Riikan lumitilanne

Riikaan, riikaan

Hei. Ollaan lähdössä pääsiäiseksi Riikaan ja kiinnostaisi tietää mikä on lumitilanne nyt, vieläkö kadut ovat sohjoisia/lumisia? Onko kellään viimehetken tietoa?

7

1129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riganieki

      Mukavan lämmintä tänään, 12 paikkeilla näyttää varjossa olevan. Lunta on vielä, mutta vauhdilla sulaa pois. Ei sitä pahemmin tuolla keskustassa enää ole, mutta märkää kyllä riittää, koska lunta oli niin paljon. Puistoissa
      vielä on vähän lunta. http://www.viewlatvia.com/ Tuolla on livekuvaa keskusrautatieaseman luota.

      • riikaan, riikaan

        Kiitos vastauksesta.... osaanpa ottaa oikeat "varusteet" mukaan. Kiva lähteä reissuun.


      • 21
        riikaan, riikaan kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta.... osaanpa ottaa oikeat "varusteet" mukaan. Kiva lähteä reissuun.

        kävelykengillä tai lenkkareilla pärjää. Katu on märkä, mutta ei mikään kumisaapas keli siellä ollut kun viime viikonlopun siellä olimme.


      • Riganieki
        21 kirjoitti:

        kävelykengillä tai lenkkareilla pärjää. Katu on märkä, mutta ei mikään kumisaapas keli siellä ollut kun viime viikonlopun siellä olimme.

        Kyllä kävelykengillä ainakin tällä hetkellä pärjää vallan mainiosti. Auringossa oli tänään 21 täällä Riiassakin. Virallisempi varjon lämpötila taisi olla jotain 14 paikkeilla. Lunta on enää paikoissa, joissa oli isot kasat aurattuna. Itse vaihdoin kesärenkaat alle tänään. Vähän optimistista, mutta toimiihan tuo julkinen liikenne kuitenkin.


      • Satunnaiskulkija
        Riganieki kirjoitti:

        Kyllä kävelykengillä ainakin tällä hetkellä pärjää vallan mainiosti. Auringossa oli tänään 21 täällä Riiassakin. Virallisempi varjon lämpötila taisi olla jotain 14 paikkeilla. Lunta on enää paikoissa, joissa oli isot kasat aurattuna. Itse vaihdoin kesärenkaat alle tänään. Vähän optimistista, mutta toimiihan tuo julkinen liikenne kuitenkin.

        Tuttava kertoi, että lunta on, mutta tiet ovat auki, niinpä olen huomenna lähdössä autolla Riikaan maatalousnäyttelyä katsomaan.


      • Riganieki
        Satunnaiskulkija kirjoitti:

        Tuttava kertoi, että lunta on, mutta tiet ovat auki, niinpä olen huomenna lähdössä autolla Riikaan maatalousnäyttelyä katsomaan.

        Ei täältä Riiasta kyllä helpolla enää löydy lunta. Aamulla näin pienen kasan Uzvara puistossa, jossa oli vielä edellisviikolla hiihtolatu. Jossain sisämaassa saattaa kyllä olla lunta vielä, mutta ei kyllä Riiassa enää ole. Öisin kyllä saataa vielä lämpöltila käydä miinuksella eli yllätysliukkautta voi maanteillä olla.


      • Kulkuritrio
        Riganieki kirjoitti:

        Ei täältä Riiasta kyllä helpolla enää löydy lunta. Aamulla näin pienen kasan Uzvara puistossa, jossa oli vielä edellisviikolla hiihtolatu. Jossain sisämaassa saattaa kyllä olla lunta vielä, mutta ei kyllä Riiassa enää ole. Öisin kyllä saataa vielä lämpöltila käydä miinuksella eli yllätysliukkautta voi maanteillä olla.

        Aivan oikein. Olimme Maritim Park Hotellissa siinä Uzvaran vieressä, se lumijuttu oli paikallisen vanhan ystävän herja. Tuntui kevät taas olevan ne tavalliset pari viikkoa meitä edellä. Lumi tietenkin lisääntyi varjopaikoissa Tallinaa kohti tullessa. Mutta sulamisvesiä oli runsaasti mm. Tarton kohdalla Emajoessa.
        Olipa hauska käydä taas etelässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe