Vaihdoin liittymää DNA:lta TF:lle ihan sen takia ,että DNA:lla onnettoman hidas asiakaspalvelu.
TeleFinlandin nettipalvelussa sitten asioiden hoito onnistuisi pankkitunnuksilla/varmennuksella,mikä ihan ok.
TF:lla ei sitten kuitenkaan tämä toimi S-pankin kautta! Itsellä tili vaan S-pankissa ja varmistus toimii Kela,Veikkaus,Verohallinto jne... Taidanpa vaihtaa TF:lta pois ihan vaan tämän takia,etteivät vaivaudu huomioimaan muita kuin "perinteiset" pankit.
Onpahan taas fiksusti ajateltu joltain ekonomilta! :Ei tarjota palvelua niille vajaalle miljoonalle ihmiselle,joilla S-pankin nettipankki käytössä.Toivottavasti asiasta vastuullinen saa ylennyksen loistavan hienosta markkinointikeinosta!
(en ole S-ryhmässä töissä)
S-pankki/tunnistautuminen
TF PALVELU?
1
673
Vastaukset
- hgh533
Kyllähän nyt on itku... kiitos kun kerroit. Itselläni on tapiolapankissa yksi tili, ei sitäkään voi kaikkialla käyttää mutta en silti itke kusta silmäpielistä täällä. Noita kyllä yleensä tulee lisää ajanmyötä jokapaikkaan, kannattaa esim. vaikka TF:lle laittaa palautetta asiasta eikä tulla tänne parkumaan??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958738
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264888- 504348
- 683923
- 513266
- 513094
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.552942Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262736- 432521
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422465