VN900

Väinöt..

Onko vn900 customia tuotu muka mustana -09 vuotena,eli onko nuo myynnissä olevat mustatpyörät ylivuotisia pelejä vaikka vm. kohdalla ilmoitettu tuo 2009,malli lie värinsä puolesta vm-08 tai aikaisempi. rekisteröintiaika voi olla sitten tuo -09 tai muu.eikös -09 ole tuo oranssi erikoisväri jossa mm.putket mustat
joku spezial edition tms.Eli toiset ilmoittaa -08 ja toiset -09 samoista peleistä,onko asia näin?

7

562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Classic 900

Pistit aika pahan.. mulla on -08 ja metallin sininen. Muistaakseni silloin oli mustana ja sitten toi sininen mikä mulla on. Edellisenä vuonna oli vaihtoehtona metallin punainen ja musta, muistaakseni. Toi mattamustilla putkilla oleva tuli viime vuonna ja on malliltaan Custom(ei siis Classic); matkii muuten H-D:n Nighster-mallia designiltään. Korjatkaa viisaammat jos olen väärässä. Mutta kaikenkaikkiaan Classic-mallihan ei ole muuttunut yhtään vuosien varrella, joten sinänänsä aivan sama onko -06 vai -10 malli.

• Classic 900

Niin, siis mulla on Classic-malli. Kumpaa sitten tarkoitit, Classicia vaiko Customia??

• Classic 900
        Classic 900 kirjoitti:

Niin, siis mulla on Classic-malli. Kumpaa sitten tarkoitit, Classicia vaiko Customia??

Sorry, luin kysymyksesi huonosti, puhuit siis Customista. Nooh.. näin oli ainakin Classicin kohdalla, sorry. Jotenkin en saa mieleen että olisin nähnyt yhtään muun väristä Custom-mallia kuin mustaa. Korjatkaa jos ole väärässä.

• vn900

Miksei se voi olla musta ja 09. Vuonna tuonna tuli kyllä tuo oranssi komisteinen mustine putkineen. Nyt näytti messuilla ollevan sellaanen mattamusta harmaasti sävytettyine satuloineen. Vaan en kyllä oikeesti tiiä onko se vuoteen sidottu tuo väri. Mustia on aina ja musta sen olla kuulluu. Mun mielestä. vn900 custom kuiteskii.

• Näyttäisi

Ainakin sumekon sivujen mallihistoria kertoo värityksestä,07 ja 08 löytyy musta.

• vn 900
        Näyttäisi kirjoitti:

Ainakin sumekon sivujen mallihistoria kertoo värityksestä,07 ja 08 löytyy musta.

Ostin uuden vn 900 vuonna 08 mustana muuten mutta gromia paljon.
        09 keväällä tuli täysin musta markkinoille ja vaihdoin entisen viime syksynä uuteen.
        Eli tuli tämä spezial edition malli,jossa pientä punaista ehostus väriä.
        Tarkoitan custom mallia ei classic mallia!

• Kawailija

Mikäli kyseistä mallia ei ole USA tai eurooppa mallistossa kyseisenä vuotena niin todennäköisesti on edellisvuoden mallia. Runkonumerosta selviää...

Tavatonta ei ole löytää tuliterää USA versiota täältä myynnistä oli kyseessä sitten japsi kyykky tai japsi customi. USA melleissa värivalikoima yleensä eurooppa malleja laajempi.

esim. Kawan vihreää vn 900 (2008) olisi ollut upea, vaan ei ole tainnut kulkeutua tänne yhtään :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1758
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      58
      1036
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      926
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      836
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      78
      789
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      786
    9. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      756
    Aihe