Se on paras aine rasvan poistoon. Ei mikään mikroliina puhdista esim keittiön kaappien päällisien rasvakerrosta, se on fakta. Ja toinen aine, Fairy ei myöskään tehoa pinttyneeseen rasvaan, siirtelee vain mönjää ja on vielä ikävämmän näköinen.
Kyselkääpä mistä sitä saa, myynnissä on kyllä
Super 10
4
783
Vastaukset
- KOFPes
Tiedä kuinka harvoin teillä siivotaan, tai miten sillä rasvalla siellä pelleillään, mutta Fairi on todellakin tehokasta rasvan irroittajaa. Moni tiskiaine on huonompi
- Vain Fairyä
halvemmat tiskiaineet eivät vain puhdista
- superTilaaja
Mistä Super 10 saa ostettua? Onko myyjiä haloo ja paljon hinta postitoimituksen kanssa ja entä saako ostettua 10L kerralla? Paljon GNLD suihkepullot maksavat?
Hyvä tuote mutta mistä sitä saa pääkaupunkiseudulla?- Ulla_GNLD
Hei,
Super 10:ä saa mm. minulta ja myydään isommissakin pakkauksissa, jopa 25 litraa kerralla.
Postikulut määräytyvät postin taksoja noudattaen painon mukaan.
Olen pääkaupunkiseudulla.
Katsohan sivuilta tiedot.
http://goldenstore.weebly.com/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....588760Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3066594Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995907- 1523810
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283203Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623119- 1541934
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171766- 321448
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191216