- kannattaako ostaa tuo? hyviä/huonoja puolia?
- mistä sen saa halvimmalla?
- tuleeko paketin mukana vaihtokuoret ?
näihin kaipailisin kovasti vastausta... kiitos jo etukäteen. :)
nokia 5230
34
3471
Vastaukset
- ---
vastatkaaaaa!!!!!!!!!1
- ressor
Päältä päin siistin näköinen Nokialaiseksi hintaan nähden, mutta mutta. Liian paksu verrattuna kilpailijoihin. Nokian perisynti on tehdä paksuja puhelimia joita ei voi esim. taskuun laittaa. Ja Nokian 5230:n toinen perusmoka on näytön surkean himmeä kuvanlaatu. Kodinkoneliikkeiden valaistuksessa, ulkona tai autossa kuva ei vaan näy, kun kilpailijat Apple ja vaikkapa Samsung näyttävät todella hyvää kuvaa. Ilmainen navigointi olisi auto- tai kävelykäytössä erinomainen tappajasovellut joka voisi nostaa Nokian taas korkealle, jos itse puhelimien viimeistelyssä ei säästettäisi. Kuka ottaa navigaattoripuhelimen jonka kuvaa ei päivänvalossa erota?
Ja edelleen 5230:ssä hassataan liikaa pinta-alaa reunoihin ylä- ja alaosassa etupuolta, vaikka eteenpäin on sentään menty. Miksi tarvitaan noin paksuja reunoja, kun iPhone ja Samsungin mallit esim. ovat erittäin kapeilla reunoilla niin että lähes koko etukuori on näyttöä. - wasddsaw
ressor kirjoitti:
Päältä päin siistin näköinen Nokialaiseksi hintaan nähden, mutta mutta. Liian paksu verrattuna kilpailijoihin. Nokian perisynti on tehdä paksuja puhelimia joita ei voi esim. taskuun laittaa. Ja Nokian 5230:n toinen perusmoka on näytön surkean himmeä kuvanlaatu. Kodinkoneliikkeiden valaistuksessa, ulkona tai autossa kuva ei vaan näy, kun kilpailijat Apple ja vaikkapa Samsung näyttävät todella hyvää kuvaa. Ilmainen navigointi olisi auto- tai kävelykäytössä erinomainen tappajasovellut joka voisi nostaa Nokian taas korkealle, jos itse puhelimien viimeistelyssä ei säästettäisi. Kuka ottaa navigaattoripuhelimen jonka kuvaa ei päivänvalossa erota?
Ja edelleen 5230:ssä hassataan liikaa pinta-alaa reunoihin ylä- ja alaosassa etupuolta, vaikka eteenpäin on sentään menty. Miksi tarvitaan noin paksuja reunoja, kun iPhone ja Samsungin mallit esim. ovat erittäin kapeilla reunoilla niin että lähes koko etukuori on näyttöä.Sen näytön valon saa säädettyä ittelle sopivaks...
- neea95
Kyseistä mallia valk. suunitelmissa ostaa, mutta ongelma löytyi siitäkin. Mistä SUOMALAISELTA (netti)kaupasta voi ostaa vaihdettavan takakannen, kun sininen ei omaan silmään mielytä. Etukehyksetkin olis ihan kivat. kiitos♥
- happy nokias user
ressor kirjoitti:
Ja edelleen 5230:ssä hassataan liikaa pinta-alaa reunoihin ylä- ja alaosassa etupuolta, vaikka eteenpäin on sentään menty. Miksi tarvitaan noin paksuja reunoja, kun iPhone ja Samsungin mallit esim. ovat erittäin kapeilla reunoilla niin että lähes koko etukuori on näyttöä.mutta nokia 5230 maksaa noin 100 e "hyvät samsungit ja iphonet" maksaa yli 400 e
- älä älä
älä osta nokian kännykkää.
- ---
no ostan? mulla on ollu aina nokia ja sitä en vaiha!
- 46Nakke
--- kirjoitti:
no ostan? mulla on ollu aina nokia ja sitä en vaiha!
