Olen hionut vanhasta keittiön vanhasta (sellainen iso, pienten "yläkaappien" kanssa ja ovaalilla peilillä varustettu) piirongista vanhan, likaisen ja kuluneen maalipinnan pois ja nyt pitäisi maalata se entistä ehompaan kuntoon ja kauniimmalla värillä. Entinen maali oli likaisen tummanvihreää, enkä sitä ainakaan halua, mutta olen ajatellut jotain vihertävää kuitenkin. Osaisiko joku neuvoa/antaa vinkkejä millä maalilla ja minkä väriseksi se kannattaisi maalata. Keittiö on muuten vaalean vihreä/vaalean beige-sävyinen.
Olisiko tietoa onko Kaakkois-Suomessa jotain entisöintiliikettä jollen uskalla itse käydä maalaamaan?
Olen käyttänyt remontissa muuten Tikkurilan Vanhan ajan värit- värikarttaa, josta toivoisin tämänkin maalin löytyvän.
uusi pinta
Lappeenranta
3
485
Vastaukset
- Rohkeasti vaan.
Kustavilainen maali on tyylikäs, minulla on koodikin jossakin. Osaat varmasti itse, maalikerroksia pitää olla kaksi tai kolme, ennenkuin hyvä tulee. pikku kohdat pensselillä ja isommat pinnat pienellä rullalla.
- naurattaa
mikä on pieni rulla maalauksessa? Tela se taitaa olla
- Lappeenranta
Kiitoksia vaan "runsaista" neuvoista :/ Maalasin valkoiseksi kun ajattelin että se on "turvallinen" väri ja saa myöhemmin helposti väriä pintaan jos siltä tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2064975
- 373372
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352898Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1412773- 252428
SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.682257Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää192138Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?311810Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s411762Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.821425