Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

VN900

Väinöt..

Onko vn900 customia tuotu muka mustana -09 vuotena,eli onko nuo myynnissä olevat mustatpyörät ylivuotisia pelejä vaikka vm. kohdalla ilmoitettu tuo 2009,malli lie värinsä puolesta vm-08 tai aikaisempi. rekisteröintiaika voi olla sitten tuo -09 tai muu.eikös -09 ole tuo oranssi erikoisväri jossa mm.putket mustat
joku spezial edition tms.Eli toiset ilmoittaa -08 ja toiset -09 samoista peleistä,onko asia näin?

7

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Classic 900

      Pistit aika pahan.. mulla on -08 ja metallin sininen. Muistaakseni silloin oli mustana ja sitten toi sininen mikä mulla on. Edellisenä vuonna oli vaihtoehtona metallin punainen ja musta, muistaakseni. Toi mattamustilla putkilla oleva tuli viime vuonna ja on malliltaan Custom(ei siis Classic); matkii muuten H-D:n Nighster-mallia designiltään. Korjatkaa viisaammat jos olen väärässä. Mutta kaikenkaikkiaan Classic-mallihan ei ole muuttunut yhtään vuosien varrella, joten sinänänsä aivan sama onko -06 vai -10 malli.

      • Classic 900

        Niin, siis mulla on Classic-malli. Kumpaa sitten tarkoitit, Classicia vaiko Customia??


      • Classic 900
        Classic 900 kirjoitti:

        Niin, siis mulla on Classic-malli. Kumpaa sitten tarkoitit, Classicia vaiko Customia??

        Sorry, luin kysymyksesi huonosti, puhuit siis Customista. Nooh.. näin oli ainakin Classicin kohdalla, sorry. Jotenkin en saa mieleen että olisin nähnyt yhtään muun väristä Custom-mallia kuin mustaa. Korjatkaa jos ole väärässä.


    • vn900

      Miksei se voi olla musta ja 09. Vuonna tuonna tuli kyllä tuo oranssi komisteinen mustine putkineen. Nyt näytti messuilla ollevan sellaanen mattamusta harmaasti sävytettyine satuloineen. Vaan en kyllä oikeesti tiiä onko se vuoteen sidottu tuo väri. Mustia on aina ja musta sen olla kuulluu. Mun mielestä. vn900 custom kuiteskii.

      • Näyttäisi

        Ainakin sumekon sivujen mallihistoria kertoo värityksestä,07 ja 08 löytyy musta.


      • vn 900
        Näyttäisi kirjoitti:

        Ainakin sumekon sivujen mallihistoria kertoo värityksestä,07 ja 08 löytyy musta.

        Ostin uuden vn 900 vuonna 08 mustana muuten mutta gromia paljon.
        09 keväällä tuli täysin musta markkinoille ja vaihdoin entisen viime syksynä uuteen.
        Eli tuli tämä spezial edition malli,jossa pientä punaista ehostus väriä.
        Tarkoitan custom mallia ei classic mallia!


    • Kawailija

      Mikäli kyseistä mallia ei ole USA tai eurooppa mallistossa kyseisenä vuotena niin todennäköisesti on edellisvuoden mallia. Runkonumerosta selviää...

      Tavatonta ei ole löytää tuliterää USA versiota täältä myynnistä oli kyseessä sitten japsi kyykky tai japsi customi. USA melleissa värivalikoima yleensä eurooppa malleja laajempi.

      esim. Kawan vihreää vn 900 (2008) olisi ollut upea, vaan ei ole tainnut kulkeutua tänne yhtään :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe