Meille on tulossa koira kesällä.
Koira olisi papillon ja pentu.
Lähes kaikkea koiran omistamiseen liittyvää olen miettinyt mutta minulla olisi kysymys.
Sitten kun koulut/työt alkaisivat olisi koiran jäätävä yksin (järjestelyistä huolimatta) pitkiksikin ajoiksi. Voisikohan koiralle ostaa "kissan hiekkalaatikon" että se voisi käydä siellä tarpeillaan. Sillä koira jouluisi olemaan päivisin yksin väh. 4-6 tuntia!
Olen kyllä perehtynyt siihen miten koiraa opetetaan jäämään yksin kotiin.
PS: Jos vastauksesi on "Ei kannata ottaa koiraa!" voit jättää vastaamatta kiitos!
Vastatkaa pian!
Papillon
4
282
Vastaukset
- 123ägö
Veikkaan että on kissanhiekat ekana päivänä ympäri kämppää. Kannattaa ihan perinteisesti sanomalehdelle opettaa koira. :)
- KoiraTietäjä
Jos koira oppii käyttämään sitä niin voihan se toimia :)
- voitaivassunkanssas
Ei ole mitään järkeä opettaa koiralle, ettei pidättää tarvitse vaan aina saa tehdä jonnekin. Suurin osa koiranomistajista on ihan työssä/koulussa käyviä ihmisiä, mutta harvalla mitään naurettavia vessalaatikoita on kotonaan haisemassa. Jos normaali sisäsiisteysopetuskin tuottaa päänvaivaa, niin ehkä sitä koiran hankkimista olisi syytä vielä miettiä.
- yksinkotosalla
Oma jos edesmennyt perhoseni teki tarpeensa välillä sanomalehden päälle pesuhuoneeseen, jos olin hieman pidempään poissa kotoa ja joskus yöllä, selvää oli muulloin että teki ulos ja oli sisäsiisti, ja pyysi kyllä päästä ulos, mielestäni siinä ei ollut mitään ongelmaan, pikku läjät ja pisut on helppo siivota, mielestäni pientä koiraa ei pidä kiusata liian pitkillä pissitysväleillä, kokonainen työpäivä on mielestäni liian pitkä aika ilman ulkoilua,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812