Tyttöystäväni myy itseään

Marko,

Minua oli jo pitempään epäilyttänyt tyttöystäväni käyttäytyminen, ja kun kysyin asiasata suoraan, hän myönsi asian. Hän myy itseään. Hänellä on ilmoitus sihteeriopiston sivuilla, jonka kautta miehet ottavat häneen yhteyttä.

Hän sanoi että hän tekee sitä vain rahan vuoksi, että hän rakastaa minua ja minun on ihan turha olla huolissani tai mustasukkainen. Olemme molemmat 19 ja hän on ollut sillä alalla jo liki vuoden. Olemme olleet kimpassa jo pari vuotta. Eli hän on jo pitkään toiminut selkäni takana.

Tuntuu vaan pahalta. Asiakkaat ovat hänelle kuulema yhden tekeviä, että raha ratkaisee, mutta en tiedä kuinka pitkään kestän. Ajattelin painostaa häntä lopettamaan, että uhkaa kertoa hänen vanhemmilleen mitä hän tekee. Miten minun pitäisi toimia??

Ajattelin muuten näyttää tämän kirjoitukseni ja kommentit hänelle.

19

3757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieshenkilö oulusta

      Sitä rahaa kyllä tienaa muullakin tavalla kuin seksillä, se on vain tekosyy (mitä luultavammin) Tässä yhteiskunnassa (ja tässä maassa) ei kukaan ole niin köyhä, että tarvitsisi mennä äärimmäisyyksiin eli esineellistää itsensä. Itse väittäisin, että jos olet kertonut siitä kuinka paljon asia häiritsee sinua, ja hän ei lopeta sitä koska saa siitä hommasta rahaa, hän välittää rahasta enemmän kuin sinusta.

      Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni.

    • jos tämä on totta

      Eikö tuollaisen toiminnan voisi jo rinnastaa pettämiseen... Ei taida tyttöystävällä olla ihan selvät pelisäännöt seurustelun suhteen. Jätä tai tee asia selväksi. Vai etkö sä pidä muiden kanssa paneskelua pettämisenä... Kysypä, saisitko säkin toteuttaa itseäsi tuolla tavalla?

    • vaimonhakkaaja

      Joo muaki vituttaa tommonen käytös.

    • asdasdasd1

      Pettämistähän tuo on. Selkeästi.

    • neo .,.,..

      uskon kyllä että halut haihtuu kummasti ja sitten viimestään siinä vaiheesa kun joku hakaa muijasi niin mitäs sitten tätäkö varten koulussa on käyty ja tätäkö varten tämän muijasi vanhemat ovat hänet kasvataneet että hän myy sitten itseään sinuna paljastaisin koko muijan vanhemile totuuden itse kyllä haluaisin tietää jos tytäreni touhuisi tuolaisia hämärä hommia autat häntä samalla lopetaman nuo touhut kun kerrot hänen vanhemileen ja jos tiedät hänen ilmoituksensa sielä sivulla niin tulosta se ilmoitus hänen vanhemileen että he näkevät mikä tytärestään on tullut kyllä saa tyttö kyytiä sen jälkeen

    • Marko,

      Sitä hän nimen omaan korosti, ettei hän petä, koska hänellä ei ole "tunteet pelissä", mitä se sitten tarkoittaneekaan. Olen kyllä ajatellut myös pistää poikki, mutta rakastan häntä edelleen.

      • jos tämä on totta

        Se on vain hänen mielipiteensä ja käsityksensä "oikeasta ja väärästä". Sinulla on oikeus tarkastella asiaa omien ajatustesi mukaan. Saat olla toista mieltä. Harmi, että ette sopineet mitään "pelisääntöjä" seurustelun alussa, kun teillä näkyy olevan niin erilaiset näkemykset.

        Tyttösi on ehkä "vain" jännityksenhaluinen tai rahan tarpeessa, mutta hänen mielipiteensä on aika sairas. Etenkin sinua kohtaan. Sinkkunaiselta samanlainen toiminta vaikuttaisi vähän erilaiselta, "hyväksyttävämmältä", "seikkailua".

        Mietipä, kuinka moni syrjähyppääjä on kuksinut yhden illan juttuaan "tunteella"? Ehkä joku, muttei kovin moni. Silti suhteita ja liittoja on kaatunut.

        Jos aiot jäädä tossun alle eli et tee mitään, niin kysy nyt vähintäänkin se, saisitko sinä tehdä samaa? Ihan pokkana vaan. Ota ne "pelisäännöt" selville viimeistään tässä vaiheessa. Siis jos todella haluat jatkaa tuollaisessa suhteessa.


      • Marko,
        jos tämä on totta kirjoitti:

        Se on vain hänen mielipiteensä ja käsityksensä "oikeasta ja väärästä". Sinulla on oikeus tarkastella asiaa omien ajatustesi mukaan. Saat olla toista mieltä. Harmi, että ette sopineet mitään "pelisääntöjä" seurustelun alussa, kun teillä näkyy olevan niin erilaiset näkemykset.

        Tyttösi on ehkä "vain" jännityksenhaluinen tai rahan tarpeessa, mutta hänen mielipiteensä on aika sairas. Etenkin sinua kohtaan. Sinkkunaiselta samanlainen toiminta vaikuttaisi vähän erilaiselta, "hyväksyttävämmältä", "seikkailua".

        Mietipä, kuinka moni syrjähyppääjä on kuksinut yhden illan juttuaan "tunteella"? Ehkä joku, muttei kovin moni. Silti suhteita ja liittoja on kaatunut.

        Jos aiot jäädä tossun alle eli et tee mitään, niin kysy nyt vähintäänkin se, saisitko sinä tehdä samaa? Ihan pokkana vaan. Ota ne "pelisäännöt" selville viimeistään tässä vaiheessa. Siis jos todella haluat jatkaa tuollaisessa suhteessa.

