Olen hionut vanhasta keittiön vanhasta (sellainen iso, pienten "yläkaappien" kanssa ja ovaalilla peilillä varustettu) piirongista vanhan, likaisen ja kuluneen maalipinnan pois ja nyt pitäisi maalata se entistä ehompaan kuntoon ja kauniimmalla värillä. Entinen maali oli likaisen tummanvihreää, enkä sitä ainakaan halua, mutta olen ajatellut jotain vihertävää kuitenkin. Osaisiko joku neuvoa/antaa vinkkejä millä maalilla ja minkä väriseksi se kannattaisi maalata. Keittiö on muuten vaalean vihreä/vaalean beige-sävyinen.
Olisiko tietoa onko Kaakkois-Suomessa jotain entisöintiliikettä jollen uskalla itse käydä maalaamaan?
Olen käyttänyt remontissa muuten Tikkurilan Vanhan ajan värit- värikarttaa, josta toivoisin tämänkin maalin löytyvän.
uusi pinta
Lappeenranta
3
466
Vastaukset
- Rohkeasti vaan.
Kustavilainen maali on tyylikäs, minulla on koodikin jossakin. Osaat varmasti itse, maalikerroksia pitää olla kaksi tai kolme, ennenkuin hyvä tulee. pikku kohdat pensselillä ja isommat pinnat pienellä rullalla.
- naurattaa
mikä on pieni rulla maalauksessa? Tela se taitaa olla
- Lappeenranta
Kiitoksia vaan "runsaista" neuvoista :/ Maalasin valkoiseksi kun ajattelin että se on "turvallinen" väri ja saa myöhemmin helposti väriä pintaan jos siltä tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821609- 401259
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87956Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja200917- 53845
- 61842
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830- 37779
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.54774- 33759