tarviisin kahvin keittäjän
onko tarjokkaita
rahaa mulla on sukan varressa riittävästi kahdelle
yksinäinen leskirouva
5
206
Vastaukset
- 25
On suuri
- Vaalealilja
Tässä mietin jo kauan laitanko minäkin ilmoituksen, mutta kun minulla on kahvinkeitin kaksikin jos kaikki otetaan mukaan.
Ruokaa tekevät ravintolat jopa tuovat sen kotiin.
Korsettien nauhojen sitojaksi, no eiiii ku ei ole korsetteja.
Hengariksi naulakkoon, ei ei, mulla on Ikeasta ostettuja uusia hienoja tummaa puuta.
Siivoojaksi,, kyllä mutta, minun sisäliikunta jää liian vähälle.
No mutta jalkojano voisit hieroa sillai ihanasti.
Ja juttukaverina voi jee....ihan totta, ilmottaudu ihmeessä! - Vaalealilja
Vaalealilja kirjoitti:
Tässä mietin jo kauan laitanko minäkin ilmoituksen, mutta kun minulla on kahvinkeitin kaksikin jos kaikki otetaan mukaan.
Ruokaa tekevät ravintolat jopa tuovat sen kotiin.
Korsettien nauhojen sitojaksi, no eiiii ku ei ole korsetteja.
Hengariksi naulakkoon, ei ei, mulla on Ikeasta ostettuja uusia hienoja tummaa puuta.
Siivoojaksi,, kyllä mutta, minun sisäliikunta jää liian vähälle.
No mutta jalkojano voisit hieroa sillai ihanasti.
Ja juttukaverina voi jee....ihan totta, ilmottaudu ihmeessä!No tulipa virhe ja korjaan ettei jää epäselväksi
tuo jalkajano...po. jalkojani voisit...
Tämä ei ollut vitsi
Osaan keittää kahvia, mutta itse juon enemmän vihreää teetä. Saanko paikan?
- ..
Peräkammartin aikamiespoika kai osaa sen taidon. Tai naapurinmies, aidan takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 954097
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h434077- 1243627
- 1462854
- 1582174
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282162Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202068- 401719
- 691304
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261145