nyt meni

hermo,,,

Nyt meni totaalisesti hermo amica paskaan...
On se sa...na kun päälliköiksi valikoituu jatain skitsofreenisiä natsi paskoja ja täysiä tali aivoja ...

7

878

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettele

Erehdyin amicalle harjoitteleen ja oli täysin järkyttävä keskitysleiri. Kaikki mehut irti ja järkyttävissä työasennoissa piti työskennellä. Kaikilla työntekijöillä oli paha olo, ilmapiiri sellainen mitä en missään ollut aikaisemmin nähnyt ja joka pilkusta vittuiltiin. Kenenkään kroppa ja pää ei sellaista kestä pitkään. Ja harjoittelijoita käytettiin selvästi sijaisina ja lomittajina.

• Herbert.

Hei vaan.

Mä olen ollut Amicalla töissä vuodesta 2003.
        Aiemmin mä olen ollut normaalseissa a la carte-ravintoloissa töissä.

TIetenkin joka paikassa on hyvät ja huonot puolet, mutta kaikkinensa mä olen tyytyväinen elämääni Amicassa. Työajat ovat kelposet versus aamu-, - iltavuorot.

Henkilöstöravintoloissa on, ehkä ongelmana a la carte-ravintoloihin kokoluokka. Monotoniset työt tuntuvat entistäkin monotonisemmilta kun esim lasagnea tehdään 800:lle sadalle tuntuu pienen ravintolan 50 asiakasta melkoisen mitättömältä määrältä. Lisäksi ja ennen kaikkea siihen menee enemmmän aikaa ja tämä taas tuntuu etenkin harjoittelijasta tylsältä.

Kuin myös lounaan jälkeen tuntuu tiskivuori valtavalta.

Työpaikan hengelle voi jokainen tehdä osansa. A la carte-ravintoloissa hlökunta on usein rempsempää ja he tekevät asioita ripeämmin. Henkilöistöravintolassa p uolestaan on hlokunnan ikähaitari suurempi.
        Onneksi Amican paikoissa, jossa olen ollut on ollut hyvä henki. Nykyisessä paikassa ei ollut hyvä henki kun menin sinne, mutta sitten siellä vaihtui hieman henkilökunta ja olemme alkaneet pitää 3-4 krt /vuosi virkistäytymisiltoja/risteilyjä / tms.

Viestistä jäi uupumaan punainen lanka, mutta ehkäpä joku sai tästä jotain irti.

Ravintolat ovat erilaisia, ,mutta yhtälailla jokaisessa on hyviä ja huonoja työntekijöitä

Teksti jäi vaille punaista lankaa, mutta

• ......

Työskentelen kyseisessä yrityksessä ja voin sanoa että niin paikkakohtaista. En ole muissa saman yrityksen pisteissä ollut mutta kuullut tosiaan juuri kertomasi kaltaisia juttuja henkilöiltä jotka ovat useammassa saman firman paikassa olleet. Minun paikassani asiat on todella hyvin, hyvä työilmapiiri ja mukava pomo. Mutta kyseessä onkin suht pieni paikka jossa työskentelen.

• menee
        ...... kirjoitti:

Työskentelen kyseisessä yrityksessä ja voin sanoa että niin paikkakohtaista. En ole muissa saman yrityksen pisteissä ollut mutta kuullut tosiaan juuri kertomasi kaltaisia juttuja henkilöiltä jotka ovat useammassa saman firman paikassa olleet. Minun paikassani asiat on todella hyvin, hyvä työilmapiiri ja mukava pomo. Mutta kyseessä onkin suht pieni paikka jossa työskentelen.

Paljon paikan ilmapiiri johtuu päälliköstä ja aluepäälliköstä. Toiset osaavat otta huomioon myös työtekiät ja heidän tarpeensa. Valitettavasti suurin osa amican päälliköistä on ruskea kielisiä idi...teja jotka kumartavat omalle päällikölleen ja samalla pyllistävät alaisilleen. Aluepäälliköt ovt taas suuremalta osalta itsekeskeisiä ja pelkäävä että heidät lempataan firmasta ulos jos alkaavat kaveeraamaan työntekiöitten kanssa.

• PaariMesu
        Herbert. kirjoitti:

Hei vaan.

Mä olen ollut Amicalla töissä vuodesta 2003.
        Aiemmin mä olen ollut normaalseissa a la carte-ravintoloissa töissä.

TIetenkin joka paikassa on hyvät ja huonot puolet, mutta kaikkinensa mä olen tyytyväinen elämääni Amicassa. Työajat ovat kelposet versus aamu-, - iltavuorot.

Henkilöstöravintoloissa on, ehkä ongelmana a la carte-ravintoloihin kokoluokka. Monotoniset työt tuntuvat entistäkin monotonisemmilta kun esim lasagnea tehdään 800:lle sadalle tuntuu pienen ravintolan 50 asiakasta melkoisen mitättömältä määrältä. Lisäksi ja ennen kaikkea siihen menee enemmmän aikaa ja tämä taas tuntuu etenkin harjoittelijasta tylsältä.

Kuin myös lounaan jälkeen tuntuu tiskivuori valtavalta.

Työpaikan hengelle voi jokainen tehdä osansa. A la carte-ravintoloissa hlökunta on usein rempsempää ja he tekevät asioita ripeämmin. Henkilöistöravintolassa p uolestaan on hlokunnan ikähaitari suurempi.
        Onneksi Amican paikoissa, jossa olen ollut on ollut hyvä henki. Nykyisessä paikassa ei ollut hyvä henki kun menin sinne, mutta sitten siellä vaihtui hieman henkilökunta ja olemme alkaneet pitää 3-4 krt /vuosi virkistäytymisiltoja/risteilyjä / tms.

Viestistä jäi uupumaan punainen lanka, mutta ehkäpä joku sai tästä jotain irti.

Ravintolat ovat erilaisia, ,mutta yhtälailla jokaisessa on hyviä ja huonoja työntekijöitä

Teksti jäi vaille punaista lankaa, mutta

-Konttorissa. siis Amican konttorissa persettään levittävä aluepäällikkö.
        Selvä tapaus

• voi voi

Voi sinua raukka harjoittelijaa, joka olet joutunut työharjoittelussasi tekemään ihan oikein töitä..huhuhuh..taidat kuulua niihin opiskelijoihiin, jotka luulevat, että kun tullaan työharjoitteluun, niin pitää päästä siitä mistä aita on matalin ja tehdä työt vain 50% teholla...niin ja tietysti työaika alkaa silloin, kun itseä huvittaa tulla töihin ja töistä voi olla ihan poiskin, jos ei vaan huvita tulla. Niin ja pilkuistakin vielä vit*****..niin ja että oikein järkyttävissä työasennoissa piti työskennellä..voi voi..oletkohan sinä nyt valinnut hiukan väärän alan..katsopas kun tämä ravintola-ala ei suinkaan ole mitään toimistotyötä..jalkojen päällä ollaan lähes koko työaika ja jos työtaso on mitoitettu 170cm työntekijälle ja itse olet 190cm, niin ei sitä kuule tulla korjaamaan juuri sinua varten. Että nyt kyllä suosittelisin sinulle alan täysvaihdosta!!...ai niiiin jos et vielä sitä tiennyt niin yleensä ravintola-alalla saat "juosta" koko työvuoron ja joskus jopa työvuoroissa joutuu hieman joustamaan..

• tuleva amicalainen

Vau, kylläpä suo on koeteltu, huh-huh

Mutta tuliko kertaakaan mieleen katsoa peiliin josko vika löytys sieltä eikä aina harjottelupaikasta ja sen henkilökunnasta :0

Olitkohan sinä sellainen harjoittelija joistaolen kuullut. Minähän en tiskaa enkä siivoa. Teen mitä haluan, MINÄ OLEN KYMPIN HARJOTTELIJA. Tolla asenteella et tule ikinä pärjäämääm missään, etkä millään alalla.

Voi sinua raukkaa, otan osaa kyllä sulla on vaikeaa tulevaisuudessa :(

Minua itseäni on onnistanut olen ollut Amicalla työharjottelussa ja saanut monipuolista oppia. Pitää olla innostunut ja aktiivinen kuuntelija ja kysellä asioista ei muuten opi.

Toivon saavani valmistuttuani työpaikan Amicalta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4070
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2091
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      550
      1658
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1395
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1117
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1048
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      943
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      893
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      864
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      838
    Aihe