Kela eväsi sp-rahan

nyhjää tyhjästä...

lyhyesti tämä tarinani..olin viime syksynä polvileikkauksessa ja polvi ei ole kuntoutunut työkuntoiseksi ja siis tämän asian takia olen ollut syksystä saakka s-lomalla. Olen hakenut ja myös saanut Kelalta sp-rahaa tähän pvää saakka. Nyt sain Kelalta hylsyn sp-raha hakemukseen sillä perusteella, että heidän asiantuntijalääkärinsä oli sitä mieltä, että olen täysin työkykyinen vaikka minua hoitanut, tutkinut ja minut myös hlökohtaisesti tavannut lääkäri on asiasta aivan eri mieltä ja todennut minut tällä erää työkyvyttömäksi ja josta hän on myös lausunnon Kelalle kirjoittanut. En pysty ymmärtämään miten lääkäri joka ei koskaan ole minua tavannut tai tutkinut minua ja "vammaani" voi ylikävellä hoitavan erikoislääkärin lausunnon? Yritin tätä asiaa myös Kelalta tiedustella saamatta siihen kuitenkaan minkäänlaista järkevää vastausta, se nyt vain on näin jne..

Mitä virkaa on hoitavan erikoislääkärin lausunnolla jonka Kela vaatii, jos sillä ei loppupeleissä ole minkäänvaltakunnan painoarvoa ja Kelan omat asiantuntijalääkärit jyräävät ne nooin vaan? Tilanne on nyt siis tällä hetkellä se, että olen tuloton ja rahaton mutta laskupino se edelleen odottaa maksamista.

Valituksen aion päätöksestä tehdä, mutta miten sitten käy pienen veroja maksavan tunnollisen suomen kansalaisen jos se edelleen hylätään. En ole rasisti, mutta pikkusen nyrppii kun ns. maahanmuuttaja hurauttaa pihaan uudella autolla kultaketjut heiluen 200€ farkut polvissa roikkuen..Sosiaalitoimistosta ei rahaa heru, kun mies siis tavallinen duunari sellainen käy töissä joten hänen tulojensa, jotka eivät ole päätä huimaavia pitäisi elättää kaksi ihmistä..Välillä ei vaan pysty ymmärtämään..

17

1459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pam pam

      Kelan vakuutuslääkärit ovat Jumalia, joilla on oikeus kävellä ylitse!
      Itselläni oli menossa 5:n kk:n työkokeilu karenssin purkamista varten. Kuinkas kävikään? En kyennyt tekemään "orjatyötä" sairaana, vaan jäin pois työkokeilusta erikoislääkärin B-lääkärinlausunnolla. Kela ei hyväksynyt erikoislääkärin lausuntoa. Vaan minulle tuli karenssia karenssin päälle.
      Tämä tälläinen on nykyaikaa pahimmillaan. Köyhät ja sairaat kyykkyyn tai pare olisi, että kaikki me "vajaat" kuoltais pois. Mutta ketäs yhteiskunta sitten kyykyttäis? Työvoimavirkailijat jäisivät ilman työtä!! Kelan virkailijat pakkolomalle!

      • eläkeläinen.

        KELA:n virkailijoiden vika ole että heidän asiantuntijalääkärinsä tekevät sellaisia päätöksiä kuin nyt tekevät!!


      • ##¤¤¤¤
        eläkeläinen. kirjoitti:

        KELA:n virkailijoiden vika ole että heidän asiantuntijalääkärinsä tekevät sellaisia päätöksiä kuin nyt tekevät!!

        Aivan, eivät virkailijat mitään mahda, mutta kun niiden kelan vakuutuslääkärien kanssa ei pääse naamatusten niin heidän "apulaiset" (tässä tapauksessa kelan virkailijat) heidän kauttaan asioita hoidetaan!
        Mutta kaikissa hylkytapauksissahan on vakuutuslääkärien nimet nähtävillä, joten helpostihan heidän kotiosoitteensa saa selville. Varmaan on tullutkin paljon uhkailuja, mutta tositoimiin ei kukaan tietääkseni ole vielä ryhtynyt, vielä.


