uskon ja toivon, että poikaystäväni kosii mua piakkoin. tiedän, että hänellä on tallessa ukkinsa vanha sormus ja myös naiselle sopiva sormus (siivotessani löysin ne ihan vanhingossa, eikä poikaystäväni tiedä, että olen nämä sormukset nähnyt). tää on typerää, mutta mä en vaan tykkää siitä (perintö)sormuksesta, joka todennäköisesti on mua varten.. se on vanha hopeinen ja tummunut. mielestäni ansaitsen oman sormuksen (keltakultaisen) joka sopii just mulle.
tiedän että on hölmöä ajatella tälläsia, mut mitä ihmettä mä teen jos poikaystäväni kosii mua tällä vanhalla sormuksella, jota en halua?!?
ja eikös se yleensä mee niin, että naiselle tulee ensin kihlasormus ja sitten naimisiin mennessä vielä vihkisormus..?
arvostan kyllä perinteitä ja kaikkea vanhaa..
enkä oo mikään koruihminen muuten, mutta tästä kihla/vihkisormusasiasta oon kuitenkin tarkka.
antakaa neuvoja!
mitä teen jos?!?
2
653
Vastaukset
- Au
Ota vaan perintösormus vastaan kihlasormukseksi jos sillä on poikaystävällesi tunnearvoa (kai sitä sen verran voi rakkaansa hyväksi tehdä), sen voi aina puhdistaa ja kiillottaa tai vaikka tuunata hieman, jotta tulee mieluisampi itsellesi. Sitten vaan ennen häitä marssitte kultasepän verstaalle ja teetätte siihen rinnalle kauniin vihkisormuksen! (Vaikka semmoisen joka peittää alleen sen perintösormuksen :D )
- perintösormus
kiitos asiallisesta neuvosta! :)
olin kyllä ajatellutkin, että voihan sitä vanhaa sormusta tuunata, toivottavasti poikaystäväni ei siitä pahastu.
kosintaa ja häitä odotellessa..
aurinkoista kevättä sullekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie766725Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346493Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806282Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3624083Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532482Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62399Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant442126Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1341492- 141442
- 1961212