RUMAT KUORKIT!

Neiti kuorkissa

Mietin mikä ottais ykköspaikan,vaikeeta.,T-sarjan Scania ja TGA manni!!
Voiko rumempia autoja ollakkaan?Eikä seuraavatkaan kovin
silmää miellytä:MB Axor,Vanhat Ivecot(Paitsi trallis)Volvon fm ekamallit,FS 7,
Dafin spacecap ym Rellun magmun A.E...ja jenkkien conventaaliset nokka-autot

5

778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blää blää

      Minusta Volvo ja Scania on vaan hienoimmat. Kaikki mersunpaskat ja ivecot yms. mannet on ihan todella rumia. Uusin manne vähän parempi mut kuiteski.

      • oikea määrä pyttyjä

        T-sarjan Scania V8, voiko hienompaa peliä olla??

        - makuasia


      • mb 2640
        oikea määrä pyttyjä kirjoitti:

        T-sarjan Scania V8, voiko hienompaa peliä olla??

        - makuasia

        se sisu sr on parhainpia kuorma autoja ulkonäöltään. kyllä jyry kanssa oli hienon näkönen peli.silloin vielä suomessakin osattiin tehdä jotain.


    • KiKi.

      On mun mielestä kaikki MAN:it (ja paskimpia, esim 05 mallissa sähköikkuna vain matkustajan puolella TÄYSIN MEKAANINEN ajoppirturi ja nopeusmittari, ei puhettakaan keskuslukoista tai muistakaan,a tuo suoraan kuin 80 luvulta) ja lisäksi 06 ja vanhemmat spintterit ovat rumia paskoja.

      Sitten taas jos otetaan hienoin kuormuri (ja auto yipäätään) niin se on ehdottomasti 07 uudemmat ducatot.

      • autoa tilattaessa saa valita onko keskuslukitus ja kuinka lasit saa auki on vaan jotkut ottaneet karvalakkimalleja.

        Mitä teet kuorma-autossa keskuslukolla? yksinhän sillä paljolti ajellaan.

        Mekaaninen ikkuvaveivi on varmempi eikä yhtään sen vaikeampi käyttää.

        TÄYSIN MEKAANINEN piirturi? mikäs se sellanen on? en ole kyseistä vempainta nähnytkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe