nyt meni

hermo,,,

Nyt meni totaalisesti hermo amica paskaan...
On se sa...na kun päälliköiksi valikoituu jatain skitsofreenisiä natsi paskoja ja täysiä tali aivoja ...

7

895

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettele

Erehdyin amicalle harjoitteleen ja oli täysin järkyttävä keskitysleiri. Kaikki mehut irti ja järkyttävissä työasennoissa piti työskennellä. Kaikilla työntekijöillä oli paha olo, ilmapiiri sellainen mitä en missään ollut aikaisemmin nähnyt ja joka pilkusta vittuiltiin. Kenenkään kroppa ja pää ei sellaista kestä pitkään. Ja harjoittelijoita käytettiin selvästi sijaisina ja lomittajina.

• Herbert.

Hei vaan.

Mä olen ollut Amicalla töissä vuodesta 2003.
        Aiemmin mä olen ollut normaalseissa a la carte-ravintoloissa töissä.

TIetenkin joka paikassa on hyvät ja huonot puolet, mutta kaikkinensa mä olen tyytyväinen elämääni Amicassa. Työajat ovat kelposet versus aamu-, - iltavuorot.

Henkilöstöravintoloissa on, ehkä ongelmana a la carte-ravintoloihin kokoluokka. Monotoniset työt tuntuvat entistäkin monotonisemmilta kun esim lasagnea tehdään 800:lle sadalle tuntuu pienen ravintolan 50 asiakasta melkoisen mitättömältä määrältä. Lisäksi ja ennen kaikkea siihen menee enemmmän aikaa ja tämä taas tuntuu etenkin harjoittelijasta tylsältä.

Kuin myös lounaan jälkeen tuntuu tiskivuori valtavalta.

Työpaikan hengelle voi jokainen tehdä osansa. A la carte-ravintoloissa hlökunta on usein rempsempää ja he tekevät asioita ripeämmin. Henkilöistöravintolassa p uolestaan on hlokunnan ikähaitari suurempi.
        Onneksi Amican paikoissa, jossa olen ollut on ollut hyvä henki. Nykyisessä paikassa ei ollut hyvä henki kun menin sinne, mutta sitten siellä vaihtui hieman henkilökunta ja olemme alkaneet pitää 3-4 krt /vuosi virkistäytymisiltoja/risteilyjä / tms.

Viestistä jäi uupumaan punainen lanka, mutta ehkäpä joku sai tästä jotain irti.

Ravintolat ovat erilaisia, ,mutta yhtälailla jokaisessa on hyviä ja huonoja työntekijöitä

Teksti jäi vaille punaista lankaa, mutta

• ......

Työskentelen kyseisessä yrityksessä ja voin sanoa että niin paikkakohtaista. En ole muissa saman yrityksen pisteissä ollut mutta kuullut tosiaan juuri kertomasi kaltaisia juttuja henkilöiltä jotka ovat useammassa saman firman paikassa olleet. Minun paikassani asiat on todella hyvin, hyvä työilmapiiri ja mukava pomo. Mutta kyseessä onkin suht pieni paikka jossa työskentelen.

• menee
        ...... kirjoitti:

Työskentelen kyseisessä yrityksessä ja voin sanoa että niin paikkakohtaista. En ole muissa saman yrityksen pisteissä ollut mutta kuullut tosiaan juuri kertomasi kaltaisia juttuja henkilöiltä jotka ovat useammassa saman firman paikassa olleet. Minun paikassani asiat on todella hyvin, hyvä työilmapiiri ja mukava pomo. Mutta kyseessä onkin suht pieni paikka jossa työskentelen.

Paljon paikan ilmapiiri johtuu päälliköstä ja aluepäälliköstä. Toiset osaavat otta huomioon myös työtekiät ja heidän tarpeensa. Valitettavasti suurin osa amican päälliköistä on ruskea kielisiä idi...teja jotka kumartavat omalle päällikölleen ja samalla pyllistävät alaisilleen. Aluepäälliköt ovt taas suuremalta osalta itsekeskeisiä ja pelkäävä että heidät lempataan firmasta ulos jos alkaavat kaveeraamaan työntekiöitten kanssa.

• PaariMesu
        Herbert. kirjoitti:

Hei vaan.

Mä olen ollut Amicalla töissä vuodesta 2003.
        Aiemmin mä olen ollut normaalseissa a la carte-ravintoloissa töissä.

TIetenkin joka paikassa on hyvät ja huonot puolet, mutta kaikkinensa mä olen tyytyväinen elämääni Amicassa. Työajat ovat kelposet versus aamu-, - iltavuorot.

Henkilöstöravintoloissa on, ehkä ongelmana a la carte-ravintoloihin kokoluokka. Monotoniset työt tuntuvat entistäkin monotonisemmilta kun esim lasagnea tehdään 800:lle sadalle tuntuu pienen ravintolan 50 asiakasta melkoisen mitättömältä määrältä. Lisäksi ja ennen kaikkea siihen menee enemmmän aikaa ja tämä taas tuntuu etenkin harjoittelijasta tylsältä.

Kuin myös lounaan jälkeen tuntuu tiskivuori valtavalta.

Työpaikan hengelle voi jokainen tehdä osansa. A la carte-ravintoloissa hlökunta on usein rempsempää ja he tekevät asioita ripeämmin. Henkilöistöravintolassa p uolestaan on hlokunnan ikähaitari suurempi.
        Onneksi Amican paikoissa, jossa olen ollut on ollut hyvä henki. Nykyisessä paikassa ei ollut hyvä henki kun menin sinne, mutta sitten siellä vaihtui hieman henkilökunta ja olemme alkaneet pitää 3-4 krt /vuosi virkistäytymisiltoja/risteilyjä / tms.

Viestistä jäi uupumaan punainen lanka, mutta ehkäpä joku sai tästä jotain irti.

Ravintolat ovat erilaisia, ,mutta yhtälailla jokaisessa on hyviä ja huonoja työntekijöitä

Teksti jäi vaille punaista lankaa, mutta

-Konttorissa. siis Amican konttorissa persettään levittävä aluepäällikkö.
        Selvä tapaus

• voi voi

Voi sinua raukka harjoittelijaa, joka olet joutunut työharjoittelussasi tekemään ihan oikein töitä..huhuhuh..taidat kuulua niihin opiskelijoihiin, jotka luulevat, että kun tullaan työharjoitteluun, niin pitää päästä siitä mistä aita on matalin ja tehdä työt vain 50% teholla...niin ja tietysti työaika alkaa silloin, kun itseä huvittaa tulla töihin ja töistä voi olla ihan poiskin, jos ei vaan huvita tulla. Niin ja pilkuistakin vielä vit*****..niin ja että oikein järkyttävissä työasennoissa piti työskennellä..voi voi..oletkohan sinä nyt valinnut hiukan väärän alan..katsopas kun tämä ravintola-ala ei suinkaan ole mitään toimistotyötä..jalkojen päällä ollaan lähes koko työaika ja jos työtaso on mitoitettu 170cm työntekijälle ja itse olet 190cm, niin ei sitä kuule tulla korjaamaan juuri sinua varten. Että nyt kyllä suosittelisin sinulle alan täysvaihdosta!!...ai niiiin jos et vielä sitä tiennyt niin yleensä ravintola-alalla saat "juosta" koko työvuoron ja joskus jopa työvuoroissa joutuu hieman joustamaan..

• tuleva amicalainen

Vau, kylläpä suo on koeteltu, huh-huh

Mutta tuliko kertaakaan mieleen katsoa peiliin josko vika löytys sieltä eikä aina harjottelupaikasta ja sen henkilökunnasta :0

Olitkohan sinä sellainen harjoittelija joistaolen kuullut. Minähän en tiskaa enkä siivoa. Teen mitä haluan, MINÄ OLEN KYMPIN HARJOTTELIJA. Tolla asenteella et tule ikinä pärjäämääm missään, etkä millään alalla.

Voi sinua raukkaa, otan osaa kyllä sulla on vaikeaa tulevaisuudessa :(

Minua itseäni on onnistanut olen ollut Amicalla työharjottelussa ja saanut monipuolista oppia. Pitää olla innostunut ja aktiivinen kuuntelija ja kysellä asioista ei muuten opi.

Toivon saavani valmistuttuani työpaikan Amicalta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1309
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1098
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      63
      1093
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1013
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1009
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      735
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      734
    Aihe