ne on tiellä. Myöskään se ei oo kauheen mukavaa ku tunkee kielen toisen kurkkuun.

        Niinpä jos toisella hyvä hygienia ja on oikea romantiikan tunnelma se on tosi jees


      • Anonyymi

        Sama


    • ei pusuja

      suutelu ei tunnu miltään. välillä jopa yököttää jos toinen ei oo pessy hampaita.

    • :D

      riippuu tottakai toisesta mutta kielari lähinnä siltä että joku yrittää työntää kieles sun kurkkuun. yök. normaalit kivalta

      • en_olehirveän_kokenut

        musta ainakin eka suudelma tuntuvkihelmöivän koko kehossa hmja sydän pomppas melkein kurkkuun mut se oli ihanaa..mä sain sen tänään:)))


    • vyhujki0lo+p

      kamalin pusu mikä mulla on ollu kun toinen maistu sipulille... 8(
      ja hampaat tiellä.. :D se enemmänki alko kuvottaan. kato ennenki pussailet ettet ainakaa ole sipulia naamaan vääntäny! :S kannattaa kai pestä hampaita ja syödä silloin tällöin purkkaa 8(

      • parempi kuin te muut

        Kauheita kitisiöitä ootte kaikki. Jos ette pidä suutelusta niin muuttakaa sinne luostariin.


      • hulabaloobalai
        parempi kuin te muut kirjoitti:

        Kauheita kitisiöitä ootte kaikki. Jos ette pidä suutelusta niin muuttakaa sinne luostariin.

        Kutittaa. :) On vaikee hengittää ja märkää. Viime suudelmasta on kyllä jo vuosi enkä ole koskaan suudellut ketään, johon olisin rakastunut. Varmaan kivempaa sitten niin.


      • tykkään pojista:)
        hulabaloobalai kirjoitti:

        Kutittaa. :) On vaikee hengittää ja märkää. Viime suudelmasta on kyllä jo vuosi enkä ole koskaan suudellut ketään, johon olisin rakastunut. Varmaan kivempaa sitten niin.

        sama..ois kiva suudella tyyppiä, joka oikeesti merkkaa jotain enemmän, sillon se tuntuskin varmaan kivemmalta. Kyllä se siis ihanaa on mut just toi et pojat (joita ite pussannu) ei anna minkäänlaista hengähdystaukoo meinaa sit pyörtyy siihen.. :D suudelmat suu auki on ehkä ihanempii, mut kielaritkin aika nam ;)


    • meioo

      suuteleminen on ihanaa, en tajua miten se voi olla jonkun mielestä oksettavaa. ihanaa

    • loveyou<3

      iha kivaa, ei vaa tuntunu oikee miltää : D

    • gapp

      katotaa toisii silmiin, sormenpäis ja vatsas kihelmöi, nojaudutaan eteenpäin ja nenänpäät koskettaa toisiinsa. Sit siit hitaasti huulet yms.... ihanaa :)

    • xxxxx3

      Ei oo mitenkään kauheen erikoista, toisaalta ennoo kokenu suudelma sellasen ihmisen kanssa jota rakastaisin. Ehkä se vaikuttaa asiaan?

    • ophpjj

      ^^ kyl se vaikuttaa

    • poikavain

      Aivan uskomattoman mahtavalta...

      Yhtenä päivänä on tuota elämässä tullut harrastettua ja olin mm taivaissa.

    • Ei miltään!

      Kerran elämässäni olen kokeillut (muutakin kyllä) enkä toista kertaa kokeile. En suosittele muillekaan. Tiedättekö paljonko minulle pitäisi maksaa jotta suutelisin jotakuta... heh

      • eihelevatanhelevata

        Vittu jos sun oma kokemukses on menny päi persettä niin ei se sitä tarkota et se tuntuis muista kamalalta, siis suuteleminen. :DD:D eivittu. ja tässä nyt tarkotan tota kun sanoit "En suosittele muillekaan."
        luostariin vaan, sieltä löytyy kaltaisiasi. :)


      • Suuteluneitsyt

        Tiedättekö paljoko mä maksaisin, et pääsisin suutelee jotakuta (erityisesti sitä yhtä tiettyä :3)


    • dtfuygi9h0jå¨kp

      Mä ainakin tykkään kielareista :)

    • efbhijef

      onhan se ihanaa puuhaa :) aina se vaan ei tunnu miltään, johtuen siitä jossei oo oikee mitään tunteita poikaa kohtaan mut ihanaa se on!

    • tyttövaaaan

      iteki oon kerran "suudellu" yhtä ihan jees poikaa mut se oli vaa pullonpyörityksestä eikä mulla ollu mitään tunteita sitä kohtaan nii eihän se miltään tunnu =D

    • ...and I loved it <3

      Mun yksi kaveri on tosi hyvä suutelija

    • love<3

      SIIIS tosi ihanaa!

    • karmisu

      Suudelma,tuntuu varmaa helkkarin hyvältä ku voi vaan kuvitella. ite pussasin poskelle sellasta kenestä en hirveesti tykänny ei se tuntunu yhtään miltään!): mut mite teitää haluuko toine suudella tai kielaroida pitääksitä kysyä!??

      • karmisu

        siis "tietää*


      • Anonyymi

        Teet vaa jätkä oikealla hetkel ei tarvi kysyä jos olette yhdessä seukkaamaas


    • pusipusivaa

      Tietty vähä riippuu kui hyvä toine osapuoli on suutelemaan. Ei se kovin kivalta tunnu ku toine työntää kielensä sun kurkkuu tai oikee syömällä ahmii sun suutas.. :D kokemuksia on.. Ite kuitenki rakastan yli kaike semmosii hentoja ja hitaita suudelmia. Kielareistaki tykkään jos ne vaa osaa tehä sillai hellästi. :)

      ja karmisu : ei sitä kannata toiselta ruveta mitää kyselemää , viet suuta kohti sen suuta , se joko työntää sut pois tai antaa vaa olla. Sit suutelet ja katot vastaako se suutelemalla takasin :)

    • karmisu

      Se ois vaa nii noloo jos toine työntäs pois!:(( mitä jos ei osaa, ja toinen on kokenu ja kärsimätön.-

    • muumimamma.

      täs ku lukee näit "oih se oli just ihanaa!

      • oon 4everalone:D

        mutta rumasta ankanpoikasestahan tuli sitten kaunein joutsen :>


      • muumimamma.
        oon 4everalone:D kirjoitti:

        mutta rumasta ankanpoikasestahan tuli sitten kaunein joutsen :>

        mut mä meenki rumempaa päi.. :c


    • joku

      kokeile

    • mmkmkmk

      kivaa se on sen oikern tyypin kaa. nuolin kerra jätkän kaa joka oli kännis ei oikee tuntunu kivalta ku tein homman kokonaa ite

      • UkEboii c;;

        jOo sama.. Tosin se olin mä joka oli kännissä ja kun se ihminen joka tuli suutelee on mun kaveri josta en ihan heti uskois että tulis mua suutelee ni jäädyin siinä ja yritin sit olla mukana.. mut eipä diitä oikeen mun osalta mittää tullu :'''D


    • Poika -97

      Kyllä tulee orpo olo näitä lukiessa :(. En oo ikinä suudellu ketään, muuta oon unelmoinu just sellasista hitaista.
      Ei kukaan mun näköstä halua, joten haaveiluksi jää.

    • Poika -97

      Tulee orpo olo näitä lukiessa :(. Mä oon aina unelmoinu just sellasista hitaista ja hellistä.
      Mutta ei kukaan mun näköstä halua, taitaa jäädä haaveiluksi.

      • Poika -97

        Oho, tupla postaus kännyn lagin takia...


    • ififishfsfsdfde3

      Suutelu on ihanan tuntusta ja kielarit on parhaita :3

      • :))))))

        Suutelu on ihanaa, niin parasta, en osaa sanoin kuvailla kuinka ihanaa...

        Eiku ainiin, enhän mä vielä oo suudellu ketään :c En osaa sanoo....

        Ja niille, joita ei oo kukaan pussannu, niin kyllä se oikea prinssi/prinsessa vielä löytyy. Maailma on täynnä ihmisiä ;) En ainakaan mä välitä, vaikka poika olis ruma, kunhan sil on kiva luonne


    • teppo13

      Vaikka sitä aluksi luuli että se on hirveen vaikeaa jne, ni ei se oo :) itte luin näitä pari kuukautta siiten ja oli orpo olo :( muttaku nyt on tyttöystävä nii täytyy sanoo että pussaaminen on kivan tuntusta :D ja ku on kerran suudellu/pussannu sen uskaltaa helposti tehdä useemminkin :D LOVELYY

      • Heips! Mul on tyttis ja me suudeltiin leirillä kaikkien edessä :) se oli mahtavaa!


    • kokeiltu on.

      Oikeasti sitä miettii paljon etukäteen mutta tilanteessa se on yhtä helppoa kuin kätteleminen. Sitä paitsi suutelemiseen tarvitaan kaksi henkilöä eli 50 prosenttia riippuu ihan siitä toisesta ihmisestä. Eikä suudellessa missään transsissa ole niin kuin elokuvat antaa usein ymmärtää eli kyllä siinä ajatellakin voi samalla kun sitä tekee. Jos rakastaa sitä ihmistä jonka kanssa (epäromanttisesti sanottuna) jakaa bakteerejaan, niin kyllä se hyvältä tuntuu: lämpöiseltä ainakin. Suuteleminen on läheisyyttä ja oikean ihmisen kanssa ihanan hassua. Toki nuo eri kulttuurien poskipusut on sitten ihan oma juttunsa. Ei siis kannata stressata siitä, jos pitää suunsa melko puhtaana ja etenee vähän kerrallaan niin pahasti ei voi mennä pieleen!

    • ifueverknowwhoiam

      Ainoat kerrat ku "oon suudellu" on ollu unessa joten... Nii :D kauheesti tekis mieli mut oon just semmone outo,ruma ja luultavasti monet pitää mua tosi rasittavana. On kivaa oolla läski ^_^

    • Iknowit

      mukavaa touhuu se suutelu on...

    • Anonyymi

      Aika vitu kivaa

    • Anonyymi

      Suutelu on parhaimmillaankin vain kuin persereikää imisi. En välittänyt.
      Petyin ihmisyyteen täysin. Nyt elän yksin luolassani.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oliko se kivaa vai tuntuko se siltä että tekis mieli alkaa enemmän suutelemaan? :))) =)

      • Anonyymi

        Suutelu on ihanaa varsinkin jos suutelee pitkään! Kannattaa kokeilla kielareita koska se tuntuu mahtavalta. eka kokemus oli aivan ihana mun ihastus tuli välkällä mun luokse ja suuteli mua kaikkien edessä se kesti varmaan 2min. Se jälkeen se kysy alax ja mä suostuin😍❤️❤️❤️💛💛


    • Anonyymi

      Ihanaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2559
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      199
      2274
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      61
      2254
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      176
      1752
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1278
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe