Tytöt, haluaisin kysyä teiltä erästä asiaa. Käyttekö myös te paskalla. Kaverini kertoi, että hänen tyttöystävänsä oli käynyt paskalla, ja minä järkytyin. Tytöt ovat niin ihania, että voivatko hekin erittää jotain niin inhottavaa?
Tytöille kyssä
11
1078
Vastaukset
- Tuntematon potilas
trollllllll
- tytsyooo
Ei tytöt paskanna, itse en ainakaan.
- dr house ofcourse
emme käy pakalla, tiedättekö miksi tytöillä tissit? koska paska kerääntyy naaraspuolisilla henkilöillä sinne.
ruokavalion on naisille tärkeä, koska jos hän ei syö tarpeeksi tissit pienenevät, jos syö taas liikaa paskaa alkaa kertyä, muualle kehoon, ja se aiheuttaa ylipainon.
- bääbpp
kehotan kaverisi tyttöystävää hakeutumaan kiireesti hoitoon. hänellä täytyy olla jokin vakava sairaus.
- Joao
Even doctors and lawyers do it!
- lål
Eihän tuo ole mahdollista! Hanki se tyttö heti sairaalahoitoon, hänellä täytyy olla joku vierasperäinen sairaus!
Tytöillä paska, kyllä vain, kertyy tisseihin. peräreikä tytöillä on siksi, että pojat voisivat työntää peniksensä sinne. Näin se on hyvä poika. Mutta viehän se tyttöparka sairaalaan.
- trollari-pollari
trolollollolololollolollollollollollllooooooolool
- * :O
Tytöt eivät pasko. Kaverisi tyttöystävä on siis oikesti mies.
- mivy-
TOTTAKAI TYTÖT KÄY PASKALLA, sillä hekin ovat ihmisiä, jos et ole tajunnut.
- nettaonparsa-
no siis ei ikinä
ah D44 - KAAMEÄMMÄÄ
MUIJA SAIRAALAAN HETI! Jos tyttö paskoo hänellä pn pakko olla vaarallinen ungalapugala viiiiiirus. Kaikilta muijilta kuuluis tippua pari ranskanpastillia pöntöllä käydessään. Itselläni ainakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667