Miksi ottaa koira?

starbell

Miksi ottaa koira jos on allerginen niille?
>Kuulin äsken serkultani että hänen kaverinsa aikoo ottaa sussarin vaikka on allerginen..
En ymmärrä miksi joku voi ottaa koiran, kun tietää että se joudutaan ottamaan pois!
Ajatelkaa koiraa... miten se KÄRSII tästä..
kamalaa stressiä!

5

530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bour

se on että ihminen on se tyhmin eläin...

• Allergikko

Taas pitää vähän valistaa...
      Ihmisten tyhmyyttä....
      Itse olen allerginen ja astmaatikko koiria on ollut nyt mulla yhteensä 18 vuoden ajan ja sisä koiria!
      Ei allergikko koiraa huvikseen ota. Nimenomaan kun
      kyseessä on allergikko siinä jos missä on mietitty tarkkaan koiran hankintaa ja syykin on selvä!
      Meillä on nyt iso lampuri jo toinen koira ja kestän sen hyvin ja vaikka en kestäisikään koirasta en luovu!
      Mutta tässä vuosien varrella sitä on siedättynyt koiran pölylle...
      en saa oireita lainkaan lääkitystä en enää tarvi!!!
      Jos olisin aikanaan kun allergia todettiin luopunut rakkaasta silloisesta koirastani olisin varmaan hyvinkin astmaattinen...mutta sinnittelin enkä antanut periksi ja tässä sitä nyt ollaan
      allergia arvot laskevat vuosi vuodelta parempaan:)
      Toki tätäkään ei voi yleistää me kaikki ollaan erilaisia yksilöitä...toiset reagoivat toisin...
      Mutta tällä halusin vain sanoa sen, että kun allergikko harkitsee lemmikin ottoa ei se mikään järjetön asia ole eikä etenkään harkitsematon!
      Kyllä meilläkin silloin asioita puitiin kun todettiin astma ja allergia mutta päätettiin että ei se niin kuoleman vakava asia ole katsottiin päivä kerrallaan ja hyvin menee kuten jo mainitsin
      18 vuotta! Ja meillä tulee tästä edespäinkin aina olemaan koira mutta vain yksi koira kerrallaan!
      En voisi enää kuvitellakaan elämää ilman koiraa
      ja sehän minut pahalta allergialta on pelastanut:)
      Että kyllä allergikkokin voi elää onnellisesti koiran kanssa saman katon alla.
      Ei saa heti tuomita!!! Päivä kerrallaan eikä saa heti luovuttaa!

• Kämmä

Meijä koira o allerkine mule mutta ei se mitän, koska mä tykään siit siltiki.

• sivistynyt__

jep, minkäin hankkimassa koiraa vaikka olen allergiben. Nappaan vain joka päivä allergialääkkeen. ;)

• sivistynytjovuodesta1923

Minulla on aina ollut koira, enkä tarvitse siksi lääkkeitä, vaikka olen koko ikäni kärsinyt pikkuisen (enkä vain aivan vain "pikkuisen") jostain siitepölyallergioista, jotka ovat hävinneet eläintenpidon myötä kokonaan pois. Useimmat "allergioista" kärsivät ovatkin itseasiassa kusiaivoja, jotka vain kuvittelevat olevansa/uskottelevat näin itselleen olevansa "allergisia" koirille, koska heidän älykkyysosamääränsä ei riitä kyseenalaistamaan sitä tosiasiaa, että he ovat vain pelkureita, jotka nielevät koko allergiamyytin ja toimivat sen mukaisesti eläintenvihaajan roolissa koko elämänsä lävitse. Tällaiset ihmiset johtavat ihmiskunnan tuhoon.

Terveyskeskuksessa monesti käväissyt saku.:) Toki mallikelpoinen käytös koirakolta on aina plussaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      202
      2784
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      162
      2490
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      951
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      899
    6. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      104
      881
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      879
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      306
      869
    9. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      748
    10. Onneksi tapasin sut

Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku
      Ikävä
      93
      739
    Aihe