paras parturi-kampaamo kokkolassa?

lyhyttukka

Elikkäs olisin ottamassa hiustenpidennykset kesäksi. En jaksaisi millään lähtee plaraan kaikkia Kokkolan hiustenpidennys-paikkoja, vaan kyselisin tätä kautta parhaimmat päältä.

Eli missä paikassa laitetaan parhaat hiustenpidennykset Kokkolassa?
Marjo Aholalla moni käy, mutta mie en itse ole pitänyt paikan palvelusta/laadusta omien kokemusten kautta. Muita? Ja perustelujen kanssa, kiitos!

Toisaalta olen miettinyt, että käväsen Tampereella laittamassa pidennykset, mutta sieltä oli lopetettu yksi miun vakiopaikka, joten sieltäkin pitäis aluks etsiä luotettava tekijä/paikka. Ja matkakustannukset Kokkola-Tre ei innosta....

16

4593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tucca8888

eli kokkolassa nähtävästi ei kannata käydä hommaamassa hiustenpidennyksiä, ku kellään ei ole edes mielipidettä.
      Tampereelle siis....

• juusnääs

eipä ole itselläkään tietoa /kokemusta ammattilaisista mutta ois kyll kiva tietää.....

• vois olla hyvä
        juusnääs kirjoitti:

eipä ole itselläkään tietoa /kokemusta ammattilaisista mutta ois kyll kiva tietää.....

Kysele vaikka ammattikoululta, vois olla halvin ja opettaja valvoo työn jäljen.

• lölllö
        vois olla hyvä kirjoitti:

Kysele vaikka ammattikoululta, vois olla halvin ja opettaja valvoo työn jäljen.

Googlesta kun laitoin, niin täältä sivulta _ http://www.simplynatural.fi/fi/palveluhaku
        löytyy Kokkolasta 3 yritystä: Marja Ahola, Marjo Ahola ja Parturi-Kampaamo Pike & Tomi.

Onko kellään näistä kampaamoista kokemusta? Hinta-laatusuhde, ym? Ja kertokaa, mikä ero on Marjo Aholalla ja Marja Aholalla? Missä nämä eri kampaamot ovat ja kumpi parempi, miksi?

• turpari
        lölllö kirjoitti:

Googlesta kun laitoin, niin täältä sivulta _ http://www.simplynatural.fi/fi/palveluhaku
        löytyy Kokkolasta 3 yritystä: Marja Ahola, Marjo Ahola ja Parturi-Kampaamo Pike & Tomi.

Onko kellään näistä kampaamoista kokemusta? Hinta-laatusuhde, ym? Ja kertokaa, mikä ero on Marjo Aholalla ja Marja Aholalla? Missä nämä eri kampaamot ovat ja kumpi parempi, miksi?

kukapa se tätä galluppia nyt tekee?

• näin on
        turpari kirjoitti:

kukapa se tätä galluppia nyt tekee?

Näin on omaaa pitkän kokemuksen alalta ja on symppis ihminen

• jjjjjjjjjjjjjjjj
        näin on kirjoitti:

Näin on omaaa pitkän kokemuksen alalta ja on symppis ihminen

eli käväsin sitten kaikkien miun ennakkoluulojen ja kokemusten perusteella ajan tuolta Salon Aholasta..... hiustenpidennys tulossa. Saa nähdä, millainen on palvelu ja lopputulos... plop.

• qetir44
        jjjjjjjjjjjjjjjj kirjoitti:

eli käväsin sitten kaikkien miun ennakkoluulojen ja kokemusten perusteella ajan tuolta Salon Aholasta..... hiustenpidennys tulossa. Saa nähdä, millainen on palvelu ja lopputulos... plop.

Tilatkaa netistä ja laittakaa ite. Halpaa ajan mittaan.

• Juhani U

Top Less Ritu! Ja sakset käy,ja nännit sojottaa!

• Kokemisti

En kyllä ymmärrä. Mutta hiuksethan kasvavat koko ajan, joten anna niiden kasvaa pari vuotta, niin eivätköhän riittäne - pituudeltaan. Pitkistä hiuksista on vain se etu, että niistä on kiva pitää kiinni, kun ratsastaa...

• seura.

Kirkonmäellä siinä kirkon vieressä laittaa mies, mikä nimi nyt olikaan". Ja on tosi suosittu. Ajat voi mennä kuukauden jos toisenkin ennen kuin saa ajan :(

• Kuu-ukkeli
        seura. kirjoitti:

Kirkonmäellä siinä kirkon vieressä laittaa mies, mikä nimi nyt olikaan". Ja on tosi suosittu. Ajat voi mennä kuukauden jos toisenkin ennen kuin saa ajan :(

Antti Jakola

• Paras kokkolassa

Kannattaa käydä Tomi Yrjänällä laittamassa pidennykset. Siellä osataan tehdä, itse olen käynyt siellä laittamassa joskus ja tosi hyvät tuli ja pysy kyllä todella hyvin! Suosittelen sineteillä laittamista. Positiivinen kuva jäi:)

• hiukset

Ottaa kolme kertaa enemmän muut ja muilla ihan sama taso!

• prinsessatukka
        hiukset kirjoitti:

Ottaa kolme kertaa enemmän muut ja muilla ihan sama taso!

Jos väität noin niin onko todellista tietoa asiasta...
        Kokkolassa ainoastaan Studio Tomi Yrjänä tekee Great Lengths pidennyksiä jotka ovat laadukkaimpia mitä rahalla saa. Ja halvallahan ei vain saa hyvää & todellista laatua! www.hiustenpidennys.com
        Jokaiselle jää päätettäväksi se mitä ja millaisen lopputuloksen haluaa, joten jokainen voi itse asian ratkaista lompakolleen sopivaksi!
        Itse olen kokeillut useampaa merkkiä ja voin kertoa että luonnollisimman lopputuloksen taikoi Tomi.

• Anonyymi

Tämä ei nyt liity hiustenpidennyksiin vaan Kokkolan kampaamoihin yleensä. Olen helsinkiläinen mutta vietän Kokkolassa suht paljon aikaa, joten aina välillä olen joutunut täällä käymään kampaamossa. Käyn n. 5 vkon välein laittamassa tyvivaalennuksen, ja aina ihmettelen Kokkolan kampaamoiden järkyttävää hintatasoa! Viimeksi Salon Marjo Aholalla minulta veloitettiin pelkästä tyvestä €130, ilman leikkausta! Helsingissä edes ydinkeskustan kampaamot eivät veloita kuin €90-120 vastaavasta palvelusta, ja siellä tilavuokrat ovat sentään hieman eri luokkaa! En keksi muuta selitystä Kokkolan hinnoille kuin hintakartelli ja kilpailun puute. Vertailun vuoksi: asun useita kuukausia vuodesta Istanbulissa. Siellä luottokampaajani veloittaa ~€20 leikkauksesta ja tyvivaalennuksesta. Jep luit ihan oikein €20. Niinpä kolmen kuukauden reissulla saan kuitattua lentolipun hinnan jo kolmella kampaamokäynnillä verrattuna Suomen hintatasoon. Niinpä aloitan tätä nykyä Kokkolan käynnit siten, ettei ainakaan täällä pikkukylässä tarvitse kampaamopalveluja käyttää... terv. Entinen kokkolalainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5805
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      45
      5305
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3698
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3653
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      90
      3231
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2874
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57