Rippimekko ?

lilliputti95

Mulla on kesällä ripari ja nyt pitäs alkaa sitä mekkoa hommaamaan mutta mistä ?
Haluisin tollasen mekon joka tos linkissä on mutta valkoisena eikä tissien kohalle mitään rusettia vaan vyötärölle. http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/rut-mfl-540/cyroselle-tyll-dress-540079-10/
Ja hei ideoita vois heittää.. Ossia paljon tähän.. oon nyt ihan avuton tän asian kanssa.
Kiitos kaikille ketkä vaivautui :)

22

7799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttöl95__

      mä ostin seppälästä maksoi 40€ :) se on aika hyvin saman tapainen kun tuo minkä kuva tuossa oli :)

      • tyttö95..

        mä ainakin meen riparille rahan takia, mekko kyl varmaa pitäs löytää jo :/


      • tietämätön -95

        Ai onko teidän rippimekoissa muitakin värejä kuin valkoista?


      • duur
        tietämätön -95 kirjoitti:

        Ai onko teidän rippimekoissa muitakin värejä kuin valkoista?

        Pistäkää linkkejä kauniist rippimekoista, mitä voisitte itekki pitää!!!


      • yytett
        duur kirjoitti:

        Pistäkää linkkejä kauniist rippimekoista, mitä voisitte itekki pitää!!!

        Eikö täällä liiku ketään rippimekkoa tarvitsevia, kun linkkejä ei kuulu?!!!!!?!?!


    • uuyyyuyu

      Mulla oli konfirmaatio pari viikkoa sitten, ei meillä ollu kellään valkosta mekkoa.
      Oli ihan kaiken laisia, sinisiä, vaaleanpunaisia, mustia ja kaikenlaisia..

      • Uuuu :D

        Itselläni oli viime kesänä omissa rippijuhlissa punainen, melko yksinkertainen mekko. Eipä tainnut melkein kellään olla valkoista mekkoa, joten ei ole perinne ainakaan täällä päin. :) Kesän tullessa monet kaupat alkavat tuoda mekkoja myyntiin, ja silloin varmasti jotakin löytyy. Itse ostin oman rippimekkoni vasta kesäkuun alussa, kun kesäkuun lopussa oli konfis. Mutta tosiaan, kannattaa kierrellä eri kauppoja ja katsella tarjontaa, netistä tilaaminen kun aina on mitä on, varsinkin mekkojen osalta!


      • J-J96
        Uuuu :D kirjoitti:

        Itselläni oli viime kesänä omissa rippijuhlissa punainen, melko yksinkertainen mekko. Eipä tainnut melkein kellään olla valkoista mekkoa, joten ei ole perinne ainakaan täällä päin. :) Kesän tullessa monet kaupat alkavat tuoda mekkoja myyntiin, ja silloin varmasti jotakin löytyy. Itse ostin oman rippimekkoni vasta kesäkuun alussa, kun kesäkuun lopussa oli konfis. Mutta tosiaan, kannattaa kierrellä eri kauppoja ja katsella tarjontaa, netistä tilaaminen kun aina on mitä on, varsinkin mekkojen osalta!

        teetetään ompelimossa.Semmonen 50-luvun tyylinen leveähelmainen,vähän kun vivien of hollowayn mekot :) Eli siis Marilyn-mekko :-D Ihanaa kun ei tarvii mennä kauppojen sovituskoppeihin kiroilemaan ja hikoilemaan (vaiks shoppailusta tykkäänkin) :DDD Ja värinä varmaankin punainen??


    • : )))
      • piuuuuuuu

        mulla oli sillo musta tunika jossa oli punasia ruusuja.ja sit mul oli punaset legginssit.
        ei konffikses oo mtn väliä minkä värinen mekko sulla on vai onko sulla sitte housut ku kuitenki suurimman osan konfiksesta oot se alba pääl nii ei niit alla olevii gledjui ees näy


    • heeti

      Mulle ei löyetty mekkoo ja asutaan nii kaukana kaupungista, etä oli vaan pakko ottaa hame ja siihen semmonen valkonen kauluksellinen tpaita, missä napit keskellä ja päällä semmonen mikä se nyt on se semmonen joku polero... Muilla tytöillä oli mekot ja pojilla puvut. Hiuksen mun kummitäti joka on myös parturi, nii laitto sellasille 40- luvun latvakiharoille, jotka nostettiin pinneillä sivusat ylös. kaikki sano että on ihanat kiharat, mutta onneksi monikaa ei nähny vaatteita, paitsi sitten laulamaan tulleet isoset juhlissa...

      • Anonyymi

        Meillä päädyttiin ratkaisuun, että kaikilla oli samanlainen asu yhdenvertaisuuden nimissä. Koska tyttöjä oli enemmän, myös poikien piti pukeutua mekkoihin.


    • Janinanski
      • oikeesti<3

        pikkuse ihana C:


    • AsdfghjklöäHtzrgokog

      Itse kävin riparin reilu vuos sitten ja konfirmaatio oli kesäkuun puolessa välissä. Vähän kadutti koko homma, yksin leirillä tökötin, tappotylsää oli, mutta ihan menin rahan ja lahjojen takia. :)
      Mekko oli punamusta polvipituinen ja leveähelmainen Hell Bunny-merkkinen. Se oli ihan nätti, mutta en enää päälleni pistäisi.

    • janicaaaaaaaaaaaaaaa

      Mulla on tällainen mekko http://www.ellos.fi/dv/30-Ylaosat-Mekot-tunikat-Mekot/SaraKelly/_/N-ftsZ1z140tjZ1z141xe?Nr=317002

    • mamamymine
    • Jotkut on ...

      Ei oo kivaa pilkata toisen esiintymispelkoa, mä häpeen seuraavan edestä!

    • rockabillyvetements

      Nous vêtements rockabilly de fabricant de vêtements pin-up, rétro vêtements inspirés.
      Nous avons de gros rockabilly, robes, jupes de rockabilly, pin des pantalons, des broches, des robes, broches, des chemisiers, jupons, rétro inspiré robes, jupes.
      Options de couleur différente, options de différents tissus.
      Tailles: S, M, L, XL, 2XL, 3XL(Europian sizes).


      Nous avons été fournisseur de vêtements de conception de niche depuis 4 ans.Nous faisons la conception sur mesure, vêtements, trop.
      Emplacement de l'usine : la Chine.


      Veuillez nous contacter pour plus de détails :
      Courriel : [email protected]

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      66
      3193
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      548
      3026
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2295
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1992
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1815
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1805
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1592
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      102
      1302
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1218
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1205
    Aihe