Kukapa kertoisi hyviä vinkkejä rautua yrittävälle. Minne päin ja jos tiedät mukavia ja edullisia mökkejä läheltä rautupaikkoja, kerro. Kiitos!
Pilkille Lappiin
6
1322
Vastaukset
- kokenut r-pilkkijä
mitään mökkejä ole. Sinne joko hiidetään tai mennään kelkalla, asutaan sitten teltassa. Sinne kun mennään niin toivotaan että sää olisi soppeli, muuten ei ole ihan kiva reissu tiedossa.
- pilkille Lappiin
Kelpo neuvot. Kyllähän minä tuon tiesin, vaan niitä palveluita ja paikkoja kysyinkin! Ei täällä saa asiallisia vastauksia. Ei näköjään ainakaan kalamiehiltä.
- Siinä se
pilkille Lappiin kirjoitti:
Kelpo neuvot. Kyllähän minä tuon tiesin, vaan niitä palveluita ja paikkoja kysyinkin! Ei täällä saa asiallisia vastauksia. Ei näköjään ainakaan kalamiehiltä.
kairasta löytyy? Sinänsä ihan hyvän selitetty, ei rautuja saa matkailuhotellien takaa, vaan on kairaan lähdettävä, ja sieltä ei kioskeja löydy. Palveluja ja paikkoja on kylissä ja kaupungeissa, sieltä ostat mitä tyarviit ja sitten lähdet rautupaikoille.
- pelkkää rahastusta
on muuttuneet metsähallituksen istuttamiin haukiin. käsivarressa.tosin pitsusjärvellä pilkitään nykyisin jäälle vedyissä parakeista.maksusta saat jonkin asteista palvela mukamas kilpikseltä.
- metsänkeiju
Norjan puolelle Neideniin; tunturijärvistä löytyy rautua, mut vaatii kärsivällisyyttä ja erähenkeä....
- eräjakke
sehän kaipasi palveluja siihen viereen, hampurilaisia ranskanpottua ja hotellihuonetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948499
- 926545
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636389Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345061Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593750- 473388
- 503315
- 502975
- 562882
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512856