Ostin yhden ja voitin toisen. Näppäinpuhelimen jälkeen pitää totutella hieman kosketusnäyttöön, mutta se kesti minulla vain hetken! Erityisen hyvää (sille joka sitä tarvitsee, minä tarvitsen)- ilmainen GPS, joka toimii. PC Suitella backupit, kartta- ja ohjelmapäivitykset j.n.e. Mahtavan hyvä ominaisuus - hintasuhde
- disconnectin familie
46Nakke kirjoitti:
Ostin yhden ja voitin toisen. Näppäinpuhelimen jälkeen pitää totutella hieman kosketusnäyttöön, mutta se kesti minulla vain hetken! Erityisen hyvää (sille joka sitä tarvitsee, minä tarvitsen)- ilmainen GPS, joka toimii. PC Suitella backupit, kartta- ja ohjelmapäivitykset j.n.e. Mahtavan hyvä ominaisuus - hintasuhde
Spotifyn ?
- ---
disconnectin familie kirjoitti:
Spotifyn ?
entäs ne kuoret? minkä värisinä niitä tulee, olen tilaamassa cdon.comista... vuodenpäästä
- :-)
--- kirjoitti:
entäs ne kuoret? minkä värisinä niitä tulee, olen tilaamassa cdon.comista... vuodenpäästä
Comes with music paketissa tulee 3 takakuorta, vaaleensininen, harmaa ja pinkki. Tavallisessa ainoastaan 1. Itselläni on comes with music ja miehellä tavallinen.
Vinkkinä vielä: kannattaa tilata takakuori missä on stylus-kynä. 5230 mallille on lisävarusteena ihan oma tällainen takakuori. - Hämmässtynyt
:-) kirjoitti:
Comes with music paketissa tulee 3 takakuorta, vaaleensininen, harmaa ja pinkki. Tavallisessa ainoastaan 1. Itselläni on comes with music ja miehellä tavallinen.
Vinkkinä vielä: kannattaa tilata takakuori missä on stylus-kynä. 5230 mallille on lisävarusteena ihan oma tällainen takakuori.Mistä saa tilattua tuommoisia takakuoria missä on stylus kynä takakuoressa
- e7
Hämmässtynyt kirjoitti:
Mistä saa tilattua tuommoisia takakuoria missä on stylus kynä takakuoressa
takakuoria kannattaa kattoa ebaystä, löytää jos jonkinlaisia värejä. Stylus kuitenkin raaputtaa näyttöä jonkin verran vähän kovempaa painaessa.....
- nokias happy user
disconnectin familie kirjoitti:
Spotifyn ?
saa
- Onkelmaproblem
Moikka! Tietääkö joku saako jostain asetuksista näyttöön valon kun viesti saapuu? Nyt kuuluu vaan ääni viestin saapuessa. Raivostuttavaa jos on puhelin äänettömällä. Tietysti toi vilkkuva valo toimii jos on lukemattomia viestejä mutta imo se on liian lame.
- h
halvimmalla dna kytkynä 4€/kk 24kk sopimuksella = 96€. paketissa tulee 4gb muistikortti, kolmet kuoret (punainen, sininen ja hopea).
- iida.kuorikoski
Ei kannata ostaa sitä. Mul oli sellanen ja se meni melkein heti rikki. Nyt mul on jouluna 2009 saatu hyvä puhelin. Mut haluaisin myyä sen, kun mul on kesäl synttärit ja sit saan uuden. Jos kiinnostaa voin myyä sen sulle siinä on muistikortin paikka.
- Nokia N86 8MP
Nokia 5230 on riisuttu versio Nokia 5800 XpressMusicista. Siitä puuttuu 5800 XM:ään nähden wlan, etukamera, ja siinä on 2 megapikselin kamera, kun 5800 XM:ssä on 3.2 megapikseliä.
Tällä hetkellä Nokia 5230n saa Verkkokauppa.comista hintaan 129,90€. Kuulemma teleoperaattori Elisakin myy sitä nyt hintaan 129€. Google-haussa osui silmään Hintavertailun sivuilta hinta 123€.
Sanotaan, että Nokia 5230 on ihan hyvä halvaksi kosketusnäyttöpuhelimeksi. - 5230 omistaja
Mun mustassa tuli pinkki ja punainen mukana, ja valmiina siinä olikin sitten se musta. Valkoisessa tulee ainakin turkoosi, valkoinen ja joku yksi vielä. ;>>
- Linda100100100
Moikka!
Kannattaa todellakin ostaa, saat tuon Nokia 5230 halvemmalla kun Nokia 5230 comes with musicin.
Comes With Musicissa on mm.parempi kamerea ja tietysti luulisin, että enemmän musiikkia ja muita musiikkitoimintoja yms... Niinkun tossa ylempänä sanottiin:
"Nokia 5230 on riisuttu versio Nokia 5800 XpressMusicista. Siitä puuttuu 5800 XM:ään nähden wlan, etukamera, ja siinä on 2 megapikselin kamera, kun 5800 XM:ssä on 3.2 megapikseliä."
Jos on ' expertti ' hajoittelemaan puhelimia, tai ei ole mikään porvari, tai joko ostaa lapselle ym..
Niin suosittelen tuota Nokia 5230. Jos haluaa vähän laadukkaamman kannattaa ostaa ns. alkuperäinen versio Nokia 5800 XPRESS MUSIC.
Tulee mukana takakuoria 2kpl, saman värinen minkä ostat.
Jos ostat valkosen, siinä tulee valkonen kuori, sininen kuori ja pinkki kuori.
Mustassa tulee musta kuori,punanen kuori ja pinkki kuori.
Gigantista saat varmaan halvimmalla.. Itse ostin ihan nokia kaupasta mutta tässä on muutama linkki:
VALKOISET LUURIT:
http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/NOK5230WBCWM/nokia-5230-white-comes-with-music
http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/NOK5230WB/nokia-5230-white-blue
MUSTAT LUURIT:
http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/NOK5230BCWM/nokia-5230-black-comes-with-music
http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/NOK5230BLACK/nokia-5230-black
Huomasin kyllä että laitoit tuohon että tilaat CDON.COM :ista, mutta voit vertailla hintoja Gigantin sivuilla.=) Itse ostin Gigantista tuommoisen valkosen, ja toimii hyvin ja luotettavaa palvelua. Tuli jopa
mukana pinkki silikonikuori ja autoteline, kun tässähän tosin on ilmainen navigointi mukava.
Toivottavasti oli apua! (=
T: Linda Linda100100100 kirjoitti:
Moikka!
Kannattaa todellakin ostaa, saat tuon Nokia 5230 halvemmalla kun Nokia 5230 comes with musicin.
Comes With Musicissa on mm.parempi kamerea ja tietysti luulisin, että enemmän musiikkia ja muita musiikkitoimintoja yms... Niinkun tossa ylempänä sanottiin:
"Nokia 5230 on riisuttu versio Nokia 5800 XpressMusicista. Siitä puuttuu 5800 XM:ään nähden wlan, etukamera, ja siinä on 2 megapikselin kamera, kun 5800 XM:ssä on 3.2 megapikseliä."
Jos on ' expertti ' hajoittelemaan puhelimia, tai ei ole mikään porvari, tai joko ostaa lapselle ym..
Niin suosittelen tuota Nokia 5230. Jos haluaa vähän laadukkaamman kannattaa ostaa ns. alkuperäinen versio Nokia 5800 XPRESS MUSIC.
Tulee mukana takakuoria 2kpl, saman värinen minkä ostat.
Jos ostat valkosen, siinä tulee valkonen kuori, sininen kuori ja pinkki kuori.
Mustassa tulee musta kuori,punanen kuori ja pinkki kuori.
Gigantista saat varmaan halvimmalla.. Itse ostin ihan nokia kaupasta mutta tässä on muutama linkki:
VALKOISET LUURIT:
http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/NOK5230WBCWM/nokia-5230-white-comes-with-music
http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/NOK5230WB/nokia-5230-white-blue
MUSTAT LUURIT:
http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/NOK5230BCWM/nokia-5230-black-comes-with-music
http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/NOK5230BLACK/nokia-5230-black
Huomasin kyllä että laitoit tuohon että tilaat CDON.COM :ista, mutta voit vertailla hintoja Gigantin sivuilla.=) Itse ostin Gigantista tuommoisen valkosen, ja toimii hyvin ja luotettavaa palvelua. Tuli jopa
mukana pinkki silikonikuori ja autoteline, kun tässähän tosin on ilmainen navigointi mukava.
