Onko outoa ku tykkään fantasioida mun isän perseen repimisestä?
Runkkaan ja haaveilen miten repisin puukolla ja paljailla käsillä faijan perseen niin levälleen ku ikinä pystyis.
Siitä fantasioidessa tungen samalla isoja esineitä(omenia ynms.) omaan perseeseeni ja huudan kun hullu.
Lisäks tungen monesti naapurin juopon perseeseen tavaraa kun se tuppaa sammumaan pihakeinuun kesäsin :D
Sit se jahtaa mua aina haulikon kanssa ku se herää hiekkalapio perseessä ja mällit naamalla mun nauruun.
Kaverit sanoo mua häiriintyneeks mutta mun mielestä mulla on oikeus fantasioida mistä haluun.
Outoa?
Poikkkka96
4
1370
Vastaukset
- vitutttt
Taas trolli ^^
- qwety
pitääkö sitä edes erikseen ilmottaa, että toi oli trolli...
oisit ees keksiny jonku hauskan tai provon! - VITSINVÄÄNTÄJÄXD
...Mutta sano kuitenkin, kun täytyisi nauraa... *Huoh*
- dhfsggghsgs
hyi SAATANA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514