totta joissa vuosikymmenten mittaan on kerrottu Paula Koivuniemen jelppineen pyyteetömästi ammatikavereitaan,tai panneen tavallisen tallaajan asiat vauhdilla kuntoon.Tulee mieleen aloittelavan Arja Korisevan vaatettaminen,ja erään työttömän naisen asioiden hoito,kun oli laivaristeilyllä kertonut Paulalle surkeasta jamastaan.Tuon kuuluin niin läheltä että voin sen jopa tarkistaa.Lisäksi täällä Helsingissä salaperäisenä kesäoppaana toimiminen fillarin selässä .Ray-Baneissa kai harva edes tunnistaa.Aika harvinaista nykyisin,että työllä ahkeroitu jaetaan ahkeralla työllä.
Onko ne kaupunkilegendat
Linjojen kundi
1
604
Vastaukset
- B.Collie
Hesarissa oli parivuotta sitten jelppimisjuttu joka koski kyseistä artistia.Kerrostelossa jossa hän asuu,elää naapureina myös useita koiria.Paula tykkää ulkoilusta,ja tottuneesti soittaa jonkun naapurin ovikelloa ja kysyy onko koira kotona,ja saa näin lenkkiseuraa.Tällaisen reippaan naapurin minäkin tahtoisin,kun en aina itse jaksaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913105
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652653- 2032240
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041519
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089