Toivottavasti oli apua! (=
T: LindaAinut huonopuoli tossa 5230 puhelimessa on,ettei siinä ole langatonta wlan yhteyttä................
- näin o
vapunen kirjoitti:
Ainut huonopuoli tossa 5230 puhelimessa on,ettei siinä ole langatonta wlan yhteyttä................
Sen Kuoren ja Stylus kynän saa tilattua tuolta http://www.focalprice.com/search_5230_stylus_0_1_20_0.html
ps. kuoressa on reikä kynälle
- Kuoret pitää tilata amerikasta 6 eurolla - ASDEWT
näin o kirjoitti:
Sen Kuoren ja Stylus kynän saa tilattua tuolta http://www.focalprice.com/search_5230_stylus_0_1_20_0.html
ps. kuoressa on reikä kynälle
- Kuoret pitää tilata amerikasta 6 eurollaHALVEMMALLA http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320549392611
- kannattaa ostaa!!!
ja myös pinkki!!!! Kannattaaa ostaaa!!!! todella laadukas puhelin... sopii myös lapsille! ;D
- happy nokias user
vapunen kirjoitti:
Ainut huonopuoli tossa 5230 puhelimessa on,ettei siinä ole langatonta wlan yhteyttä................
mulla on netti paketti ja maksaa 5 euroo per kuu
happy nokias user kirjoitti:
mulla on netti paketti ja maksaa 5 euroo per kuu
Minulla taas maksaa 13.90 euroa/kk nettipaketti, mutta se on rajaton ja sen mukana tuli mokkula toinen sim-kortti samalla datayhteydellä.....
- määävaaaaan
Onkos muilla ollut sammuiluongelmaa tämän kanssa? Ei ole montaakaan viikkoa ollut vielä käytössä ja sammuu yön aikana vaikka akku on ladattu täyteen!! Ei muuten mutta kun herätys ei toimi silloin, niin eihän tällaista voi käyttää jos ei aamulla pääse luotettavasti ylös :S
Lieneekö syynä akun napojen kosketushäiriö vai joku softahomma?- osku_
Tämän karttojen lataaminen ei onnistu pc:llä, aikakatkaisua vaan pukkaa, on koitettu eri paikoissa, eri koneilla ja eri aikoina.
Mitkä kartat on luurissa vakiona, sitäkään ei ovi-softassa näytetä, jos serveriyhteys ei toimi. osku_ kirjoitti:
Tämän karttojen lataaminen ei onnistu pc:llä, aikakatkaisua vaan pukkaa, on koitettu eri paikoissa, eri koneilla ja eri aikoina.
Mitkä kartat on luurissa vakiona, sitäkään ei ovi-softassa näytetä, jos serveriyhteys ei toimi.Yleensä puhelimessa on suomen ja pohjoismaiden kartat valmiina.
- Tiitti
vapunen kirjoitti:
Yleensä puhelimessa on suomen ja pohjoismaiden kartat valmiina.
Siis Suomen ja Skandinavian kartat? Suomihan on yksi Pohjoismaista.
Tiitti kirjoitti:
Siis Suomen ja Skandinavian kartat? Suomihan on yksi Pohjoismaista.
Ups äskeiseen viestiini tuli muutamia virheitä....... No sellaista sattuu kaikille...
- 5230
On alkanu sammuilemaan just. Todnäk jää joku sovellus päälle ja kuluttaa akun loppuun.
- hättivätti
- riippuu mitä haluat kännykästä. noki 5230 on hyvä kosketusnäytöksi JA NIIN HALVAKSI (n.118€ halvimmillaan) mutta puhelimessa monilla on ollut ongelmia!
- http://www.vertaa.fi/matkapuhelin/nokia/5230/ < katsoppa halvin nokia 5230 tuolta ;)
- riippuu mistä tilaat, mutta melkeenpä kaikissa tulee mukana yht. 3kpl vaihtokuoria! - j
kannattaa ostaa itelläni on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909