Heippodei :)
Ajattelin josko tätä kautta löytyisi suomiverta englannista :)? Itse olen muuttamassa Englantiin tuossa toukokuun lopulla ja olisi ihanaa jos löytäisi suomalaisia ystäviä sieltä, suomalaisia kun on siellä kuitenkin paljon kuulemma.
Itse olen 26v ja mies on britti. Ei ole väliä missä päin saarta asustat, onhan sähköpostit keksitty :) Laita vaikka mailiosoitteesi tänne niin tutustutaan!
Suomalaiset Englannissa!
14
1003
Vastaukset
- englannitar
Kiitos. Josko vielä oikein löytäs vaikka ihmisiä.... :) Joiden kanssa vaikka vaihdella muutama sähköposti ennen tapaamista?
- ....
englannitar kirjoitti:
Kiitos. Josko vielä oikein löytäs vaikka ihmisiä.... :) Joiden kanssa vaikka vaihdella muutama sähköposti ennen tapaamista?
Ajatus linkin takana oli että voisit pistää ilmoituksesi vaikka brittisuomalaisten facebook sivuille.
- British
Minne pain olet muuttamassa?
- englannitar
Southend-on-sea olis paikan nimi, Essexissä :). Missä päin itse asustat?
- saaraah
englannitar kirjoitti:
Olen Pohjois-Lontoossa asuva suomalainen, perheellinen nainen.
- British
englannitar kirjoitti:
Asun Manchesterissa.
- britanniatar
saaraah kirjoitti:
Olen Pohjois-Lontoossa asuva suomalainen, perheellinen nainen.
Kiinnostaisiko saada uusi ystävä? :) Laita vaikka sähköpostiosoitettasi tänne niin kirjoitan sulle =)
- british
S-posti on [email protected]. Asun siis Manchesterissa.
- Minnagg
Hei
Lontoosta ainakin loytyy - [email protected]
Kokeile myos tata: http://www.finn-guild.org/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl 25v, Nottinghamshire - East Midlands. Tosin voi tulla uusi komennus kesaksi ja muutto eteen, en tieda viela minne. :)
- m
Moikka,
Olen tässä kuussa lähdössä töihin Englantiin (Henley-on-Thamesiin, Readingin lähelle) ja olisi mukava kuulla muista suomalaisista, jotka Englannissa asustelevat eli sähköpostia saa laittaa: [email protected] :) - susan844
Hei!
Minäkin olen muuttamassa Lontooseen tammikuussa 2011 tai kesäkuussa 2011.. olisi kiva saada kavereita sieltä, mieheni luokse olen menossa..voisitko laittaa meiliä [email protected]. Olisi kiva jutella myös muuttoa koskevissa asioissa :)- englannitar
Hellurei ja kiitos vastanneille. Anteeksi että oma vastaus kestänyt. Asustelen tosiaan nyt täällä saarella ja laittelen pikimmiten mailia teille jokaiselle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261328Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151164- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261023- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että280938IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel303926