    • juridist

      Jos kelan päätös on lainvastainen ja valitat siitä, valitus menee läpi. Muuten tilanne on ikävä, mutta lainmukainen. Hoitolääketiede vastaan vakuutuslääketiede on ongelman ydin.

      Valituksethan käsitellään Kelan ulkopuolella, jossa on viisaita juristeja ja myös lääkäreitä.

      • Niin se on!

        Hei! Pyydä Kelalta ne keskustelut tai paremminkin ne paperit missä ne "viisaat" pohtii ja mitä/miten kelanvirkailija on esittänyt niille "jumalille" , soittamalla Kelaan sieltä ne kopiot postissa tulee...niistä muuten näkee niiden nimetkin... tosi mielenkiintoista luvettavaa....ainakin meikäläisellä....


    • suunitelmia

      b-lausunnon kirjoittaneella lääkärillä on tuo polven kuntoon saattamiseksi? Itseltäni Kela hylkäsi sair.päivärahan sen perusteella, että sillä hetkellä ei ollut kunnolista suunnitelmaa, mitä vaivojeni eteen ollaan tekemässä. Jotain pitää olla ikään kuin tekeillä, edes paperilla.

      • nyhjää tyhjästä...

        polvelleni on suunniteltu kuntoutusta, mutta mutta..vakuutusyhtiöltä tuli myöskin hylsy eikä minulla yksinkertaisesti ole varaa mennä kuntoutukseen jotka siis yksityisellä sektorilla ja maksavat monta sataa euroa..valituksen olen jo Kelaan toimittanut, käsittely siellä muutoksenhakulautakunnassa voi kestää kk:sia..kyllä tuntuu, että sairastamisesta rokotetaan ja rankasti pientä ihmistä..yöunet ja mielenrauha tipotiessään kun tilillä tasan 0€ eikä tietoa milloin saan seuraavan kerran rahaa eikä miehen palkka riitä molempien laskuja ja lainoja maksamaan..onko tälläisessa tilanteessa ihmisen ainoa vaihtoehto jättää laskut maksamatta, kun ei yksinkertaisesti ole rahaa ja menettää luottotietonsa?!

        Enkä kyllä löytänyt Kelan papereista tämän viisaan asiantuntijalääkärin nimeä..vai mitäpä sillä on väliä, kun ei kerran ole niillä minua hoitaneiden erikoislääkäreiden lausunnoillakaan..yritän silti nauttia alkavasta keväästä ja elää toivossa, että tulisin työkykyiseksi ja joskus kauan kaipaamani eurot tipahtaisivat tilille.

        kiitos kaikille vastanneille, toivon kaikille ihanaa pääsiäistä ja muille samassa veneessä oleville voimia "taistelussa" byrokratian rattaissa...Kerron kuulumisiani sikäli kun joskus jos milloinkaan saan valitukseeni vastauksen..


      • Pam pam
        nyhjää tyhjästä... kirjoitti:

        polvelleni on suunniteltu kuntoutusta, mutta mutta..vakuutusyhtiöltä tuli myöskin hylsy eikä minulla yksinkertaisesti ole varaa mennä kuntoutukseen jotka siis yksityisellä sektorilla ja maksavat monta sataa euroa..valituksen olen jo Kelaan toimittanut, käsittely siellä muutoksenhakulautakunnassa voi kestää kk:sia..kyllä tuntuu, että sairastamisesta rokotetaan ja rankasti pientä ihmistä..yöunet ja mielenrauha tipotiessään kun tilillä tasan 0€ eikä tietoa milloin saan seuraavan kerran rahaa eikä miehen palkka riitä molempien laskuja ja lainoja maksamaan..onko tälläisessa tilanteessa ihmisen ainoa vaihtoehto jättää laskut maksamatta, kun ei yksinkertaisesti ole rahaa ja menettää luottotietonsa?!

