Mulla on

hjjhk

sukulaisia yhdysvalloissa..mummo kerto ^^ joku aika sitten. On kuumottanut jo aika kauan lähtee jenkkeihin palloilee, kunhan saan koulun käytyy loppuun. No sanotaan nyt utopistinen haave pikemminkin et en nyt ihan leijaile missään pilvissä tämän asian kanssa mut on käyny mielessä paikoitellen jättää tää kylmä paska taakse ja lähtee menee. Sukulaiset ovat hmm..voiko sanoa lähisukulaiseksi kuitenkaan ..tuskin mut siis mummon sisko setteineen asuu floridassa ja sit mummon (toinen) siskon(voi olla serkkukin,en muista tarkalleen :)) tai velin lapsi asustaa perheineen new yorkissa staten islandilla, voiko tästä olla apua byrokraattisissa asioissa siellä...green card, jne...mahdolliset asiat. Tietty sillä tavalla, että auttavat kaikessa mahdollisessa työpaikasta asuntoon jne..mut onko mulla lain mukaan mitää etuisuuksia saada heidän kauttaa esim. yhdysvaltain kansalaisuutta? joo ja varsin pitäs kysyy varmaan heiltä tai mummolta, mutta en tunne näitä sukulaisia ollenkaan ja mummokin alkaa olla niin pleksit että ei sekään tajuu enää mistään mitään, joten aattelin kysyy jos täältä tulee asiantuntevaa vastausta..näin aluksi meinaan ihan vaan. Kaikki info on tervetullutta!


-DANke-

3

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 26

      etta mummo on keksinyt nama sukulaiset. Luuletko etta he ovat innokkaita sinua sponsoroimaan kun eivat edes tunne. Mitaan etuisuuksia ei tule nain kaukaisten sukulaisten kautta.

    • Stars and Stripes

      Ei taida noista sukulaisista olla muuta iloa kuin se, että saattavat yösijaa tarjoilla jos lähdet sielläpäin käymään. Oleskelulupien ja työpaikan suhteen heistä tuskin on apua, ellei jollakulla heistä ole sitten omaa firmaa sielläpäin ja pysty sitä kautta avittamaan työnsaannissa. Siihenkään ei taida mikä tahansa autotallifirma riittää ja muistaakseni työnantaja joutuu vielä USA:n viranomaisille todistelemaan, että ei löydy oman maan kansalaista, joka pystyisi homman hoitamaan.

      Jos töihin USA:han meinaat, niin hanki itsellesi korkeakoulututkinto, mielellään lisensiaatti tai tohtori, sellaiselta alalta jolla on USA:ssa kysyntää. Tai hanki itsellesi amerikkalainen vaimo.

    • 7+10

      käymään ja moikkaamaan sukulaisia. Sitten mietit miltä maa oikeasti tuntuu ja viihtyisitkö siellä.
      Työluvan saaminen ei ole helppoa ja kansalaisuuden saaminen vie vuosia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe