..muutama vanhempi henkilö ja harjoittelu loppuu noin kuukauden päästä, olikos joku sellainen laki mikä estää palkkaamasta uusia työntekijöitä irtisanomisten jälkeen (jotta nämä voidaan ottaa takaisin töihin tarvittaessa)? En haluaisi antaa 100% työpanosta harjoitteluun, jos edes laki ei sallisi palkkaamistani harjoittelun jälkeen.
Firmasta irtisanottiin..
4
493
Vastaukset
- anna vaan persettäs
mistä lähtien harjoittelijoita on PALKATTU töihin??? aika kovat odotukset sulla kyl..
- miten se menee??
..odottaisin OIKEAA vastausta, jos joku sattuu tietämään.
- afdadf
miten se menee?? kirjoitti:
..odottaisin OIKEAA vastausta, jos joku sattuu tietämään.
kannataa otta hyöty niin että oppii jotain harjottelusta, tai sitten ei anna sitä panosta niin paljon..
- fyrriii
afdadf kirjoitti:
kannataa otta hyöty niin että oppii jotain harjottelusta, tai sitten ei anna sitä panosta niin paljon..
Mistäs tiedät vaikka nykyinen pomosi olisi seuraavan työpaikan(jonne haet) pomon tuttu. (Jos siis sattuisi näin ettet nykyisestä paikasta harj. jälk. saisikaan töitä ja hakisit toiseen paikkaan) Niin jos tää kuvitteellinen pomo nyt sattuu kyselemään edellisestä paikasta ennen kuin ottaa töihin. Aina kannattaa laittaa 100 prosenttinen panos tekemisiinsä. Jos näin ei tee niin sen edestään löytää minkä taakseen jättää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805639
- 1273923
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453790- 663464
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262878Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?321793Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739