        Enkä kyllä löytänyt Kelan papereista tämän viisaan asiantuntijalääkärin nimeä..vai mitäpä sillä on väliä, kun ei kerran ole niillä minua hoitaneiden erikoislääkäreiden lausunnoillakaan..yritän silti nauttia alkavasta keväästä ja elää toivossa, että tulisin työkykyiseksi ja joskus kauan kaipaamani eurot tipahtaisivat tilille.

        kiitos kaikille vastanneille, toivon kaikille ihanaa pääsiäistä ja muille samassa veneessä oleville voimia "taistelussa" byrokratian rattaissa...Kerron kuulumisiani sikäli kun joskus jos milloinkaan saan valitukseeni vastauksen..

        Minulla on myös valitus menossa, nyt jo vakuutusoikeudessa. Oikeusavustajani arvoi sen käsittelyn kestävän 24 kk:sta 36:een kk:een. Odottavan aika on pitkä. Ja jos sitä ei hyväksytä edes siellä, niin sitten olen täysin yhteiskunnan armoilla, toimeentulotuen.


      • kaltoinkohdeltu
        nyhjää tyhjästä... kirjoitti:

        polvelleni on suunniteltu kuntoutusta, mutta mutta..vakuutusyhtiöltä tuli myöskin hylsy eikä minulla yksinkertaisesti ole varaa mennä kuntoutukseen jotka siis yksityisellä sektorilla ja maksavat monta sataa euroa..valituksen olen jo Kelaan toimittanut, käsittely siellä muutoksenhakulautakunnassa voi kestää kk:sia..kyllä tuntuu, että sairastamisesta rokotetaan ja rankasti pientä ihmistä..yöunet ja mielenrauha tipotiessään kun tilillä tasan 0€ eikä tietoa milloin saan seuraavan kerran rahaa eikä miehen palkka riitä molempien laskuja ja lainoja maksamaan..onko tälläisessa tilanteessa ihmisen ainoa vaihtoehto jättää laskut maksamatta, kun ei yksinkertaisesti ole rahaa ja menettää luottotietonsa?!

        Enkä kyllä löytänyt Kelan papereista tämän viisaan asiantuntijalääkärin nimeä..vai mitäpä sillä on väliä, kun ei kerran ole niillä minua hoitaneiden erikoislääkäreiden lausunnoillakaan..yritän silti nauttia alkavasta keväästä ja elää toivossa, että tulisin työkykyiseksi ja joskus kauan kaipaamani eurot tipahtaisivat tilille.

        kiitos kaikille vastanneille, toivon kaikille ihanaa pääsiäistä ja muille samassa veneessä oleville voimia "taistelussa" byrokratian rattaissa...Kerron kuulumisiani sikäli kun joskus jos milloinkaan saan valitukseeni vastauksen..

        Ei lääkärin nimeä ole suoraan papereissa. Soita tai kysy sähköpostilla, niin kyllä saat nimen.
        Voit sitten soittaa tai jos asuu lähellä voit käydä hänen vastaanotollaan, mutta jos käyt hän ei voi enää olla sinun asiantuntija lääkärisi. Jospa hän sitten osaisi tedä kuitenkin sen oikean B-lausunnon jolla se raha tulisi.
        Minulla on kyllä valituksista huonoja kokemuksia. Työnantaja kirjoitti minulle lausunnon, ettei sillä ole minulle työtä koulutukseni ja terveydentilani huomioon ottaen. Lopetti jopa työkokeilun josta sain työtodistuksen. Työsuhde säilyi.
        Sairauspäiväraha evättiin puolitoista vuotta ja työttömyyskassaankin ilmoitettiin minulla olevan työn vaikka laitoin JYTYN kassaan työnantajan ja esimieheni lausunnot. Koska en saanut 300pv sairauspäivärahaa en saanut sitten työttömyys kassastakaan mitään.
        Vasta puolentoistavuoden kuluttua KELA myönsi loput sairauspäivärahat ja aloin saamaan työttömyysavustusta.
        KEVA hylkäsi eläkehakemuksen ja vakuutusoikeus samoin.
        Vakuutusoikeuden mielestä voin tehä muuta työtä, mutta en keksinyt miten työnantaja pakotetaan ottamaan töihin tai tekemään minulle suojatyöpaikkaa.
        Perustuslaissa on 19§ Oikeus sosiaaliturvaan
        Toivotan onnea taistelussa tätä kasvotonta psyköpaattia vastaan


      • nyhjää tyhjästä...
        kaltoinkohdeltu kirjoitti:

        Ei lääkärin nimeä ole suoraan papereissa. Soita tai kysy sähköpostilla, niin kyllä saat nimen.
        Voit sitten soittaa tai jos asuu lähellä voit käydä hänen vastaanotollaan, mutta jos käyt hän ei voi enää olla sinun asiantuntija lääkärisi. Jospa hän sitten osaisi tedä kuitenkin sen oikean B-lausunnon jolla se raha tulisi.
        Minulla on kyllä valituksista huonoja kokemuksia. Työnantaja kirjoitti minulle lausunnon, ettei sillä ole minulle työtä koulutukseni ja terveydentilani huomioon ottaen. Lopetti jopa työkokeilun josta sain työtodistuksen. Työsuhde säilyi.
        Sairauspäiväraha evättiin puolitoista vuotta ja työttömyyskassaankin ilmoitettiin minulla olevan työn vaikka laitoin JYTYN kassaan työnantajan ja esimieheni lausunnot. Koska en saanut 300pv sairauspäivärahaa en saanut sitten työttömyys kassastakaan mitään.
        Vasta puolentoistavuoden kuluttua KELA myönsi loput sairauspäivärahat ja aloin saamaan työttömyysavustusta.
        KEVA hylkäsi eläkehakemuksen ja vakuutusoikeus samoin.
        Vakuutusoikeuden mielestä voin tehä muuta työtä, mutta en keksinyt miten työnantaja pakotetaan ottamaan töihin tai tekemään minulle suojatyöpaikkaa.
        Perustuslaissa on 19§ Oikeus sosiaaliturvaan
        Toivotan onnea taistelussa tätä kasvotonta psyköpaattia vastaan

        Sain tänään Kelalta päätöksen jossa ilokseni kerrottiin, että valitukseni on hyväksytty! Voi tätä ilon ja onnen pvää kauan kaipaamani eurot tipahtavat tililleni..Vaikka kokemukseni ko. laitoksesta ovat suhteellisen huonot täytyy kyllä nostaa hattua eräälle varttuneemmalle Kelan virkailijalle joka otti minuun yhteyttä ja neuvoi minua pyytämään päätöksen oikaisua valituksen sijaan, koska oikaisu voidaan tehdä päivissä kun taas valitus sosiaaliturvan muutoksenhakulautakuntaan voi kestää kk:sia. Tätä asiaa en tosiaankaan tiennyt, kun kerta päätöksessä puhutaan vain ja ainoastaan valituksen tekemisestä joka osoitetaan ed. mainitulle taholle.

        Toivon kaikille jotka edelleen taistelevat tämän laitoksen kanssa voimia ja jaksamista! Kiitos kaikille vastanneille rohkaisevista sanoista ja neuvoista. Hyvää kevään alkua ja paranemisia meille kaikille työkyvyttömille!


    • jaksa valittaa

      töitä pitää tehdä...

      • Valistaj4

        Tahdon kovasti nähdä kun hoet tuota mantraa esim vakavasti vammautuneelle ihmiselle tai vanhainkodissa LOISIVALLE vanhukselle.

        Niin :) On ne asiat niin musta/valkoisia


      • nyhjää tyhjästä...

        ihan vaan sinulle tiedoksi, että olen loukannut jalkani tapaturmassa jota tuskin kukaan toivoisi kohdalleen en todella toivo sitä edes sinulle vaikka kommenttisi on todella ala-arvoinen ja täysin asiaa sivuava. Toisekseen en ole eläissäni ikinä ollut työttömänä, olen opiskellut itselleni kaksi ammattia ja molempien opiskelujen ohella tehnyt töitä. Kaikki työ on minulle kelvannut lehtien jaosta aina siivoukseen ja siltä väliltä. Työtä olen tehnyt 14-vuotiaasta saakka kunnes tapaturma vioitti jalkaani siinä määrin ettei siihen tehty leikkaus onnistunut ajatellulla tavalla eikä tämän hetkinen työni jossa ihan vaan sinulle tiedoksi olen ollut jo vuosia välttämättä enää minulta onnistu ellei jalkaani saada korjattua. Katso itseäsi peilistä ja mieti millainen ihminen sieltä katsoo takaisin. Keskustelu minun osaltani päätty tähän.


    • KotiTohtori

      Jos polvileikkaus on leikkaavan lääkärin mukaan onnistunut ja vamma saatu korjattua, ei pelkän tehdyn leikkauksen varjolla voi määräänsä enempää olla sairaslomalla. Syksystä tähän päivään on kyllä jo melkoisesti mennyt aikaa, että asiasta sen enempää tietämättä voisi kyllä olettaa, että polvileikkaus on jo parantunut ja kuntoutunut. Jos vain itse olet asiaan paneutunut. Kipuahan ei voi mitata ja puhtaasti kivusta ei kela sairaslomaa hyväksy - tällaisessa tapauksessa. Yleisesti ottaen hyvä niin.

      Kyllä loppupeleissä meidän kaikkien etu on, että erilaista vammoista/toimenpiteistä/onnistuneista leikkauksista toipumisesta on määritelty jonkinlainen toipumisaika, jonka piirissä pitäisi sitkeämmänkin ihmisen vamma jo parantua. Näitä työtävieroksuvia "kipu"potilaita olisi muuten kelan jonot täynnä, jos se rahastus olisi niin helppoa. Enkä nyt asiasta enempää tietämättä väitä että SINÄ olet työtävieroksuva...

      Se mitä kerrot, niin tuntuu olevan ihan oikea päätös minkä olet saanut. Jos et ole toteuttanut kuntoutusta ja annettuja ohjeita, saat luvan "kärsiäkin" - omapa on ollut valintasi. Omalääkärithän kirjoittavat rahasta millaisia lausuntoja kukakin haluaa, eihän heillä muuten ole kassavirtaa eli töitä, ei siihen suuri einstein tarvitse olla, että tuon tajuaa.

      • Työkyvytt.eläkkeellä

        Olihan taas tietämättömän paskan jauhantaa. Itse sairastan polvien nivelrikkoa, enkä edes leikkauksen jälkeen ole työkykyinen, en ole sitä tälläkään hetkellä, olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Nivelrikkoa ei voi parantaa, ainoastaan lievittää oireita, olen alle 50-vuotias.


      • nivelnikke
        Työkyvytt.eläkkeellä kirjoitti:

        Olihan taas tietämättömän paskan jauhantaa. Itse sairastan polvien nivelrikkoa, enkä edes leikkauksen jälkeen ole työkykyinen, en ole sitä tälläkään hetkellä, olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Nivelrikkoa ei voi parantaa, ainoastaan lievittää oireita, olen alle 50-vuotias.

        alkuperäinen kirjoittahan kertoi, että oma hoitavva lääkäri on todennut työkyvyttömäksi ja kelan asiantuntijalääkäri näkemättä on sen hoitavan lääkärin lausunnon kumonnut...en ymmärrä miksi tiettyjen ihmisten pitää kommentoida asiattomasti ja asiaa sivuavasti täällä? saatteko jotain kiksejä muiden mielen pahoittamisesta varsinkaan, kun ette tunnu edes osaavan tulkita luettua tekstiä vaan vääristelette sen miten sattuu ja sitten täällä haukutte ihmisiä ties miksi?

        ?Ja tosiaaankin nivelrikkoa ei pysty korjaamaan niinkuin tuossa yllä jo kerroottiinkin, että voit ihan itse sitten kokeilla jos sinulle niin huono tuuri käy että moiseen sairastut niin mennä töihin JOS pystyt..voikin sitten terveet tulla ilkkumaan työpaikallesi ja ( kaikille näille palstoille joissa on tarkoituksena jakaa omia kokemuksia, saada apua je ehkä toiset hakevat myös vertaistukea ) että kuinka SINÄ työtävieroksuva yhteiskunnan elätti makaat "terveenä" kotona muiden elätettävänä..Voin sitten tulla kysymään sinulta miltä tuntuu? Niin ja en ole tuo ketjun aloittaja vaan nivelrikosta kärsivä alle 40-nainen...Tunnen niin suurta sääliä teitä kohtaan jotka täällä haukutte oikeasti sairaita ihmisiä, mahtaa oma elämönne olla aika merkityksetöntä ja teillä olla paha olla itsenne kanssa..


      • Hermot hajalla
        nivelnikke kirjoitti:

        alkuperäinen kirjoittahan kertoi, että oma hoitavva lääkäri on todennut työkyvyttömäksi ja kelan asiantuntijalääkäri näkemättä on sen hoitavan lääkärin lausunnon kumonnut...en ymmärrä miksi tiettyjen ihmisten pitää kommentoida asiattomasti ja asiaa sivuavasti täällä? saatteko jotain kiksejä muiden mielen pahoittamisesta varsinkaan, kun ette tunnu edes osaavan tulkita luettua tekstiä vaan vääristelette sen miten sattuu ja sitten täällä haukutte ihmisiä ties miksi?

        ?Ja tosiaaankin nivelrikkoa ei pysty korjaamaan niinkuin tuossa yllä jo kerroottiinkin, että voit ihan itse sitten kokeilla jos sinulle niin huono tuuri käy että moiseen sairastut niin mennä töihin JOS pystyt..voikin sitten terveet tulla ilkkumaan työpaikallesi ja ( kaikille näille palstoille joissa on tarkoituksena jakaa omia kokemuksia, saada apua je ehkä toiset hakevat myös vertaistukea ) että kuinka SINÄ työtävieroksuva yhteiskunnan elätti makaat "terveenä" kotona muiden elätettävänä..Voin sitten tulla kysymään sinulta miltä tuntuu? Niin ja en ole tuo ketjun aloittaja vaan nivelrikosta kärsivä alle 40-nainen...Tunnen niin suurta sääliä teitä kohtaan jotka täällä haukutte oikeasti sairaita ihmisiä, mahtaa oma elämönne olla aika merkityksetöntä ja teillä olla paha olla itsenne kanssa..

        Jaahas kiva kuulla että Kelakin kyykyttää surutta SPrahan hakioita. Mulla on myös polvi leikkauksen jälkeen ollut toipumisen kanssa ongelmia. Polvi ei kestä minkäänlaista suurempaan rasitusta. Ainoastaan kävely onnistuu lyissä matkoissa.

        Mulla vakuutusyhtiö eväsi päivärahan rappeuma perusteella, kun ortopedi pyysi uutta magneettikuva maksusitomusta. Leikkauskertomuksessakin oli maininta epäilys PLC vauriosta. Niin tääkin on työtapaturma mikä sattui työmatkalla.
        Nyt sit pitäisi saada lähete kunnaliseen ortopedille ja sinne pääsy taas kestää ja sitä ootellessa pitäisi kait mennä töihin hajottamaa lisää polvea. Yksitysellä ei voi käydä ku on Matti kukkarossa.
        Nyt odottelen Kelan Päätöstä SP:n osalta.

        Töihin haluaisin mutta työni on jaloille niin rankkaa terveenäkin etten kertakaikkiaan pysty tällä hetkellä menemään töihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1476
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1194
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe