Mies meni kauppaa ostamaan korin olutta. Hän kantoi korin tien pientareelle ja tyhjensi sen.Tämän jälkeen mies sammui ja kaatui ojaan. Hetken päästä paikalle asteli ruotsalainen homo. Sammuneen miehen ojassa nähdessään tämä homo päätti käyttää tilaisuuden hyväkseen.
Seuraavana päivänä mies meni taas kauppaan ostamaan olutta. Mutta tällä kertää hän sanoin myyjälle: pistäppä koffia kun tosta olvista tulee perse niin vitun kipeeksi.
Mistä tietää että urologi on ruotsalainen??
Siitä että takapuolessa on jotain mutta lääkärin molemmat kädet ovat olkapäillä.
Mitä ruotsalainen mies sanoi toiselle kun autosta loppui virta??
Heitä homo voltti
Mies meni aamulla hammaslääkärille. Hetken päästä kun mies oli istuutunut tuoliin kysyi lääkäri: Oletko saanut pillua? Mies kysyi: Ai onko mulla karvoja suussa? Lääkäri tähän: Ei ole karvoja, vaan paskaa otassa.
jokesss
jokemanni
0
606
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618110- 1334614
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353936- 213258
- 232832
- 292767
- 532487
- 252230
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3972171- 322119