        Minulla on aina ollut vaikeaa tyttöjen kanssa ja pelottaa että jos nyt jätän nykyiseni, niin jäänkö sitten kokonaan yksin. Tämä nykyinen on oikeastaan ihan ensimmäinen oikea tyttöystäväni.


      • hhhhsg
        Marko, kirjoitti:

        Minulla on aina ollut vaikeaa tyttöjen kanssa ja pelottaa että jos nyt jätän nykyiseni, niin jäänkö sitten kokonaan yksin. Tämä nykyinen on oikeastaan ihan ensimmäinen oikea tyttöystäväni.

        No sen takia ei kannata olla yhdessä, jos motiivina on (50%?) että pelkää jäävänsä sitten yksin.


      • gigolo__
        hhhhsg kirjoitti:

        No sen takia ei kannata olla yhdessä, jos motiivina on (50%?) että pelkää jäävänsä sitten yksin.

        Joo kyl munkin mielestäs sun muijas kohtelee sua väärin. Olisko sulla muuten antaa linkkiä sun naises kuviin siel sihteriopistolla? Ajattelin että jos kävis pienellä pienellä visiitillä sen luona ja voisin samalla ottaa puheeksi tään keskustelun sen kans...


      • Ayril
        Marko, kirjoitti:

        Minulla on aina ollut vaikeaa tyttöjen kanssa ja pelottaa että jos nyt jätän nykyiseni, niin jäänkö sitten kokonaan yksin. Tämä nykyinen on oikeastaan ihan ensimmäinen oikea tyttöystäväni.

        ajattele asiaa myös oman turvallisuutesi takia. Joku päivä hän saattaa tuoda työkeikaltaan mukanaan sukupuolitaudin joka pahimmassa tapauksessa hankaloittaisi teidän molempien elämää ):
        sanot hänelle suoraan, se olet joko sinä tai hänen työnsä. Jos hänellä on vaikeuksia raha-asioissa, auta häntä vaikka tarjoamalla hänelle toisenlaisia työmahdollisuuksia, ehdotuksia. Seksin myyminen on nopeaa ja helppoa mutta tulee pidemmän päälle jättämään traumat myös naiselle itselleen.


      • Maumer
        Ayril kirjoitti:

        ajattele asiaa myös oman turvallisuutesi takia. Joku päivä hän saattaa tuoda työkeikaltaan mukanaan sukupuolitaudin joka pahimmassa tapauksessa hankaloittaisi teidän molempien elämää ):
        sanot hänelle suoraan, se olet joko sinä tai hänen työnsä. Jos hänellä on vaikeuksia raha-asioissa, auta häntä vaikka tarjoamalla hänelle toisenlaisia työmahdollisuuksia, ehdotuksia. Seksin myyminen on nopeaa ja helppoa mutta tulee pidemmän päälle jättämään traumat myös naiselle itselleen.

        Marko et saa tyttöystävääsi lopettamaan seksin myymisen, vaikka pakottaisitkin - kiristyksestä puhumattakaan. Jos laitat hänet valitsemaan joko sinut tai seksinmyymisen,niin todennäköisesti huomaat jääväsi kakkoseksi. Toivon, että pystyisit pohtimaan suhteenne hyviä ja huonoja puolia. Laita niiden plussat ja miinukset paperille ylös, pohdi millä niistä kohdissa on eniten painoarvoa ja tee ratkaisusi sen pohjalta. Mieti myös haluatko olla myös aina "se kakkonen" ja mitä sinun pääkoppasi kestää. Hyvin harva kestää sitä, että toinen puolisoista myy itseään. Lisäksi mieti myös omaa turvallisuuttasi mm. sukupuolitaudit, C-hepatiitti, HIv jne.


    • Marko,

      Pidämme nyt taukoa suhteessamme minun pyynnöstäni, haluan pohdiskella tätä asiaa ajan kanssa. Kaipaan häntä kovasti, ja minulta pääsi ihan itku, kun sain häneltä tekstiviestin jossa hän kertoi ikävöivänsä minua. Ennen tätä välirikkoa keskustelimme, ja sanoin ettei hänen tarvitse myydä itseään, että voin jättää lukion kesken ja pyytää työnantajaani, käyn iltaisin ja viikonloppuisin muutaman tunnin töissä, palkkaamaan minut koko päiväiseksi, jotta voin auttaa häntä taloudellisesti. Tätä hän kuitenkin kielsi minua painokkaasti tekemästä.

      Olen ihan hajalla ja rikki!

    • barbie97

      no jätä se:(

    • Lissuh

      Haittaako sinua tosiaan niin paljon jos muijakamusi antaa rahasta? tuskin hän niitä äijiä rakastaa, ja jos käyttää kortsua niin ei tarvii pelätä mitään sextauteja. Voisin mäkin myydä seksiä jos olisin persaukinen.

      • ..............

        Herpes ja nämä mukavat visvasyylät tarttuvat kortsusta huolimatta, jos sattuvat sijaitsemaan jossain muualla, kuin kortsun alla. Herpeskin voi aiheuttaa vittumaista kirvelyä ja pistävää kutinaa, vaikkei tartuttajalla olisikaan tuollaisia oireita.


    • Saletisti näin on

      Muijas on seksifriikki ja addikti!!! Toi raha on tekosyy tehdä sitä, mitä oikeesti haluu tehdä. Kelaa nyt hei vähän kannattaako sellaseen tuhlata elämää enempää.

    • uououo

      Oiskohan naises huora?

    • Anonyymi

      Onko kellään idaa missä myydä itseään?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe