Neuvokaa kuinka saamme Pokemon Heartgold version mukana tulleen Pokewalkerin käyttöön? Emme osaa alkuunkaan mitään:) eli suomenkielinen, selkokielinen ohjeistus haluttaisiin.
POKEWAlKER
9
460
Vastaukset
- nm
No vedä se muovinen lipuska takaa, paina keskimäist nappii. avaa ds, pokemon hg/ss menus ei viel pelis,
lukee jotakin Conect to pokewalker ota se. laita pokewalker peliä päin (taakaapäin) paina pokewalkeris
keskimmäist nappii ja sitten pelis tulee kaks vaihto ehtoo ota ylempi. Sivulla olevat näppäimet on
nuoli näppäimiä.
(CONECT TO POKEWALKER EI ONNISTU JOS PC-LLE BOXISSA EI OLE YHTÄÄN POKEE)
Kun haluut poken takas peliin niin sama conect pokewalker mutta alempi vaihto ehto.
Kun painaa pokewalkeris keskimmäist nappii niin nuoli näppäimillä voi valita jonkun muunkin kuin
Conect to pokewalker.
Toivottavasti älysit jotain.
Opetelkaa enlantii, sitä paitsi peliäkin on mukava pelata jos älyy mitäne tyypit puhuu tai
ostakaa peli suomest niin saatte suomenkieliset ohjeet.
Sitä paitsi Jenkki julkasu on melkei sama kuin suomes
Usa 14.3 Suomi 26.3 sen verran jaksaa odottaa. Hintakin samaa luokaa jos tietää mistä ostaa jopa halvempi
Suomessa halvin 39€, Usaskin jotai tolasta, mutta lentorahti on kallista puuhaa.
EI PAHALLA =)- titukka901
Kiitos. Kaikki eivät valitettavasti opi englantia vaikka haluaisivat:)
- titukka901
PC-LLE BOXISSA EI OLE YHTÄÄN POKEE)
Mistä tämä löytyy? - nm
titukka901 kirjoitti:
PC-LLE BOXISSA EI OLE YHTÄÄN POKEE)
Mistä tämä löytyy?...oikealla puhu sille koneelle.
En itsekään ole 10:pin oppilas enkussa =) - nm
nm kirjoitti:
...oikealla puhu sille koneelle.
En itsekään ole 10:pin oppilas enkussa =)pokecenteristä
- titukka901
nm kirjoitti:
pokecenteristä
kiitos !
- T
Opettele itse aluksi suomea
- ..........
Mulla ei toimi jostain syystä se yrittää laittaa yhteyttä mutta siinä lukee jotain että se olisi valmiiksi käytössä. Siis hä alotin kyllä uuden tallennuksen vähän aikaa sitten nyt pokewalker luulee olevansa vanhassa tallennuksessa (jota ei ole). Että miten saan sen luulemaan olevan uudessa tallennuksessa
- nm
resettaa-> takana on varmaa joku pieni nappi muistaakseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865