Pieni varoitus..

20+14

-En voi muutakuin ihmetellä miten joku voi käydä kyseisessä Albaniassa, maahan on aivan järkyttävän takapajuinen ja täynnä rikollisia. Täällä keski-Euroopassa pahimmat rikolliset, raiskaajat ja julmat tapot muutaman euron takia tekevät tulevat kyseisestä maasta, tuntuu että albanian kulttuuriin ei kuulu ihmisyyden kunnioittaminen, ei minkään sortin omantunnon tuskia näyttäisi paatuneilla olevan. Järkyttävää. Kyllä suomalaista jotkut, naiset?, ovat sitten sinisilmäisiä.- Mutta tietysti jokainen tekee niin kuin haluaa..

16

8285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmph

      Kannattaisi ottaa vähän asioista selvää. Albanian pääkaupungissa Tiranassa on huomattavan alhaiset rikosluvut.

    • seihak

      Ootko vaikka käynyt siellä? Ihana rauhallinen maa! Turvallinen!!!! Turvallisempi kuin Espanja 100 kertaa!
      Ostimme sieltä asunnon ja näin teki monet meidän tuttavista! Ja halvempi kuin Espanjassa 3 - 4 kertaa! Ja mikä rannikko!
      Ihanat ihmiset! Erinomaiset ravintolat! Halvat hinnat!
      Käy tutustumassa! www.finalbania.com

    • kuin edelliset

      Kävimme Albaniassa juuri huhtikuussa -10. Ajoimme läpi Albanian. Asunto-autolla.
      Yövyimme kyllä turvallisesti, mutta totesimme, että ei se sen kummempi maa ole kuin muutkaan sielläpäin.
      Pitää muistaa, että kyllä joka maassa ryöstetään jos välinpitämättömästi liikkuu ja ei ole tarkka.
      Toki maa on kaikessa jäljessä. Roskanen ja tiestö hyvinkin huono. Vielä... mutta osaa nekin aikanaan.
      Ihana tulla kotiin. Osaa arvostaa omaa maata :)

      • 9969

        Ryöstetään suomessakin ihmisiä,ja tapetaan myös


    • KM

      Albania on maa, joka on toki jäljessä keskiverto Europpalaista kehitystä, mutta ainakin minuun juuri se teki vaikutuksen. Kävin lomamatkallani Albanian lisäksi Maltalla, Italiassa, Kreikassa, Montenegrossa ja Kroatiassa, näistä maista juuri Albania on se, joka teki suurimman vaikutuksen ja jäi mieleen. Kuten kaikkialla ulkomailla ollessa on noudatettava varovaisuutta, niin myös Albaniassa. Meiltä ei viety mitään Albaniassa, mutta Ranskassa Nizzassa kaveriltani vietiin lompakko pääkadulla kulkiessamme.

      • 66+66+66

        kuin monelta on pöllitty lompakko hesassa,tampereella ja muutamassa muussakin kaupungissa, älkää vaan vellihousut suomituristit menkö tuollaisiin kaupunkeihin


      • Rosita

        Tietämättömyys lisää tuskaa !!!!


      • Anonyymi
        66+66+66 kirjoitti:

        kuin monelta on pöllitty lompakko hesassa,tampereella ja muutamassa muussakin kaupungissa, älkää vaan vellihousut suomituristit menkö tuollaisiin kaupunkeihin

        Menkää Ouluun.
        Oulu on Suomen turvallisin maa, etenkin Tuiran, Toppilan, Rajakylän ja Kaukovainion asutusalueet, menkää sinne tollistelemaan turisteina.


    • Mariana__

      Olen käynnyt Albaniassa useasti ja ihmetyttää kun lukee tälläisiä kommentteja kyseisestä maasta. Ihmiset olivat todella ystävällisiä ja olivat aina valmiina auttamaan. Itselleni ei ole koskaan käynyt mitään Albaaniassa mutta sen paikoissa kuten Ranskassa pari vuotta sitten minulta varastettiin laukku.

    • minävaanin

      72 ssa maassa käyneenä pidän Albaaniaa turvallisempana maana kuin mi´kään noista maista joissa olen käynyt (paitsi monaco) yöllinen Tirana turvallisempi kuin yöllinen Helsinki..ja Albaniassa rajavalvonta toimii..ei haittamaahanmuuttajia....

    • eve58

      Missähän päin Albaniaa mahdoit käydä? Itse kävin nyt toukokuussa 2018 Sekä Tiranassa ja Durresissa ja molemmat paikat suorastaan hurmasivat minut. Ihmiset olivat niin ystävällisiä ja huomioonottavia ja auttavaisia että ei monessakaan maassa tapaa sellaisia, ei ainakaan suomessa. Muutenkin Albania oli ihana matkakohde kun ei turismi ole vielä vallanut sitä alleen. Maan hintataso tietysti oli yksi mikä teki maasta mukavan matkakohteen, jota voi suositella kaikille vähän erilaista kohdetta hakeville.

    • Anonyymi

      OIS KIVA PIIPAHTAA JOSKUS NIIN TIRANASSA KUIN DURRESISSA JA JOSKUS 2 KAVERINI LUONA JA BULGARIASSA BANSKO

      • Anonyymi

        Mene nyt nopeasti piipahtamaan, mikäli koronarajoitukset sen jo sallivat, kohta on myöhäistä, kun ry ski etenee sinne asti.


      • Anonyymi

        Durres ok paikka. Upea ranta.
        Sieltä lähtee terminaalista katamaraani Italiaan, Barin satamakaupunkiin. Muistaakseni 9 tuntia ajaa.


    • Anonyymi

      Olimme juuri Sarandassa ja oli positiivinen kokemus. Näin ainakin kun matkustimme avioparina. Kohtuulliset hinnat, rannat hyvät, hyvä ilmasto. Palvelu ei joka paikassa yllä Kreikan tasolle, mutta helmiä on joukossa. Samoin ruoka, sitä on loistavaa hinta-laatusuhteeltaan ja sitten huonompaa. Olimme Sarandassa, hotelli Serxhio. Hotelli siisti rannan tuntumassa kävelymatkan päässä keskustasta. Paikallisbussilla pääsee halvalla käymään läheisillä huippurannoilla. Hotellilta kävelymatka kävelykadulle, jonka vieressä hyvä ilmainen ranta ja kymmenittäin ruoka- ja bilepaikkoja. Kyllä Albaniassa ainakin kerran kannattaa käydä. Lento Korfulle, josta laivalla Sarandaan.

      • Anonyymi

        Sarandassa kannattaa mennä paikallisbussilla Ksamiliin, jossa on vielä parempia rantoja kuin Sarandassa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe