Tytöt pissa housussa!

Huolestunut mamma

Meillä on tyttö 11v ja viikko sitten olivat isosiskon 14v kanssa pelleilleet siskon huoneessa meidän ollessa alakerrassa. kun sitten menin katsomaan niin nauraa kihersivät no sitten noin tunnin päästä menin uudestaan katsomaan niin oli pikku siskolla erihousut jalassa en kiinnittänyt asiaan erikoisemmin huomiota. Huomasin myös että heillä oli lasit ja vesikannu huoneessa. No sitten Illalla Menin tyttöjä saunaan komentamaan niin oli siskollakin eri housut jalassa tässä vaiheessa ihmettelin jo mielessäni asiaa. No halusivat sitten nukkuakkin samassa huoneessa ja menin sitten sanomaan myöhemmin hyviä öitä niin isompi tyttö istui jalat ristissä ja pienempi piteli kättään haarovälissä. KOmensin tytöt sitten ilta pesulle ja pissille, mutta kun tulivat takaisin näin nuoremman kävelevän jalat yhdessä eli oli yö pissillä käymättä.

Nyt sitten on koko viikon ollut ihan selkeästi tytöt pidätelleet pissaa ja housut vaihtuneet tiuhaan, kun olen kysynyt asiasta ovat kieltäneet ja olleet hämmästyneitä. Eilen sitten tulivat yhtämatkaa koulusta(eivät tienneet minun olevan kotona) ja nuoremmalta oli päässyt pissa housuun, Ja minusta näytti eettä vanhemmankin haaroväli oli hiukan kastunut eli jonkinlainen lirahdus sattunut. Tytöt ovat hyvin fiksuja eivät mitenkään lapsellisia. Mietin nyt vain että onko tässä nyt joku muotivillitys vai jokin ihmeleikki miten teidän mielestänne pitäisi toimia? vanhemmalla ei ole tullut pisssa housuun sitten 2 ikä vuoden jälkeen ja siksi tätä ihmettelenkin... Nuoremmalle on tasaisesti sattunut n1-6 kertaa vuodessa pikku vahinkoja ja vähän suurempiakin. onko tämä sattumaa? Vai? toivon että jollakin olisi jokin toiminta joka auttaisi ?

200

36730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfserby

      Saattaaapi ollla joku kavereiden keksimä "muotivillitys" taas. Vaikka kummalliselta kuullostaa.
      Hesalaisilla samanikäisillä tuttavilla oli oli meidän nuoruudessa uusi villitys että pidätetään henkeä, ja painetaan kaverin rintalastasta! tavoite oli saavutettu jos pyörtyi. Kamalalta kuullostaa, onneksi en itse lähtenyt "leikkiin" mukaan.
      Ota tyttäret ERIKSEEN jutteluun, kerro esim. virtsatulehduksesta joka saattaa iskeä jos monta päivää putkeen pakosta pidättää.
      Kyllähän sekin menee varmasti joskus ohitse! :)

    • sfdadfsfasf

      jos he ovat keksineet sen, että kun pissattaa se tuntuu erityisen hyvältä? mulla ainakin rupee "tekee mieli" joskus kun on oikein kunnon pissahätä. ja sitten tuolta alakerrasta "painamalla" se tuntuu hyvälle..
      tämä on ihan tosiasia. itse olen jo aikuinen ja vieläkin joskus käy näin. luulisin että tyttäresi ovat juuri keksineet uuden jutun mikä tuntuu hyvälle, ja sen takia pissat menee usein housuun.

      tuo pitää kyllä saada loppumaan, koska jo taitaa haitata normieloa. luulisi nolottavan kun on jatkuvasti pissat housuissa :D

      keskustele tyttöjen kanssa ja kerro ettei kyseinen toiminta ole suotavaa.

      • Huolestunut mamma

        No niin illalla sitten juttelin tyttöjen kanssa erikseen mutta eivät myöntäneet taaskaan mitään. Nuoremmalta kysyin että miten oli pissa perjantaina tullut housuun? Vastasi vain että sattui vahinko. No minä siihen sitten, että Ei noin isolla tytöllö saisi enään kaikki pissat housuun tulla. Että miksi ei käynyt koulussa vessassa? Hän siihen sitten ,että ethän sinä viimeksikään suuttunut. Olisiko minun pitänyt sitten aiemmin puuttua nuoremman pissaamiseen. Kysynkin nyt että sattuuku teidän 10-12v lapsille pissavahinkoja?esim koulumatkoilla?

        No isomman kanssa keskusteltiin liiallisesta pidättämisestä. Totesi vain että mitä minä oikein ajan takaa että kyllä ihmisen pitää pidätellä jos ei pääse vessaan. Kysyin sitten suoraan että miten hänellä oli tullut perjantaina koulumatkalla pissa housuun? Hän häkeltyi kysymyksestä, ja sanoi no mulla vaan koulussa pissatti ihan kauheesti mut vessa oli varattu niin lähin kotiin ja sit mulla pikkasen tuli housuun. No minä siihen sitten että aha. en tiedä mitä teen? Tämä on noloa enkä kyllä kehtaa tyttöjen kanssa minnekkään lähteä kun on se noloa kun isot tytöt luultavasti tahalleen laskevat huosuunsa. Nyt tässä mieti ,että pitääkö vaipoilla alkaa uhkailemaan vai mitä?


      • äiti ihmettelee
        Huolestunut mamma kirjoitti:

        No niin illalla sitten juttelin tyttöjen kanssa erikseen mutta eivät myöntäneet taaskaan mitään. Nuoremmalta kysyin että miten oli pissa perjantaina tullut housuun? Vastasi vain että sattui vahinko. No minä siihen sitten, että Ei noin isolla tytöllö saisi enään kaikki pissat housuun tulla. Että miksi ei käynyt koulussa vessassa? Hän siihen sitten ,että ethän sinä viimeksikään suuttunut. Olisiko minun pitänyt sitten aiemmin puuttua nuoremman pissaamiseen. Kysynkin nyt että sattuuku teidän 10-12v lapsille pissavahinkoja?esim koulumatkoilla?

        No isomman kanssa keskusteltiin liiallisesta pidättämisestä. Totesi vain että mitä minä oikein ajan takaa että kyllä ihmisen pitää pidätellä jos ei pääse vessaan. Kysyin sitten suoraan että miten hänellä oli tullut perjantaina koulumatkalla pissa housuun? Hän häkeltyi kysymyksestä, ja sanoi no mulla vaan koulussa pissatti ihan kauheesti mut vessa oli varattu niin lähin kotiin ja sit mulla pikkasen tuli housuun. No minä siihen sitten että aha. en tiedä mitä teen? Tämä on noloa enkä kyllä kehtaa tyttöjen kanssa minnekkään lähteä kun on se noloa kun isot tytöt luultavasti tahalleen laskevat huosuunsa. Nyt tässä mieti ,että pitääkö vaipoilla alkaa uhkailemaan vai mitä?

        Omat 12v ja 15v tytöt pissaavt housuihinsa aika usein.
        Vanhhemmalla on sattunut vahnkoja noin 4 kertaa vuodessa,ja nuorempi on pissinyt koulussa housuun muutamia kertoja.
        Vanhempi tuli viime viikolla koulusta kotiin kesken päivän kakat ja pissat housussa.
        Mikä avuksi?


      • Minnamarjo1968
        äiti ihmettelee kirjoitti:

        Omat 12v ja 15v tytöt pissaavt housuihinsa aika usein.
        Vanhhemmalla on sattunut vahnkoja noin 4 kertaa vuodessa,ja nuorempi on pissinyt koulussa housuun muutamia kertoja.
        Vanhempi tuli viime viikolla koulusta kotiin kesken päivän kakat ja pissat housussa.
        Mikä avuksi?

        Minullekin oli aikanaan samanlainen "tapa". Lopulta äitini suuttui siinä määrin että määräsi haettavaksi tuhdin vitsan ja antoi sillä selkään ja sanoi että neidille laitetaan vaipat jos ei tämä touhu lopu. Yhden kerran se vielä toistui ja selkäsaunan jälkeen äiti toteutti uhkauksensa. Kaksi päivää olin vaipoissa joista toisen koulussa ja hävetti aivan mahdottomasti vaikka ei sitä kukaan hameen alta huomannut. Tämän jälkeen en enää uskaltanut kokeilla miltä housuun laskeminen tuntuu.


      • ????
        Minnamarjo1968 kirjoitti:

        Minullekin oli aikanaan samanlainen "tapa". Lopulta äitini suuttui siinä määrin että määräsi haettavaksi tuhdin vitsan ja antoi sillä selkään ja sanoi että neidille laitetaan vaipat jos ei tämä touhu lopu. Yhden kerran se vielä toistui ja selkäsaunan jälkeen äiti toteutti uhkauksensa. Kaksi päivää olin vaipoissa joista toisen koulussa ja hävetti aivan mahdottomasti vaikka ei sitä kukaan hameen alta huomannut. Tämän jälkeen en enää uskaltanut kokeilla miltä housuun laskeminen tuntuu.

        Minkäikäinen olit silloin kun sinulla tämä "tapa",ja pissasitko housuun vain kotona?
        Kakkasitko housuun koskaan? Mitä äitisi sanoi näki sinut kun laskenut housuun?


      • meiksi345643
        äiti ihmettelee kirjoitti:

        Omat 12v ja 15v tytöt pissaavt housuihinsa aika usein.
        Vanhhemmalla on sattunut vahnkoja noin 4 kertaa vuodessa,ja nuorempi on pissinyt koulussa housuun muutamia kertoja.
        Vanhempi tuli viime viikolla koulusta kotiin kesken päivän kakat ja pissat housussa.
        Mikä avuksi?

        sul on kyllä ihme lapset....vammaset


      • Johan Nyt
        äiti ihmettelee kirjoitti:

        Omat 12v ja 15v tytöt pissaavt housuihinsa aika usein.
        Vanhhemmalla on sattunut vahnkoja noin 4 kertaa vuodessa,ja nuorempi on pissinyt koulussa housuun muutamia kertoja.
        Vanhempi tuli viime viikolla koulusta kotiin kesken päivän kakat ja pissat housussa.
        Mikä avuksi?

        ...vaipat.


      • äiti wf
        Huolestunut mamma kirjoitti:

        No niin illalla sitten juttelin tyttöjen kanssa erikseen mutta eivät myöntäneet taaskaan mitään. Nuoremmalta kysyin että miten oli pissa perjantaina tullut housuun? Vastasi vain että sattui vahinko. No minä siihen sitten, että Ei noin isolla tytöllö saisi enään kaikki pissat housuun tulla. Että miksi ei käynyt koulussa vessassa? Hän siihen sitten ,että ethän sinä viimeksikään suuttunut. Olisiko minun pitänyt sitten aiemmin puuttua nuoremman pissaamiseen. Kysynkin nyt että sattuuku teidän 10-12v lapsille pissavahinkoja?esim koulumatkoilla?

        No isomman kanssa keskusteltiin liiallisesta pidättämisestä. Totesi vain että mitä minä oikein ajan takaa että kyllä ihmisen pitää pidätellä jos ei pääse vessaan. Kysyin sitten suoraan että miten hänellä oli tullut perjantaina koulumatkalla pissa housuun? Hän häkeltyi kysymyksestä, ja sanoi no mulla vaan koulussa pissatti ihan kauheesti mut vessa oli varattu niin lähin kotiin ja sit mulla pikkasen tuli housuun. No minä siihen sitten että aha. en tiedä mitä teen? Tämä on noloa enkä kyllä kehtaa tyttöjen kanssa minnekkään lähteä kun on se noloa kun isot tytöt luultavasti tahalleen laskevat huosuunsa. Nyt tässä mieti ,että pitääkö vaipoilla alkaa uhkailemaan vai mitä?

        minusta se on ihan normaalia jos joku tollein leikkii jotain leikkiä että kumpi kestää pidempään että lirahtaa housuun


      • woww
        äiti ihmettelee kirjoitti:

        Omat 12v ja 15v tytöt pissaavt housuihinsa aika usein.
        Vanhhemmalla on sattunut vahnkoja noin 4 kertaa vuodessa,ja nuorempi on pissinyt koulussa housuun muutamia kertoja.
        Vanhempi tuli viime viikolla koulusta kotiin kesken päivän kakat ja pissat housussa.
        Mikä avuksi?

        sano sille että kohta peset omat vaatteet jos pissaat ja vedät kakaa housuun


      • housuliivi
        äiti ihmettelee kirjoitti:

        Omat 12v ja 15v tytöt pissaavt housuihinsa aika usein.
        Vanhhemmalla on sattunut vahnkoja noin 4 kertaa vuodessa,ja nuorempi on pissinyt koulussa housuun muutamia kertoja.
        Vanhempi tuli viime viikolla koulusta kotiin kesken päivän kakat ja pissat housussa.
        Mikä avuksi?

        pissaan myös itse housuliiiviin ja se tuntuu mukavalta


      • housuliivi
        Huolestunut mamma kirjoitti:

        No niin illalla sitten juttelin tyttöjen kanssa erikseen mutta eivät myöntäneet taaskaan mitään. Nuoremmalta kysyin että miten oli pissa perjantaina tullut housuun? Vastasi vain että sattui vahinko. No minä siihen sitten, että Ei noin isolla tytöllö saisi enään kaikki pissat housuun tulla. Että miksi ei käynyt koulussa vessassa? Hän siihen sitten ,että ethän sinä viimeksikään suuttunut. Olisiko minun pitänyt sitten aiemmin puuttua nuoremman pissaamiseen. Kysynkin nyt että sattuuku teidän 10-12v lapsille pissavahinkoja?esim koulumatkoilla?

        No isomman kanssa keskusteltiin liiallisesta pidättämisestä. Totesi vain että mitä minä oikein ajan takaa että kyllä ihmisen pitää pidätellä jos ei pääse vessaan. Kysyin sitten suoraan että miten hänellä oli tullut perjantaina koulumatkalla pissa housuun? Hän häkeltyi kysymyksestä, ja sanoi no mulla vaan koulussa pissatti ihan kauheesti mut vessa oli varattu niin lähin kotiin ja sit mulla pikkasen tuli housuun. No minä siihen sitten että aha. en tiedä mitä teen? Tämä on noloa enkä kyllä kehtaa tyttöjen kanssa minnekkään lähteä kun on se noloa kun isot tytöt luultavasti tahalleen laskevat huosuunsa. Nyt tässä mieti ,että pitääkö vaipoilla alkaa uhkailemaan vai mitä?

        meidän tiialla 12 v useinkin tulee pissat tai kakat pöksyyn on mullakin mukava päästää 48 v joskus kakkka ja pissa housuliiveihin


      • tuula38v
        housuliivi kirjoitti:

        meidän tiialla 12 v useinkin tulee pissat tai kakat pöksyyn on mullakin mukava päästää 48 v joskus kakkka ja pissa housuliiveihin

        Minkälaisessa tilanteessa oot kakat ja pissat housuun ja näkikö sua kukaan?


      • passionata

        meidän tyttö oli myös pissanut nahkahousuihin kun se on kivaa 14 v


      • housuliivi
        housuliivi kirjoitti:

        meidän tiialla 12 v useinkin tulee pissat tai kakat pöksyyn on mullakin mukava päästää 48 v joskus kakkka ja pissa housuliiveihin

        tiialla käy vieläkin pikku vahinkoja pöksypyykin hän kyllä tekee marika joka on tiian tyttöystävä pissaa myös joskus housuun marika on myös sanonut kotona että se on kivaa


      • liinu
        äiti ihmettelee kirjoitti:

        Omat 12v ja 15v tytöt pissaavt housuihinsa aika usein.
        Vanhhemmalla on sattunut vahnkoja noin 4 kertaa vuodessa,ja nuorempi on pissinyt koulussa housuun muutamia kertoja.
        Vanhempi tuli viime viikolla koulusta kotiin kesken päivän kakat ja pissat housussa.
        Mikä avuksi?

        mullakin on tullut usein housuliivehin sirpa k ä-koski rotkola


      • housuliivi
        tuula38v kirjoitti:

        Minkälaisessa tilanteessa oot kakat ja pissat housuun ja näkikö sua kukaan?

        mulla tulee ihan tahallaan joskus pissat pöksyyn,joskus mä päästän myös kakat kotona housuun pissasin vähän pöksyyn kaupassa käydessäni kun se tuntuu mukavalta kun on pikkaisen housuissa,alla mulla on aina hyvät alkkarit,liivit myös actuelle triumph,passionata merkkisiä ja hyvät tukevat sukkahousut nahkahousuun on myös kiva lirauttaa vaikka sei niin näy kirjoita jos sulla on myös samanlaisia klkemuksia


      • sirpa äkiläinen hotkola
        äiti ihmettelee kirjoitti:

        Omat 12v ja 15v tytöt pissaavt housuihinsa aika usein.
        Vanhhemmalla on sattunut vahnkoja noin 4 kertaa vuodessa,ja nuorempi on pissinyt koulussa housuun muutamia kertoja.
        Vanhempi tuli viime viikolla koulusta kotiin kesken päivän kakat ja pissat housussa.
        Mikä avuksi?

        mulla tuli koulussa pissat housuun ja kakat
        tuli vahingos myös pidän housuun kakkaamisesta kun se nuorena tuntui hyvältä oon yh edelleen ja tykkään olla joskus pissat housuissa


      • essi p
        äiti ihmettelee kirjoitti:

        Omat 12v ja 15v tytöt pissaavt housuihinsa aika usein.
        Vanhhemmalla on sattunut vahnkoja noin 4 kertaa vuodessa,ja nuorempi on pissinyt koulussa housuun muutamia kertoja.
        Vanhempi tuli viime viikolla koulusta kotiin kesken päivän kakat ja pissat housussa.
        Mikä avuksi?

        meidän tyttärellä sattuu vieläkin samoin 13v, kirjoita myös kokemuksistasi lisää


      • tuosta mieleen

        Tuli mieleeni kanssa tajusin lapsena kuplaotsassa ollessa jonkin aikaa, hei tämähän tuntuu hyvältä, mutten koskaan päästänyt housuun ns. poisti pissahädän ja aikuiskielellä "sain". Tuo on kuulemma nuorilla tytöillä jopa lapsilla hyvin yleistä. Yritä keskustella, ettei liika pidätys ole hyvästä ja pissithousussa esim. koulutiellä voi aiheuttaa sairauksia. Minulle tuo on kostanut myöhemmin, laajentunut rakko ja melko useasti virtsaamisongelmat, eli ei tahdo tulla pissiä lainkaan tai ramppaan tosi usein, mutta ei virtsatieinfektioita ikinä ole ollut. Tämä kuulostaa oudolta, mutta tuo voi olla yksi mahdollisuus, se on kuitenkin yllättävän yleistä.


      • :)):):):):)):)::):)
        essi p kirjoitti:

        meidän tyttärellä sattuu vieläkin samoin 13v, kirjoita myös kokemuksistasi lisää

        Hullua porukkaa


      • tiinu6
        äiti ihmettelee kirjoitti:

        Omat 12v ja 15v tytöt pissaavt housuihinsa aika usein.
        Vanhhemmalla on sattunut vahnkoja noin 4 kertaa vuodessa,ja nuorempi on pissinyt koulussa housuun muutamia kertoja.
        Vanhempi tuli viime viikolla koulusta kotiin kesken päivän kakat ja pissat housussa.
        Mikä avuksi?

        meidä tytöllä on käynyt samoin


      • tiin3
        tuula38v kirjoitti:

        Minkälaisessa tilanteessa oot kakat ja pissat housuun ja näkikö sua kukaan?

        olin tuttavan luona ja ajateltiin lähteä kävelylle kun mulla tulikin housuun


      • minnamarjo
        ???? kirjoitti:

        Minkäikäinen olit silloin kun sinulla tämä "tapa",ja pissasitko housuun vain kotona?
        Kakkasitko housuun koskaan? Mitä äitisi sanoi näki sinut kun laskenut housuun?

        pissasin kotona housuun joskus ja tuli ja kakat myös olin silloin jo 14 vieläkin pissaan joskus housuun ja saan siitä ihan mukavan tunteen mä tykkään erilaisita pikkuhousuista pitää yllä


      • ellle

        mullakin käy joskus samoin


      • lisbeth
        tuula38v kirjoitti:

        Minkälaisessa tilanteessa oot kakat ja pissat housuun ja näkikö sua kukaan?

        mä päästin kerran ihan tahallani housuun este ihan pikkuisen ja sitten annoin tulla myös kakat olin silloin ihan lähellä kotiani ja olin lenkkipolulla pidän usein triumph merkkisiä alusasuja kun ne ovat niin sopivia ja jollain tapaa kiihoittaviakin myös leggareihin on ihan kiva pikkuisen päästää semmoisiin nahkaleggareihin jos alla on sukkikset ja hyvät alkkarit


      • sissy (cristene)
        minnamarjo kirjoitti:

        pissasin kotona housuun joskus ja tuli ja kakat myös olin silloin jo 14 vieläkin pissaan joskus housuun ja saan siitä ihan mukavan tunteen mä tykkään erilaisita pikkuhousuista pitää yllä

        pissasin housuun pikkuisen ja sit se lirahti pöksyyn kun olin ratsastamassa jouduin vaihtamaan alkkarit ja sukkikset mulla on tallissa pukkari jossa voi vaihtaa jos sattuu pikkuisen tulee housuuun ja on alkkareita aina ja myös leggareita ja ratsastushosuja


      • cissy
        tuula38v kirjoitti:

        Minkälaisessa tilanteessa oot kakat ja pissat housuun ja näkikö sua kukaan?

        mulla oli silloin ylläni lämpöhousut ja pikkuhousut sukkikset kun en kerennyt pissalle ja sit mulla tuli kakkaakin housuun se tuntui ihan kivalta siellä hiihtohississä


      • cissy cissy
        sirpa äkiläinen hotkola kirjoitti:

        mulla tuli koulussa pissat housuun ja kakat
        tuli vahingos myös pidän housuun kakkaamisesta kun se nuorena tuntui hyvältä oon yh edelleen ja tykkään olla joskus pissat housuissa

        mullla myöskin on tullut joskus pöksyyn


      • mona1
        äiti ihmettelee kirjoitti:

        Omat 12v ja 15v tytöt pissaavt housuihinsa aika usein.
        Vanhhemmalla on sattunut vahnkoja noin 4 kertaa vuodessa,ja nuorempi on pissinyt koulussa housuun muutamia kertoja.
        Vanhempi tuli viime viikolla koulusta kotiin kesken päivän kakat ja pissat housussa.
        Mikä avuksi?

        meidänkin tytölle on sattunut ihan saman ikäisenä just noin ja vielä silloin tällöin pikkupöksyjä vaihdetaan tiuhaan itselläkin joskus tulee pikku vahinkoja älä ole huolissasi


      • mamy 51
        äiti ihmettelee kirjoitti:

        Omat 12v ja 15v tytöt pissaavt housuihinsa aika usein.
        Vanhhemmalla on sattunut vahnkoja noin 4 kertaa vuodessa,ja nuorempi on pissinyt koulussa housuun muutamia kertoja.
        Vanhempi tuli viime viikolla koulusta kotiin kesken päivän kakat ja pissat housussa.
        Mikä avuksi?

        meidän neidillä 16v oli sattunut myös pikku vahinko pöksyyn kavereitten luona kun olivat ottaaneet pikkuisen siideriä pissat oli lirhtanut housuun sanoi vain että ei sitä kukaan huomannut kun mulla oli nahkahousut alkkarein ja sukkahousujen päällä


      • tuire
        ???? kirjoitti:

        Minkäikäinen olit silloin kun sinulla tämä "tapa",ja pissasitko housuun vain kotona?
        Kakkasitko housuun koskaan? Mitä äitisi sanoi näki sinut kun laskenut housuun?

        olin silloin jo 13 ja masturboin kunnes uskalsin päästää kakatkin housuun ja se tuntui ihanalta teen sitä vieläkin


      • sheila1
        äiti ihmettelee kirjoitti:

        Omat 12v ja 15v tytöt pissaavt housuihinsa aika usein.
        Vanhhemmalla on sattunut vahnkoja noin 4 kertaa vuodessa,ja nuorempi on pissinyt koulussa housuun muutamia kertoja.
        Vanhempi tuli viime viikolla koulusta kotiin kesken päivän kakat ja pissat housussa.
        Mikä avuksi?

        Meidän tytöt ovat myös saman ikäisiä ja päästävät vieläkin housuun kun se tuntuu hyvältä.Oon kotona itsekin tehnyt pöksyyni joskus.Tytöt ovat jo 17 ja 22. Mutta oon sanonut että housuliivejä ja pikkuhousuja riittää vaikka tuliskin vahinko housuun.Ostan aina alusasuja riitävävästi kun niitä on nykyisin ihania hyvin tarjolla.


      • ceda
        äiti ihmettelee kirjoitti:

        Omat 12v ja 15v tytöt pissaavt housuihinsa aika usein.
        Vanhhemmalla on sattunut vahnkoja noin 4 kertaa vuodessa,ja nuorempi on pissinyt koulussa housuun muutamia kertoja.
        Vanhempi tuli viime viikolla koulusta kotiin kesken päivän kakat ja pissat housussa.
        Mikä avuksi?

        meilläkin on käynyt ihan samoin ja on tullut pikkareihin ja myös sukkahousuun mustat nahkaleggareit ihan hyvä pitää jos lirahtaa pikkuhousuun


      • 78910
        minnamarjo kirjoitti:

        pissasin kotona housuun joskus ja tuli ja kakat myös olin silloin jo 14 vieläkin pissaan joskus housuun ja saan siitä ihan mukavan tunteen mä tykkään erilaisita pikkuhousuista pitää yllä

        onks sull videoita jossa sä pissaat tai kakkaat housuun


      • derja
        äiti ihmettelee kirjoitti:

        Omat 12v ja 15v tytöt pissaavt housuihinsa aika usein.
        Vanhhemmalla on sattunut vahnkoja noin 4 kertaa vuodessa,ja nuorempi on pissinyt koulussa housuun muutamia kertoja.
        Vanhempi tuli viime viikolla koulusta kotiin kesken päivän kakat ja pissat housussa.
        Mikä avuksi?

        mullakin on tullut tiukkoihin keinonahkapöksyhin kun olin festareilla olin vähän ottanut siideriä kun se tapahtui olin pikkuisen nolona kun tunsin että mulla tuli pöksyyn


      • enontekio
        sirpa äkiläinen hotkola kirjoitti:

        mulla tuli koulussa pissat housuun ja kakat
        tuli vahingos myös pidän housuun kakkaamisesta kun se nuorena tuntui hyvältä oon yh edelleen ja tykkään olla joskus pissat housuissa

        moi laaita kuva tai video kun sä kakkat tai pissaait housuun jooko


      • isiiis
        Johan Nyt kirjoitti:

        ...vaipat.

        12 vuotiaat eivät pissi housuihinsa!


      • estotpois
        tuire kirjoitti:

        olin silloin jo 13 ja masturboin kunnes uskalsin päästää kakatkin housuun ja se tuntui ihanalta teen sitä vieläkin

        Mä haluan tutustua suhun


      • Anonyymi
        Huolestunut mamma kirjoitti:

        No niin illalla sitten juttelin tyttöjen kanssa erikseen mutta eivät myöntäneet taaskaan mitään. Nuoremmalta kysyin että miten oli pissa perjantaina tullut housuun? Vastasi vain että sattui vahinko. No minä siihen sitten, että Ei noin isolla tytöllö saisi enään kaikki pissat housuun tulla. Että miksi ei käynyt koulussa vessassa? Hän siihen sitten ,että ethän sinä viimeksikään suuttunut. Olisiko minun pitänyt sitten aiemmin puuttua nuoremman pissaamiseen. Kysynkin nyt että sattuuku teidän 10-12v lapsille pissavahinkoja?esim koulumatkoilla?

        No isomman kanssa keskusteltiin liiallisesta pidättämisestä. Totesi vain että mitä minä oikein ajan takaa että kyllä ihmisen pitää pidätellä jos ei pääse vessaan. Kysyin sitten suoraan että miten hänellä oli tullut perjantaina koulumatkalla pissa housuun? Hän häkeltyi kysymyksestä, ja sanoi no mulla vaan koulussa pissatti ihan kauheesti mut vessa oli varattu niin lähin kotiin ja sit mulla pikkasen tuli housuun. No minä siihen sitten että aha. en tiedä mitä teen? Tämä on noloa enkä kyllä kehtaa tyttöjen kanssa minnekkään lähteä kun on se noloa kun isot tytöt luultavasti tahalleen laskevat huosuunsa. Nyt tässä mieti ,että pitääkö vaipoilla alkaa uhkailemaan vai mitä?

        Kuulehan äijä, tytöt pissaava paljon poikia paremmun


      • Anonyymi
        äiti ihmettelee kirjoitti:

        Omat 12v ja 15v tytöt pissaavt housuihinsa aika usein.
        Vanhhemmalla on sattunut vahnkoja noin 4 kertaa vuodessa,ja nuorempi on pissinyt koulussa housuun muutamia kertoja.
        Vanhempi tuli viime viikolla koulusta kotiin kesken päivän kakat ja pissat housussa.
        Mikä avuksi?

        Olin 10 vuotias kun olimme hiihtämässä koulussa kaikki tytöt koska pojat meni edeltä ja tytöt takaa ja sitten tuli kauhee pissa hätä ja en voinut enää pidättää joten otin sukset pois ja juoksin lumikinokseen lirulle mutta unohdin että mulla oli haalari ja kaikki 24 muuta tyttöä mun vieressä ja ne vaan katto mua silleen "Selvä hullu" mutta en voinu enää pidättää kun jo sattui rakkoon kun en voinut tehdä luonnollisia tarpeitani no piti sitten super nopee riisua se haalari pois ja housut sekä pikkarit ja sitten ahhhhh........ Olin pissannut ja sitten muistin että olin alasti kaikkien 24 muun tytön kanssa! ja nostin äkkiä housut ja peitin puhtaalla lumella pissani no ei sitten siitä kummemmin...... PAITSI ETTÄ! vielä yksi asia!älä vielä sulje puhelinta! Seuraavana päivänä sitten menin aamulla kouluun niin sitten siellä levisi se jopa pojille että pissasin sinne kun hiihdettiin..... menin vessaan murehtimaan ja pissalle kun sitten aloin pissata niin se sattui ja kirveli paljon! Sinne sitten tuli viereiseen vessaan yksi poika kyllä paljon pelotti kun koputin sen seinään ja sitten se kurkkasi ylhäältä ja näki mut ja mun elimet ja "jähmetyin" paikalleni ja sanoin että käske opettaja apuun! Sitten min niin ope tuli ja tiirikoi jotenkin?.. vessan lukon auki ja kaikki pissat lorisi niin että ope kyllä kuuli ja näki ja siks koris kun säikähdin opee no sitten kysyi voinko liikkua no en voinut ja ope kysyi kuka on mun luotettavin kamu? Sanoin että Lina ja se vain juoksi pois?!?! Tuli sitten Linan kanssa takas ja nosti mut kun olin alasti ja Lina PYYHKI PIMPPINI!........ kiusaus ei hevin loppunut:(🙄😬😵😵😵😕😪😔🤫


      • Anonyymi
        lisbeth kirjoitti:

        mä päästin kerran ihan tahallani housuun este ihan pikkuisen ja sitten annoin tulla myös kakat olin silloin ihan lähellä kotiani ja olin lenkkipolulla pidän usein triumph merkkisiä alusasuja kun ne ovat niin sopivia ja jollain tapaa kiihoittaviakin myös leggareihin on ihan kiva pikkuisen päästää semmoisiin nahkaleggareihin jos alla on sukkikset ja hyvät alkkarit

        Ei ole normaalia,puhu tytöille että varaat aikaa kohta lääkäriinkoska ihme sala touhuja .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin 10 vuotias kun olimme hiihtämässä koulussa kaikki tytöt koska pojat meni edeltä ja tytöt takaa ja sitten tuli kauhee pissa hätä ja en voinut enää pidättää joten otin sukset pois ja juoksin lumikinokseen lirulle mutta unohdin että mulla oli haalari ja kaikki 24 muuta tyttöä mun vieressä ja ne vaan katto mua silleen "Selvä hullu" mutta en voinu enää pidättää kun jo sattui rakkoon kun en voinut tehdä luonnollisia tarpeitani no piti sitten super nopee riisua se haalari pois ja housut sekä pikkarit ja sitten ahhhhh........ Olin pissannut ja sitten muistin että olin alasti kaikkien 24 muun tytön kanssa! ja nostin äkkiä housut ja peitin puhtaalla lumella pissani no ei sitten siitä kummemmin...... PAITSI ETTÄ! vielä yksi asia!älä vielä sulje puhelinta! Seuraavana päivänä sitten menin aamulla kouluun niin sitten siellä levisi se jopa pojille että pissasin sinne kun hiihdettiin..... menin vessaan murehtimaan ja pissalle kun sitten aloin pissata niin se sattui ja kirveli paljon! Sinne sitten tuli viereiseen vessaan yksi poika kyllä paljon pelotti kun koputin sen seinään ja sitten se kurkkasi ylhäältä ja näki mut ja mun elimet ja "jähmetyin" paikalleni ja sanoin että käske opettaja apuun! Sitten min niin ope tuli ja tiirikoi jotenkin?.. vessan lukon auki ja kaikki pissat lorisi niin että ope kyllä kuuli ja näki ja siks koris kun säikähdin opee no sitten kysyi voinko liikkua no en voinut ja ope kysyi kuka on mun luotettavin kamu? Sanoin että Lina ja se vain juoksi pois?!?! Tuli sitten Linan kanssa takas ja nosti mut kun olin alasti ja Lina PYYHKI PIMPPINI!........ kiusaus ei hevin loppunut:(🙄😬😵😵😵😕😪😔🤫

        Oli varmaan kauheeta


      • Anonyymi
        äiti ihmettelee kirjoitti:

        Omat 12v ja 15v tytöt pissaavt housuihinsa aika usein.
        Vanhhemmalla on sattunut vahnkoja noin 4 kertaa vuodessa,ja nuorempi on pissinyt koulussa housuun muutamia kertoja.
        Vanhempi tuli viime viikolla koulusta kotiin kesken päivän kakat ja pissat housussa.
        Mikä avuksi?

        Laita vaipat niille


      • Anonyymi
        äiti ihmettelee kirjoitti:

        Omat 12v ja 15v tytöt pissaavt housuihinsa aika usein.
        Vanhhemmalla on sattunut vahnkoja noin 4 kertaa vuodessa,ja nuorempi on pissinyt koulussa housuun muutamia kertoja.
        Vanhempi tuli viime viikolla koulusta kotiin kesken päivän kakat ja pissat housussa.
        Mikä avuksi?

        Voisin juoda pissiä


      • Anonyymi
        minnamarjo kirjoitti:

        pissasin kotona housuun joskus ja tuli ja kakat myös olin silloin jo 14 vieläkin pissaan joskus housuun ja saan siitä ihan mukavan tunteen mä tykkään erilaisita pikkuhousuista pitää yllä

        voi, vittu.


      • Anonyymi
        :)):):):):)):)::):) kirjoitti:

        Hullua porukkaa

        keksittyjä stooreja ja joku saa kiksejä,ainakin postaajat mutta jos noin vanhat kersat tekee moista ,niin psykiatrille hoitoon kylmästi


    • minävaaaaa

      toivottavasti et ole provo, mutta vastaan nyt omista kokemuksistani. Itse olen oppinut 2-vuotiaana kuivaksi ja yövaippa jäänyt pois n. 3-vuotiaana. aiemmin ei ollut mitään ongelmia, mutta viidennenluokan talvella, minulla oli jonkin aikaa housuihin pissimis ongelmaa. Tilanteet olivat yleensä sellaisia, että minua nauratti kovasti ja pissiä ei siis tullut paljon vaan vähän, jonka jälkeen juoksin vessaan. noloja tilanteita ei asian kanssa käynyt, mutta läheltä piti kyllä. En ollut ilmeisesti mennyt ajoissa vessaan, en jotekin ehtinyt huomata vessahätää ja vessa oli kyseisessä maalaiskoulussa aika kaukana pihan leikki paikasta, sinne ei olisi viitsinyt mennä ja tunniltakaan en malttanut vessaan ilmeisesti lähteä ja ruokalarakennuksessakaan ei ollut vessaa. Tämä kuitenkin loppui hyvin pian, jo ennen kevättä ja tapahtui alle 10 kertaa muistaakseni. minulla alkoi melko pian vaivasta paranemisen jälkeen kuukautiset.

      • Tomppa-15

        Kyllä sitä muillekkin sattuu. Oltiin menossa bileisiin, juotu kaljaa aikalailla. Hirveä kusihätä. Sitten kaveri tuli tarjoamaan jointista savut. Vedin parit henkoset, alkoi tuntumaan mukavan rennolta ja siinähän sitä sitten sai ihmetellä mitä lahkeista valuu. Olis pitänyt käytä vessassa ennen savuja, mutta ei sitä siinä vaiheessa ehtinyt.


    • Uropurofiili

      Kyseessä saattaa olla urofilia. Urofiili saa seksuaalista mielihyvää virtsaamisesta, pidättelystä, housujen kastelusta ym.

      • jhgjhgjgh

        Ota kunnon linja; osta pari vaippaa varastoon, seuraavan kerran kun laskee alleen niin vie suoraan vaan vaipan vaihtoon ja anna olla niissä loppupäivä. Kyllä siinä vaiheessa varmaan opitaan.


      • ongelma....

        Tuo Urofolia se todenäköisesti on. Tytöt pidättelevät pissaa tahallaan ja saavat siitä "kiksejä" eli nautintoa joka kiihottaa kun on kova pissahädän tunne.. Mun pikkusiskolla oli ihan sama juttu ja huomasin kerran kun se pidätteli kovaa pissahätää niin, että huomasin sen eikä menny vessaan. Sitten sanoin, että miks et mene vessaan?. Siteen se meni eikä mun nähden enää pidätelly.


      • huomannut myös
        ongelma.... kirjoitti:

        Tuo Urofolia se todenäköisesti on. Tytöt pidättelevät pissaa tahallaan ja saavat siitä "kiksejä" eli nautintoa joka kiihottaa kun on kova pissahädän tunne.. Mun pikkusiskolla oli ihan sama juttu ja huomasin kerran kun se pidätteli kovaa pissahätää niin, että huomasin sen eikä menny vessaan. Sitten sanoin, että miks et mene vessaan?. Siteen se meni eikä mun nähden enää pidätelly.

        Huomannut, että munkin 12v tyttärellä on sama juttu. Tai olen muutaman kerran kotona huomannut, että sitä selvästi pissattaa eikä se ole mennyt vessaan. En ole kuitenkaan kehdannut ottaa asiaa puheeksi. Ehkä se myös tyydyttää itseään tuolla pidättelyllä, mutta ei kai siitä mitään vaaraa ole? Olen toistaiseksi antanut sen tehdä sitä siitä mitään sanomatta.
        Housuja en ole huomannut sen sentään kastelevan, mutta pidättelee rakkonsa joskus ilmeisesti ihan äärimmilleen hakien nautintoa siitä. Onko tässä jotain riskejä? Virtsatumpihan voi käsittääkseni tulla jos oikein kovasti pidättää kuten ulosteessa ummetuskin.. Pitäisikö vaan ottaa puheeksi.


      • JenniS_70
        huomannut myös kirjoitti:

        Huomannut, että munkin 12v tyttärellä on sama juttu. Tai olen muutaman kerran kotona huomannut, että sitä selvästi pissattaa eikä se ole mennyt vessaan. En ole kuitenkaan kehdannut ottaa asiaa puheeksi. Ehkä se myös tyydyttää itseään tuolla pidättelyllä, mutta ei kai siitä mitään vaaraa ole? Olen toistaiseksi antanut sen tehdä sitä siitä mitään sanomatta.
        Housuja en ole huomannut sen sentään kastelevan, mutta pidättelee rakkonsa joskus ilmeisesti ihan äärimmilleen hakien nautintoa siitä. Onko tässä jotain riskejä? Virtsatumpihan voi käsittääkseni tulla jos oikein kovasti pidättää kuten ulosteessa ummetuskin.. Pitäisikö vaan ottaa puheeksi.

        oli yläasteikäisenä tapana pissata silloin tällöin housuun. Varsinkin kesäisin se oli helppoa esim. uimaan mennessä antaa tulla bikineihin hameen alla. Muutaman kerran tein myös farkkuihin, mutten koskaan jäänyt kiinni vanhemmille. Pesin itse vaatteeni ja yleensä pissailin silloin kun vanhemmat olivat töissä. Itselläni pissailu liittyi lähinnä jonkinlaiseen seksuaalisuuden heräämiseen, oli jännittävää ja eräällä tavalla kiihottavaa antaa vaan tulla housuihin. Samoihin aikoihin harrastin myös pissan pidättelyä, usein hädässä koskettelin alapäätäni ja sain siitä tyydytyksen. Kylläkin muutaman kerran oli housujen kastuminen todella lähellä.
        Nämä harrastukset loppuivat kuitenkin ennenkuin tulin täysi-ikäiseksi, enkä ole sen koommin niitä tehnyt.


      • älä huoli
        JenniS_70 kirjoitti:

        oli yläasteikäisenä tapana pissata silloin tällöin housuun. Varsinkin kesäisin se oli helppoa esim. uimaan mennessä antaa tulla bikineihin hameen alla. Muutaman kerran tein myös farkkuihin, mutten koskaan jäänyt kiinni vanhemmille. Pesin itse vaatteeni ja yleensä pissailin silloin kun vanhemmat olivat töissä. Itselläni pissailu liittyi lähinnä jonkinlaiseen seksuaalisuuden heräämiseen, oli jännittävää ja eräällä tavalla kiihottavaa antaa vaan tulla housuihin. Samoihin aikoihin harrastin myös pissan pidättelyä, usein hädässä koskettelin alapäätäni ja sain siitä tyydytyksen. Kylläkin muutaman kerran oli housujen kastuminen todella lähellä.
        Nämä harrastukset loppuivat kuitenkin ennenkuin tulin täysi-ikäiseksi, enkä ole sen koommin niitä tehnyt.

        Eihän siinä muuta mutta ei sitä märissä housuissa kannata olla pitkiä aikoja sillon saattaa se virtsatietulehdus pöpö iskeä,kaikenlainen pelleilyhän kuuluu nuorten kuvioihin kyllä ne siitä loppuu kun ikää tulee.
        Tuon jälkeen tulevat sitten alkoholi ja pojat ja sen jälkeen rajummat jutut jos ei nyt saa toteuttaa itseään ja löytää paikkaansa, kyllä se siitä


      • huolestunut mamna
        älä huoli kirjoitti:

        Eihän siinä muuta mutta ei sitä märissä housuissa kannata olla pitkiä aikoja sillon saattaa se virtsatietulehdus pöpö iskeä,kaikenlainen pelleilyhän kuuluu nuorten kuvioihin kyllä ne siitä loppuu kun ikää tulee.
        Tuon jälkeen tulevat sitten alkoholi ja pojat ja sen jälkeen rajummat jutut jos ei nyt saa toteuttaa itseään ja löytää paikkaansa, kyllä se siitä

        Hei! Elikkäs meidän tilanne on nyt sellainen että keväällä asia jäi tähän, mutta kun kesä tuli alkoi pissa jututkin. Mökillä ollessamme tytöillä oli kummallakin kaverit mukana (he ovat keskenään sisaruksia) Huomasin pian että tytöt pitivät pidätys kisoja. Voittaja oli se jonka housut olivat kuivat. He myös pidättelivät ja kiemurtelivat koko ajan. No puolessa välin lomaamme soitin kavereiden äidille ja kerroin suoraan asiasta. Hän kertoi huomanneensa heidän tytöillä samanlaista toimintaa jo keväällä. Kysyin häneltä että sopiiko jos juttelen tytöille asiasta ja hän oli samaa mieltä. No juttelin tytöille taas kerran asiasta mutta kuten aina kiistivät asian ja pidätys ja pissaus jatkui... No lopulta päätin hiukan testata tyttöjä kun oli kauppaan lähdön aika. Vahdin heitä eikä kukaan käynyt vessassa. (kauppaan n.50km) no sanoin heille että nyt menette kaikki pissille ettei tule housuihin. No se reissu onnistui pysyä kuivana muut muuten eivät ole rauhoittuneet. Ajattelimme kavereiden äidin kanssa ostaa tytöille vaippoja kaappin että jos näemme tyttöjen pidäätelevän tai pissaavan housuihin laitamme heille vaipat. Ogelma on vain että eihän niin isoja vaippoja edes ole ja koska vessan käyttö kielto astuu voimaan niin miten tämän voisi ratkaista. Onko ideoita?


      • äipppä
        huolestunut mamna kirjoitti:

        Hei! Elikkäs meidän tilanne on nyt sellainen että keväällä asia jäi tähän, mutta kun kesä tuli alkoi pissa jututkin. Mökillä ollessamme tytöillä oli kummallakin kaverit mukana (he ovat keskenään sisaruksia) Huomasin pian että tytöt pitivät pidätys kisoja. Voittaja oli se jonka housut olivat kuivat. He myös pidättelivät ja kiemurtelivat koko ajan. No puolessa välin lomaamme soitin kavereiden äidille ja kerroin suoraan asiasta. Hän kertoi huomanneensa heidän tytöillä samanlaista toimintaa jo keväällä. Kysyin häneltä että sopiiko jos juttelen tytöille asiasta ja hän oli samaa mieltä. No juttelin tytöille taas kerran asiasta mutta kuten aina kiistivät asian ja pidätys ja pissaus jatkui... No lopulta päätin hiukan testata tyttöjä kun oli kauppaan lähdön aika. Vahdin heitä eikä kukaan käynyt vessassa. (kauppaan n.50km) no sanoin heille että nyt menette kaikki pissille ettei tule housuihin. No se reissu onnistui pysyä kuivana muut muuten eivät ole rauhoittuneet. Ajattelimme kavereiden äidin kanssa ostaa tytöille vaippoja kaappin että jos näemme tyttöjen pidäätelevän tai pissaavan housuihin laitamme heille vaipat. Ogelma on vain että eihän niin isoja vaippoja edes ole ja koska vessan käyttö kielto astuu voimaan niin miten tämän voisi ratkaista. Onko ideoita?

        Kyllä se sitten loppuu kun koulussa kaverit alkaa asiasta kiusaamaan tai ainakin huomautteleen. Oma 15v tyttö joutui luokkakavereiden hampaisiin kasteltuaan farkkunsa, kun tulivat pelimatkalta. Eipä huvittanu sen kummemmin saarnata tai kysellä miten tuo tapahtui, mutta kotiovella housut märkänä likka seisoi ja sanoi ettei vaan ehtiny ajoissa kotiin ja ettei se bussimatkalla vielä sattunut. Joku tuon vahingon oli kuitenkin nähnyt, koska joukkuekavereiden kautta asia levis kouluun ja suositusta tytöstä tuli "pissis" jne. joksikin aikaa. Liekö ollut joku vedonlyönti tai kisajuttu...

        No eipä oo vahinkoja sen koommin sattunut, eikä oo noita suht tyyriitä "ebbafarkkujaankaan" sen kerran jälkeen jalkaansa laittanu. Saipa liki saman kokonen äippä hyvät farkut noista:)


      • rajaa noihin
        äipppä kirjoitti:

        Kyllä se sitten loppuu kun koulussa kaverit alkaa asiasta kiusaamaan tai ainakin huomautteleen. Oma 15v tyttö joutui luokkakavereiden hampaisiin kasteltuaan farkkunsa, kun tulivat pelimatkalta. Eipä huvittanu sen kummemmin saarnata tai kysellä miten tuo tapahtui, mutta kotiovella housut märkänä likka seisoi ja sanoi ettei vaan ehtiny ajoissa kotiin ja ettei se bussimatkalla vielä sattunut. Joku tuon vahingon oli kuitenkin nähnyt, koska joukkuekavereiden kautta asia levis kouluun ja suositusta tytöstä tuli "pissis" jne. joksikin aikaa. Liekö ollut joku vedonlyönti tai kisajuttu...

        No eipä oo vahinkoja sen koommin sattunut, eikä oo noita suht tyyriitä "ebbafarkkujaankaan" sen kerran jälkeen jalkaansa laittanu. Saipa liki saman kokonen äippä hyvät farkut noista:)

        vaippafetistien kirjoitteluihin...


      • Johan Nyt
        ongelma.... kirjoitti:

        Tuo Urofolia se todenäköisesti on. Tytöt pidättelevät pissaa tahallaan ja saavat siitä "kiksejä" eli nautintoa joka kiihottaa kun on kova pissahädän tunne.. Mun pikkusiskolla oli ihan sama juttu ja huomasin kerran kun se pidätteli kovaa pissahätää niin, että huomasin sen eikä menny vessaan. Sitten sanoin, että miks et mene vessaan?. Siteen se meni eikä mun nähden enää pidätelly.

        ...sen täytyy olla se.


      • sirpa k-lainen valio
        JenniS_70 kirjoitti:

        oli yläasteikäisenä tapana pissata silloin tällöin housuun. Varsinkin kesäisin se oli helppoa esim. uimaan mennessä antaa tulla bikineihin hameen alla. Muutaman kerran tein myös farkkuihin, mutten koskaan jäänyt kiinni vanhemmille. Pesin itse vaatteeni ja yleensä pissailin silloin kun vanhemmat olivat töissä. Itselläni pissailu liittyi lähinnä jonkinlaiseen seksuaalisuuden heräämiseen, oli jännittävää ja eräällä tavalla kiihottavaa antaa vaan tulla housuihin. Samoihin aikoihin harrastin myös pissan pidättelyä, usein hädässä koskettelin alapäätäni ja sain siitä tyydytyksen. Kylläkin muutaman kerran oli housujen kastuminen todella lähellä.
        Nämä harrastukset loppuivat kuitenkin ennenkuin tulin täysi-ikäiseksi, enkä ole sen koommin niitä tehnyt.

        mulla lirahtaa usein housuun käytän patricia housuliiviä


      • minnamarjo
        sirpa k-lainen valio kirjoitti:

        mulla lirahtaa usein housuun käytän patricia housuliiviä

        oot muuten kiva kun sä kerrot,mullakin tulee usein housuliiveihin passionata,triumph,actuelle jne.myös joskus se vain tunttuu hyvältä.


      • sirpa k
        JenniS_70 kirjoitti:

        oli yläasteikäisenä tapana pissata silloin tällöin housuun. Varsinkin kesäisin se oli helppoa esim. uimaan mennessä antaa tulla bikineihin hameen alla. Muutaman kerran tein myös farkkuihin, mutten koskaan jäänyt kiinni vanhemmille. Pesin itse vaatteeni ja yleensä pissailin silloin kun vanhemmat olivat töissä. Itselläni pissailu liittyi lähinnä jonkinlaiseen seksuaalisuuden heräämiseen, oli jännittävää ja eräällä tavalla kiihottavaa antaa vaan tulla housuihin. Samoihin aikoihin harrastin myös pissan pidättelyä, usein hädässä koskettelin alapäätäni ja sain siitä tyydytyksen. Kylläkin muutaman kerran oli housujen kastuminen todella lähellä.
        Nämä harrastukset loppuivat kuitenkin ennenkuin tulin täysi-ikäiseksi, enkä ole sen koommin niitä tehnyt.

        mulla tulee vieläkin housuun vähän pissaa


      • Anonyymi
        sirpa k kirjoitti:

        mulla tulee vieläkin housuun vähän pissaa

        vai niin ootko minkä ikäinen tyttö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vai niin ootko minkä ikäinen tyttö

        vai niin ootko minkä ikäinen tyttö : t pasi mika armas lehikoinen nokialta


    • ajdshqk

      :putnam: =) :)

    • joku unissa pissaaja

      mä en tykkää yhtään pidätellä meen vessaan jos on hätä, ja en myöskään pissaa housuun ku siitä tulee vaan sotkua.

      yöllä kyllä kerran näin unta vessasta ja unessa muka "olin" sit vessassa ja laskin pissan sänkyyn vahingossa :)

    • aaaaauuu

      Ah iiee uh aaaa kauhee hätä viimeeks kävin vessassa klo 7
      Laskisko housuun vai meniskö vessaan?
      Haluaako joku tietää ihanista tuntemuksistani?

      • housuliivi

        mulla tuli tahalleen housuun ja se tuntui kivalta olla pissat pöksyissä ja sukkahousuissa


      • Anonyymi
        housuliivi kirjoitti:

        mulla tuli tahalleen housuun ja se tuntui kivalta olla pissat pöksyissä ja sukkahousuissa

        Oon 9v. Ja tosi huono pidättämään kerran olin menossa ravintolassa vessaan niin siellä oli jotain mun ikäsii jotka sano että haluu nähä kun pissaan ihmettelin ja huusin ei!? ne oli jotain tavallisia tyttöjä vaan no menin sit vessaan ja oven pistin lukolle mutta ne tuli sinne vaan ylhäältä reiästä kattoon kun pissin no sitten koulussa oli tunti ja ope ei päästäny vessaan niin joudui pissimään huosuun kesken tunnin ja myös kerran Välkälllä koulussa menin kaverin reppuselkään ja ihan yhtäkkiä tuli pistävä pissahätä ja kaikki vaan lorisi mun kaverin päälle?????!!!


    • höperöt..

      Tyhmiikö nää vanhemmat nykyään on... toisia kiihottaa eri asiat, näitä tylleröitä tää housuun päästäminen ja pidättely. Vanhemmat ihmiset ei tajua näitä fetissejä nykyään lainkaan. Antakaa tyttöjen tehdä omia juttujaan!!!!

      • Seksu

        Ootko joku paskapää? Outo... Oot erillainen ihminen jolla ei oo elämää.


    • fetissi se on..

      Jotkut saavat nautintoa pissan pidättämisessä ja housuun päästämisestä. Se on aika yleinen fetissi varsinkin mailamailla. Ymmärrän, että se kuulostaa oudolta ja jopa sairaalta niille joilla ei ole ko. fetissiä

    • Johan Nyt

      ...auttaisiko lobotomia?

    • pissi housu

      minä luin nämä viestit tässä ja join koko ajan jotain nestemäistä ja kohta aion päästää alleni kannattaisko vai ei

      • keurulainen

        oot sä sirpa sielt ä-kos tai suol miss on terot ja turot kapot ym....rotkolasta


    • katrin12

      kanataisi pistää kurinpalautus tai vaipat >:-(

    • huolestunut

      Minulla on 12v ja 15v tytöt. Vahinkoja ei ole sattunut 2v jälkeen. Kun kerran illalla menin tyttöjen luokse pienemmällä oli housut märät kysyin että mitä oli tapahtunut tytöt vastasivat että pienempi oli pudonnut altaaseen, mutta tajusin ettei se ollut totta koska muutenhan hänen paitansa oli märkä kun tulin takaisin molempien housut olivat märät alapäästä mutta olin kun en olisi huomannut minuakin epäilyttää että miten 15 vuotiaalla kuset housussa

    • Queen

      No Kuuleppa! On varmaankin jonkin lainen seksuaalinen tapahtuma! :D No vitsi vitsi. Halusivat varmaankin ihan olla leikkimässä! Mulla on lapsi Emily hän on 10 ja on alkanut kuukautiset mutta 1 tunnin päästä veri oli loppunut. Oli Emily peloissaan. Koulussa alkoi verev vuoto. Ope lähetti hänet kotiin. Mutta äläpä huoli... Kyllä lapset ovat leikkisiä!

    • ImJustAssKing

      Onko niitä tyttöjä pantu niin kovaa että pillu löysänä ja kusi valuu?

    • tyttö joka tarttee a

      mul tuli pissat housuun kun näin ihastukseni..12 v tyttö

    • piia

      meidän poika on nyt 5.v. ja pissaa yöll sänkyynsä :( enkä meinaa saada sitä millään loppumaan mitä teen ??? olisko kelläänideoita ???? kokemuksia ??? tyttö on 4.v. eikä pissaa sänkyynsä :) AUTTAKAA IDEOITA ;)

      • 15 v

        mulla käytettiin vaippoja ja muovia lakanan sijasta


    • jeeesusaamen

      niillä on pissavika

    • bikini

      mä pissaan yleensä legginseihin se tuntuu mukavalta sitten välilä naru bikineihin se tuntuu pimpis tosi mukavalta kun kattoo poikien kuvia oon14vvv kokeelkaa kusta bikineihin se tosiaan on kivaa

      • mikvi2

        Mustat wetlook-lenggarit on kivat kun niistä ei näy kun kastuu


      • minna marjo
        mikvi2 kirjoitti:

        Mustat wetlook-lenggarit on kivat kun niistä ei näy kun kastuu

        mulla tuli keinonahkaleggareihin pissat pikkuisen kesken tanssin tunturihotelissa alkkarit vaaan kävin vaihtamassa


      • ellle

        mä käytän myös leggareita on ihan kivaa pikkuisen lirauttaa pöksyyn on pissannut keinonahkaleggareihin


      • äitsy
        mikvi2 kirjoitti:

        Mustat wetlook-lenggarit on kivat kun niistä ei näy kun kastuu

        se on ihan makeeta kun pikkasen lirahtaaäi


      • Anonyymi

        oon 18v nuori nainen ja huomannut pissahädän kiihottavan mutta en ole koskaan kokeillut housuun pissaamista. Nyt kun juuri itsellä kova pissahätä ja aloin lukea näitä juttuja tuli mieleeni kanattaisko kokeilla miltä se tuntuis voisko se kiihottaa kun housut kastuu.
        Ajatus hieman nolostuttaa. Mitä jos eisaa pysähtymään ja pääse paljon ja joku sattuu yllättäen paikalle mustista legginseistä ei onneksi näy helposti no ehkä joskus palaan asiaan kun olen kokeillut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oon 18v nuori nainen ja huomannut pissahädän kiihottavan mutta en ole koskaan kokeillut housuun pissaamista. Nyt kun juuri itsellä kova pissahätä ja aloin lukea näitä juttuja tuli mieleeni kanattaisko kokeilla miltä se tuntuis voisko se kiihottaa kun housut kastuu.
        Ajatus hieman nolostuttaa. Mitä jos eisaa pysähtymään ja pääse paljon ja joku sattuu yllättäen paikalle mustista legginseistä ei onneksi näy helposti no ehkä joskus palaan asiaan kun olen kokeillut.

        Kannattaa vaippaa testata (drynites?)


    • 15 v

      oon 15v ja häpeen sitä kun aika usei sillee tulee kakkat pöksyy vaik yrittäisin ehtii vessaa

      • minnamarjo

        mulla tuli orkut ja menkat pöksyyn


      • tuire1
        minnamarjo kirjoitti:

        mulla tuli orkut ja menkat pöksyyn

        mä oon sirpa k -fetakeurulainen valiolta ä-koski lesbo ps.pissat pöksyyn rotkolaan


      • Tuulicki

        Mul tulee yleensä yrjöt


    • 15 v

      tänään olin vanhempien kanssa syömässä Hesburgerilla ja sitten nousuin ylös ja sitte kakkat vaa livahti housuu ja kohta tuli pissakin... näin on käynyt usein...
      yö kastelua mulla on ollut aika tasaisesti aina...
      pelkään että näin käy joskus koulussa!!
      mitä teen? hankinko vaipat vai mitä?

      • joonäinonvaipat

        www.metsapolku.fi
        www.qualitydiapers.net


    • kaikkee sitä kuulee

      mite voi nui isolla tulla pissat housuu.. siis ihan tosi.. onko jotain vikaa päässä vai missä kasvatuksessa kenties..!! mä en voi ymmärtää tollasta.. jos mun oma lapsi alkais tosa iäsä kuseksii housuu.. se on puhuttelun paikka ja vaippa päälle... mut käytä ihmeessä lääkärissä että mikä niillä on vikana ku tollee kuseksii housuu.. ei tuo ole ihan normaalia!!

      • koulumatka

        Olin 9v-10v niin mulla tuli sillointällöin aina housuihin koska en halunnut ydä koulun vessassa sitten minä juoksin kotiin mutta aina en ehtinyt ja oli pakko laskea housuun mutta se oli vahinkoa aina


      • fetissi se on..

        Kyllä jotkut ihan aikuisetkin ihmiset pidättelevät ja pissaavat tahallaan housuun. Se on fetissi josta saa kiksejä tai tyydytystä. Se mistä se johtuu. en osaa sanoa. Tuskin kukaan lääkärikään tietää, että mistä jokin fetissi voi jollekin tulla.

        Fetissejä on kaikien laisia. Paljon "sairaampia" kuin tuo,


    • 0442085541

      Jos teistä kaikista ihan kenellä vaan on pissa tai kakka ongelma mulle kyl voi soittaa oon ollut kuraattorina joskus pari vuotta sitten.

    • noo lool

      ooteko sekoi idi ootei hankikaa vaipat

    • Mika Pet

      Pissapöksyn tuoksu! Ihana! Runkku ,vedän ainakin joka päivä niin.Mika Peter A?

    • kaisakaisakaisakaisa

      mä pissaisin mielummin vessanpönttöö ku housuisin

    • yrittää auttaa

      Tee niin että lähette vaik kiertelee jotain kauppakeskusta etkä vaan päästä niitä vessaan! Lähette aamulla ja jos ei oo käyny iltapissalla ni on voivoi e käy aamullakaa ja sitte siellä kaupassa käytte vaikka jossain vaiheessa hesburgerissa ja kaikkee ja et vaan päästä vessaan sitten kun tuut kotii ni enpä usko että ne käy vessassa ni voi tulla piissa ja kakka housuu ni kysyt vaa että onko se niin kivaa

    • pukkiperse69

      kakka haisee kakalta pissa haisee pissalta

    • Tuhru petteri

      Liikkeellä on uusi DESING-huume joka aiheuttaa kovaa janoa ja pidätyskyvyttömyyttä. Suosittelen viemään lapsesi huumetesteihin!

    • itse tyydtystä on

      Joo kyllä se niin on, että tytöt saavat nautintoa pissan pidättämisestä. Olen huomannut mun13v tytöllä saman jutun, että joskus ei mene ajoissa vessaan ja jää tahallisesti pidätteelleen hätäänsä. Viime kesänä eka kertaa huomasin uimarannalla. Tyttöni otti aurinkoa kovassa pissahädässä. mahalleen makoillein ähkinen ja puhkien. Selvästi huomasi että tytölläni oli kova pissahätä jota oli varmaan pitkään pidätelty tarkoituksella uimarannalle. Lopulta sitten ilmeisesti uidessa järvessä tyhjensi rakkonsa.

      • pisu pojalla

        Oon 14v poika ja ei muuten ikinä mutku on verkkarit nii tulee jotenki välil kustuu housuu. Monet uudet kiiltävät sileät siniset verkkarit on menny oikeestaan lusen joka kuukausi housuun.


    • pasiainen1

      runkkaaminen on paskajannuille tehty juttu kun ei saa ja joutuu syömään paskaa! terveisin. Lane

    • sdsdfsdfsdfsdfsdf

      saatanan kusihousut

    • tyttö 16v

      tyttösihän pelaavat kusipokkaa :D se on sellaine ''peli'' joka on ny tosi kuuma trendi nuorten keskuudessa. eli ekaksi juodaan tietty määrä vettä ja sitten se joka kusee ensimmäisenä housuun häviää :D

      • tyttö 16v

        sun pitäis vaan kysyä niiltä sun tytöiltä suoraan että pelaavatko he kusipokeria vai mistä tässä on kysymys


      • väärät säännöt

        Teillä on vähän väärät säännöt. Siinä saa mennä vessaan. Eli se putoaa joka ensiksi lähtee vessaan. Käden hävinnyt joutuu juomaan aina lasin vettä. Voittaja on se joka jää pöytään ilman vessaan lähtemistä. Meillä on ainakin nämä säännöt.


    • Hah kakkaa tuli

      Me pelataan Tyttöjen kanssa Kakkapokkaa.
      Panoksena käytetään Pökäleitä.
      Mitä suurempi Kakka sen arvokkaampi se on.
      Se joka lyö Pöytään Kakkahousut voittaa koko potin.

    • Vai niin

      Tuliko jollekkin muullekkin tuollaiset google-mainokset kuin ''Potalle opettelu'' ja ''Helpotusta ilmavaivoihin'' x3

    • pissahousu1

      pukeudun naisten pikku housuihin ,olen juonut paljon .sit menen nukkumaan ja pissaan tietäen naisten pikkuhosuihin . mummu on yllättänyt minut hänen pikkuhousuit jalassa.
      haluan pukea mummun sloggi pöksyjä monet päällekäin ja sit pissin niihin .
      en nyt ole jäänyt kiinni.

      • patric

        mulla on myös joskus mukavaa olla naisten alusasuissa


    • joulu on taas

      joi

      • huolestunut mamma

        ap jatkaa npohoöljk.bbbbbbbbbbghghhlln n oiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmmmmmmcfn ujjjjjjjjjjjjjjhjjjki ostiik sotiik


      • suomalainen jokkka
        huolestunut mamma kirjoitti:

        ap jatkaa npohoöljk.bbbbbbbbbbghghhlln n oiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmmmmmmcfn ujjjjjjjjjjjjjjhjjjki ostiik sotiik

        Ja suomeksi?


    • pissaa suuhu

      Mä juon pissaani aina kun meen suihkuun.. Hyvää on !

    • auttaja-lääkäri

      Varmaan ummetusta ! kannattaa tehdä näin:
      Ota vaikka nuorempi ensin vessaan ja otat housut pois ja avaa nitä haaroja ja kato pimppiin se tuntuu epä mielyttävältä tiedä koska kun olin pieni lääkäri teki sen minulle. Ti toinen vaihto ehto on että pyydät lääkäriä laittamaan katetrin pinmmppiin.

    • muutkin tekee

      Anna niitten leikkiä.Meidänkin 13v.tyttö on alkanut käyttää mustia wetlook-leggareita ja mulle selvis syy yhen festarireissun jälkeen,kun likka tuli kotiin ja vähän tuoksahti pissalle ja kun kysyin onko ollut vessa hukassa,niin sanoi,et niin muutkin tekee.

      • cissy

        wetlookkeihin on mullakin tullut niitä pikku lirauksia ja joskus ihan isompiakin


    • Meillä kävi

      Tuln töistä kotiin, ja tytön huoneessa kuului kikatus.. kúrkistin ihana varovasti oven raosta ja he olivat ilmeisesti pissapokkaa.. olin vähä aikaa siin oven takana ja mun omalta tytöltä pääsi pissa .. sit avasin oven ja sanoin menkää ulos leikkii.. ja ne meni. meiän tyttöö nolotti niin palio et jäi kaverin luo yökylään. päästin sen ilman muuta sinne. nolotti puhuu seuraavana päivänä siitä!

    • Hirveitä tuhnuja

      Mun Tyttö 13v pieree Housuihinsa.
      Onko ihan normaalia ?

      Kerran kaverinsa kanssa piereksivät ihan tahallaan.
      Joskus kakkaavat kilpaa Housuihinsa.
      Kummallisia nämä nykynuoret ?

      • Anonyymi

        Ihan tavallista piereksiä housuun


    • s k äki rotkola valio

      mulla tulee vieläkin housuun ja mä tykkään olla joskus pikku pissat housuissa

    • gisella

      mulla tuli eilen pissat housuliiveihin myös pikkuisen kakkaa

    • Kusi-Pirkko

      Kuule hei sun pitäs itekkii kokkeilla sitä housuun pissaamista. Yllättysit miten hyvälle se tuntuupi!

    • pissssssss

      multakin tuli tänään pissa housuun koulussa oon 13v eilen pissasin housuun junassa ahh ahh tuntuu hyvältä! välillä kassajonossa en jaksa pidättää ja pissaan housuun. ainakin kolme kertaa päivässä tulee pissa housuun kun en saa lappuhaalareita riisuttua mut pissa tuntuu hyvältä ja kakka

      • minä myös

        Oon kanssa tyttö ja pissaan aika usein housuun. Se tuntuu niin hyvältä


    • pisaaminen on ihanaa

      oon tyttö ja pissaan yleensä housuun ja kakkaan se tuntuu hyvälle

      • meiju&sirpa

        mäkin pissasin tänäään housuun ihan pikkasen ja ollaaan mun luokkakaverin kanssa meidän mökillä kun vanhemmat lähti reissuun ollaan lesboja kakataankin housuun ihan tahalllaan kun saadaan olla kahdestaan


    • jgf

      oasdsfs afqsgfewvrtgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

    • peemikko

      Klikkaa piss fetish videos tai oiss compilation . niin on kivoja kuvia molemmille !

    • minulla vaipat

      jos tua vielä jatkuu hanki tytöillesi oikean kokoiset teippivaipat(oon itse tyttö ..v ja käytän teippivaippoja rangaistuksi kun pissin ja kakin housuun ja nykyään kun olen tottunnut niihin niin teen vaippaan tarpeet jopa koulussa 2-5kertaa ja vaihdan ne välitunnin aikana.) ja sano tytöille sillain että tytöt tulkaa ja oot vaikka olohuoneessa ja otat vaipat esiin ja pyydät lapsesi riisumaan housut ja pikkarit ja laitat vuorotellen vaipat ja kerrot että he joutuvat käyttää siihin asti vaippoja kunnes ne loppuu ja selität syyn

    • mimmu7

      meidänkin tytöllä on tullut housuun melko usein ja käydään alusasu ostoksilla

    • annas kun selitän

      Yksinkertainen tapa ilmaista on tosiaan pissafetissi. Yllättävän yleinen. Seksuaalista nautintoa housuun kusemisesta yms. Anna vaan asian olla ja tyttöjen puuhata mistä tykläävät. Ois meinaan vähän noloo mainita asiasta heille. Ite istun nytki koulussa ja pidättelen :)

    • ....

      Meidänkin tytöllä 11v on varmaan pissafetissi. Oon huomannu, että pidättää kovaa pissahätää. Niin, että olen huomannut pidättelyn Menee kyllä vessaan lopulta, mutta vasta pitkän pidättelyn jälkeen. Housuun pissaamista en ole huomannut, mutta mistä sitä tietää, että on salaa sitäkin tehnyt.

      • .....

        ja saunaan piti kerran tulla kauheessa hädässä. Niin, että huomasin hädän.


    • Yäkkkk

      Joku lapsi-pissa fetissi pervo on tämän ketjun aloittaja ihan selvästi. Hyi helvetti!

    • vessassa kävijä

      Miks ihmees joku pissais housuun tahallaa? Ja vaik ois vahinkokin ni ylensä tulee olee aika epäsuosittu sen jälkeen.Vitsin nolot!

    • P1ssitH0ususs4

      TÄMÄ TOIMII http://www.mustijamirri.fi/tuote/pissi-pois-tiiviste/002719/

    • hymi

      Ei ole mikään muotivillitys vaan seksuaalinen tapahtuma.
      Itsekin aloitin n.10-12-vuotiaana sen, että pidättelin tahallaan pissaa mahd. kauan ja sitten pissasin housuun, lattialle tai vaikka mukiin. Nuorena sitä ei vielä ymmärtänyt seksuaaliseksi, mutta se tuntui niin kiehtovalta ja "kielletyltä", että jatkoin. Myöhemmin tajusin jo seksuaaliseksi kun alapäätä kutitti ja posket punoitti toiminnan aikana..

      Ei ole kyse mistään vaarallisesta tai sopimattomasta asiasta. En sinuna huomauttelisi lapsille tästä koska lapsen ja nuoren seksuaalinen kehitys on vielä herkässä vaiheessa ja erilaisten kokeilujen kritisoiminen ja kieltäminen voi vammauttaa tätä lastne seks.kehitystä.

    • Pissi

      No hei, pissin housuun jokapäivä koulussa vaikka oon 12v. Pissin koska se tuntuu ihanalta. Kun lähen kotiin tulee myös kakat. Kerran ku oltiin kaupassa, niin tuli pissit housuun ja lattialle. Äiti osti mulle vaipat ja sitten laittone mulle. Tuli vielä pissaa senkin jälkeen. On kiva lirauttaa vähän pissiä mut mulle käy nii et tulee kaikki pissit ja sitte myös kakat.

      • Anonyymi

        Tää tapahtu joskus kaks vuotta sitten kun Mää(10v.) ja mun pikkusisko (9v.) Mentiin uimahalliin kahestaan koska se oli ihan kivenheiton päässä se uimahalli meidän kotii niin mentiin sit sinne tyttöjen puku huoneeseen ja sit mun pikkusisko riisu ja mä riisuin vaatteet myös .siellä ei ollu ketään sillon sillon ja mun pikkusisko meni suihkuun mutta mää menin vessaan sit tulin vessasta pois niin mun pikkusisko oli jo pukemassa uikkareita ja mää sit lähin suihkuun ja sit mun pikkusisko tuli mun luo ja ja olin just tulossa pukeen uikkareita se siis tuli mun luo ja haistoin pissan ja kysyin Miks täällä haisee vähän pissa ja sitten mun pikkusisko rupes itkeen ja sit rupesin lohduttaan sitä ja kysyin että mikä hätänä ja se sano että kun olin suihkussa niin sitten sille tuli ihan yhtäkkiä tosi kova pissahätä ja se ränkytti hätäisenä ovea mutta se oli jotenkin rikki ja siltä tuli pissa uimahousuihin ja levis lattiallekin iso lätäkkö ja sit me mentiin puhistamaan se lätäkkö ja pikkusiskoni pesi ittensä uudelleen sit mentiin altaaseen ja arvatenkin kun oltiin uimassa niin sille tuli iso kakka hätä😬😔 ja se ei kerinny mennä tyttöjen pukuhuoneeseen mun kaa joten se yhtäkkiä pysähty veteen ja mumis jotain arhhgg muutkin käänty siellä sitä kattoon ja sen naama meni punaseks ja se puristi kovaa mun kättä mää en tiiä mitä muut ajatteli mut se kuiskas mulle että nyt se tulee ja mää kuiskasin sille että ei hätää.mutta se kakka ei tullu arvasin heti että se olis taas sen ummetusta ja kuiskasin sille että tuu mun mukaan sit juostiin äkkiä puku huoneeseen ja sieltä me juostiin vessaan ja ovi lukkoon mun pikkusisko valitti ja valitti kunhan kerkesin kaivaa mun repusta sen potan ja ummetus lääkkeen se söi lääkkeen käski mun pitää sitä kädestä sit se istu potalleen ja rupes vääntään argghh.... ja sit se oli valmis puettiin nopeesti vaatteet ja juostiin kotiin ja ei käyty siellä moneen kuukauteen.voi pikkusiskoani😶😔😔😬😬😐😐😳😳🥺🥺😓😓😓😓😩


      • Anonyymi

        Mää siis muutama vuosi sitten olin joku 9v. oli muutes tosi kova kakkahätä ja oltiin niinkun kaverien kaa yötä metässä oli kavereita 2 mukana mulle tuli tosi kova hätä ja sanoin mun kavereille että mitä teen kun on metsässä pimeetä enkä uskalla olla yksin pimeessä metsässä ja meijän pitäis jo mennä nukkumaan ne vilkas toisiaan ja sano että toinen niistä voi tulla mun mukaan otettiin sitten mun toisen kaverin kaa mukaan vessapaperia, taskulamppu ja lapio. Mentiin vähän kauemmas meidän teltasta mun kaveri alko kaivaa kuoppaa mutta sitten huomasin että se kaivo kahta kuoppaa ja kysyin onko silläkin hätä se sano että pissahätä ja kun ne kuopat oli valmiita laskettiin housut ja huomasin että mun kaverilla oli jotain märän näköstä jo sen housuissa vähän. En viittiny nolata sitä kokonaan joten en sanonu siitä mitään istuttiin sit niihin kuoppiin ja rupesin vääntään kakkaa niin että mun kaveri kuuli kun Mää sitä väänsin😅😶😨😳😕 mut sit Määkin kyllä kuulin kun se pissi sinne🤓 no sit oltiin hoidettu asiat ja mentiin telttaan ja kerrottiin toisillemme pelottavia tarinoita niin nukahettiin yks kerrallaan.....

        Sitten aamulla kun taisin herätä ekana ja herätin mun kaveritkin niin ne huomas että nyt kyllä oli lakanat kaikkien pissassa niin mäkin sit huomasin ja sit mentiin ulos kattoon kenen housut oli pissassa no... kaikkien housutkin oli menny pissaan niin sit katottiin kenen pikkarit oli pissassa niin tietysti minun!😓 sitten juoksin telttaan itkemään ja suljin teltan vetskarin ja melkein heti kuulin kun se avautu ja mun kaverit tuli sisälle ja lohdutti mua ja sano että kaikkille sattuu vahinkoja välillä no sitten huuhdottiin lakanat sellaisessa järvessä ja mietittiin miten ite peseydytään itse koska kaikkiin oli menny kyllä pissaa ja meillä ei ollu uikkareitakaan mukana.? no sitten sovittiin että koska mää en ihan osannu kunnolla uida niin mennään kaikki vaan alasti uimaan ja siks kaikki koska mua pitäis auttaa pysymään pinnalla niin me riisuttiin vaatteemme ja otettiin varulta mukaan ottamamme saippua esim. Käsienpesua varten. Mentiin uimaan ja mun toinen kaveri otti mua kainaloista ja piti pinnalla ja toinen....😳 joutu pesemään mut koska en ite voinu kun en osannu uida. se huolella pesi mut ylhäältä ja sit huuhteli ylhäältä ja sitten se pesi mut alhaalta hinkkas jalkovälistä ja jaloista ja sit huuhteli taas. ne vei mut ylös vedestä ja kuivattelemaan pikkareilla märkien makuupussien päälle ja pesi sit ite ittensä ja kun kaikki kuivu mentiin pois metsästä eikä puhuttu siitä mitään muille😵🤓


    • Vaipat päksyssä

      Mää kerran roikuin telineessä ja sitten laskin vähän. (Olin koulussa) Kun juoksin takas kouluun sisälle tuli paljon paljoon pissiä ja sitten sitä rupes vaan tulee. Nais ope huomas sen ja laitto mulle vaipat. Noloo! Luokassa tuli vielä vessa hätä, sanoin opelle mut se ei päästäny mua ja sano että pissaa vaippan. No pissin ja sitä alko taas tulee se meni vaipasta läpi ja lattialle. Myöhemmin kotona halusin päästää vähän ja tuntu ihanalta. Talvella kun on kylmä pissin aina ihan jokapäiva housuun. Ne tulee aina läpi. Auttakaa!!!

    • Pisut housussa!

      Musta on ihanan taivaallista pissiä housuun aahuuh pissin just housun aha tuntuu ihanalta oon näis viel kauan... Mulle kävi kerran silleen et pissit vaan lorahti housuun mut se oli ihanaa pissin joka päivä housuun. Koulumatkoil ja koulussa kerran uskalsin myös päästää kakit. Oon 13v. Joo tiliään et oon pissi housu

    • bissaa

      No jokainen aikuinen nainenhan sen tietää että naiminen pikkusessa pissahädässä tuntuu makialta!
      Tytöt on päässeet hieman pimpsan sormeilun makuun niin pissaa pidättävät.
      Omaa eukkoa nain just sillo kun se sanoo et lähtis pissalle,monesti ilme kasvoilla kertoo että kohta lirahtaa!!

    • trweyweryery

      "Vanhemmalla ei ole tullut pisssa housuun sitten 2 ikä vuoden jälkeen"

      Onhan, juurihan kerroit, että se kusi housuun koulusta tullessa.

    • OOT.SEKO

      Ap pnks tää trolli. Kauhee paniikki lasten leikeistä. Parin vuoden kuluttua oot täällä kysymässä, m,iten saisit niiden masturboimisen loppumaan.

    • kery

      niitä sattuu pikku lirauksia

    • ufufu

      Tää trolli on täällä seittemättä vuotta

    • varpaatkinlitsut

      Kivaa

    • Anonyymi

      Moi! Oon 13-vuotias tyttö ja pissaan housuun joka viikko noin kolme kertaa. Näin on tapahtunut koulun penkeillä, bussissa, kaverin kotona useasti, meillä, toisen kaverin kotona ja jouduin sanomaan kaverin äitille pissanneeni housuun. Kaikki tapahtumat ovat syntyneet siitä kun kaverini naurattaa paljon. Kaverini joka naurattaa niin hänelläkin on tullut housuun mutta vain muutaman kerran.

      • Anonyymi

        Ei pitäisi noin nuorella tytöllä olla mitään karkailua,kannattaisi tutkituttaa rakko ettei tule kohta tulehduksia jollei jo ole?
        Märissä saatika pissasissa housuissa oleminen johtaa siihen että saat varmasti pissatulehduksen ja tytöllä se tulee hyvinkin nopeasti kun virtsaputki lyhyt,ei muuta kun tarkistukseen vaikkak oulun terkan kautta!
        Toki jos pissaasi pidätät etkä mene rakkoa tyhjentämään niin kyllä se siitä nauramisestakin tyhjenee mutta sillon syy on ihan itsessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pitäisi noin nuorella tytöllä olla mitään karkailua,kannattaisi tutkituttaa rakko ettei tule kohta tulehduksia jollei jo ole?
        Märissä saatika pissasissa housuissa oleminen johtaa siihen että saat varmasti pissatulehduksen ja tytöllä se tulee hyvinkin nopeasti kun virtsaputki lyhyt,ei muuta kun tarkistukseen vaikkak oulun terkan kautta!
        Toki jos pissaasi pidätät etkä mene rakkoa tyhjentämään niin kyllä se siitä nauramisestakin tyhjenee mutta sillon syy on ihan itsessä.

        Oon lentokentällä kamala pissa hätä 😬😬💧💧💧💧pissaisko housuun??????????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon lentokentällä kamala pissa hätä 😬😬💧💧💧💧pissaisko housuun??????????

        Täällä lentokentällä. Ei jaksa pidättää. Ehtisi vessaan. Menisikö?????????


    • Anonyymi

      Usassa kehitettiin "tötterö "että nainen voi pissata miehen tavoin

      • Anonyymi

        Ai että oikein Usassa... Noita on ollut monta vuotta, transmiehenä olen aikoinani askarrellut niitä ihan itsekin. Toki tehdasvalmisteiset ovat luotettavampia eivätkä vuoda helposti.


    • Anonyymi

      Olisi hieno näjd6tytln pissaa, tosi jännää

      • Anonyymi

        Nuoret neitsyt tytöt tahallaan pissattaa itteesä että alkais tuntuu pimpissä hyvältä niin saa sitä sormeilla,ihan normaalia jossain iässä kun vielä ei ole pojistatietoakaan eikä ehkäsystäkään vielä tietoa niin ei voi poikien kanssa pelehtiä.
        Kyllä se siitä ohi menee kun pojat astuu kuvioihin ja taas pojat astuu tyttöjä


    • Anonyymi

      Ja kerran mää 9-10v. Olin puistossa kaverin kaa ja lirutin täysillä housuun pissat kun en pystyny pidättään ja kerran oltiin taas samassa puistossa ja tuli taas pissat ja kakat! Nykyään pissaan ja kakkaan housuihin joka päivä missä tahansa paikassa koulussa,puistossa,mummolassa,kotona,kaverin luona,uimassa,kirjastossa,...... En vaan osaa pidättää kun tulee vaipoistakin jo läpi

    • Anonyymi

      Tyttöjä todennäköisesti kiihottaa housuun pissaaminen. Tämä on hyvin yleistä. Monet tykkäävät myös pissata vaippaan. Asiasta on paljon tietoa netissä, eikä se ole vahingollista. Olen jo aikuinen, ja olen tykännyt pissata housuun ja vaippaan lapsesta asti. Minä kuitenkin häpesin sitä sen verran, etten uskaltanut tehdä sitä teininä ainakaan kenenkään kotona ollessa. Intiimin asian häpeäminen on haitallista, sillä se tarkoittaa itsensä osan häpeämistä.

      Minusta kuulostaa siltä, että nämä tyttöjen leikit ovat tervettä omaan mielihyvään tutustumista, eikä asia oikeastaan kuulu vanhemmille sen enempää kuin lasten itsetyydytyskään. Eivät he välttämättä pidätä pissaa terveysriskeihin asti, vaan laskevat todennäköisesti pissat housut tahallaan. Minäkin tykkään pidättää passaa tiettyyn pisteeseen saakka, eikä minulle ole siitä kahteen vuosikymmeneen mitään haittaa terveydelle koitunut. En kantaisi tästä huolta ellei ole oireita, jotka antavat siihen syytä. Jos lasten ja vanhempien välillä on hyvä luottamussuhde, lapset tunnistavat ja kertovat kyllä jos jokin on pielessä ja he esimerkiksi eivät pysty pidättämään pissaa. Tämä tapaus ei kuulosta siltä, että kyse olisi mistään lääkäriä vaativasta asiasta.

      Suuttuminen, puhuttelut ja pelottelu aiheuttaa häpeää, ja se on hyvin haitallista terveen itsetunnon kehitykselle, varsinkin kun on kyse intiimistä, herkästä aiheesta.

      Jos kastelut ja kakat aiheuttavat oikeita ongelmia, asiaa voi lähestyä hienovaraisesti, mutta varo nolostuttamasta lasta tai nuorta. Kerro, että kaikki on ok, mutta haluaisit keskustella yhdessä tietystä ongelmasta. Jos lapsia on kaksi, kuten tässä, puhu molemmille samaan aikaan, niin he saavat turvaa toisistaan ja häpeävät vähemmän.

      Monet häpeävät ja ovat hämillään omista mieltymyksistään jo valmiiksi, ja asiasta puhuminen vanhemman kanssa on hyvin herkkä tilanne. Kuvittele itse miltä tuntuisi puhua seksuaalisuuteen tai intiimiasioihin liittyvistä aiheista omien vanhempiesi kanssa, varsinkin jos he suhtautuisivat sinuun ymmärtämättömästi ja tuomitsevasti ja vielä komentaisivat sinua ja pelottelisivat terveysriskeillä. Tällaisesta ei muuta seuraa kuin se, että lapsi oppii häpeämään itseään ja piilottamaan tämän osansa itsestään vanhemmilta tulevaisuudessa.

      Nämä mieltymykset eivät nimittäin ole pois komennettavissa sen enempää kuin homoseksuaalisuuskaan. Et siis voi vaikuttaa siihen mistä lapsi tykkää. Ei hän voi itsekään sitä valita. Voit vain antaa hänelle tilaa tutustua omiin haluihinsa rauhassa ja kunnioittaa sitä, että se on ensisijassa lapsen yksityinen, herkkä prosessi.

      Toivottavasti tästä on vielä apua vanhemmille.

    • Anonyymi

      Sen sanon että olen tyttö 9v ja arvatkaa MITÄ 🤔😳










      Olin kavereitten kanssa yötä metsässä nukuttiin teltassa ja oli vielä päivä sinne tuli joku 10-11v tyttö ja se ei huomannu meitä se riisui itsensä ja meni lampeen uimaan alasti me katottiin ihan silleen että wow! Sitten se meni pois ja tuli joku 9-10v poika sen jälkeen ja sekin meni sinne alasti me tytöt oltiin ihan kiihyksissä ja lopulta riisuiduttiin ja hiippailtiin sinne lammen luo ja mentiin sen pojan luo oli aika syvää sitä vettä yltti meillä tytöillä napaan asti ja sillä pojalla vähän alemmas se pojan ilme kun tultiin sinne ☺😶🥴 oikeesti mun kaveri sekos ja sen pojan kikuli nousi ylös...





      Poika kysyi mun kaverilta tietääkö se mitä on seksi ja ei me tiietty niin sitten se poika ui lähemmäksi mua ja kavereitani sitten se meni sen äsken mainitun kaverin luo ja sanoi että se näyttää mitä se on se Hipsu aina vähän lähemmäs ja lopulta pisti sen vehkeen kaverini sus paikkaan ja arvatkaas kun mun kaveri alkoi kiemurrella silleen ei ahdistuneesti vaan suuteli sitä poikaa ja sitten pieni aika niin se 10-11v tyttö oli kuvannut sen kaiken ja lähetti instaan ja senhän äiskä ja iskä näki! 😰 kaverini joka oli pojan kaa joutui ainakin 2-3 kuukauden arestiin ja meitä kahta muuta pistettiin noin 2 viikoksi arestiin ja sitten kun päästiin kouluun niin jotkut pojat ilkkui ja tytöt ja jotkut (pelkästään) pojat aina halusi seurata meitä vessasta harkkoihin. Nimimerkki:

      Elkää matkiko oikeesti!.🤭😵🙁🥺😱

      • Anonyymi

        Niin ja jos koulussa sattuu pissi vahinko niin siitä pitää kertoa opetajalle tai jolekin muulle joka autaa pesemään pillun ja vaihtamaan puhtaat pikarit


      • Anonyymi

        Jos totta sun snp xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos totta sun snp xD

        Mikä ihmeen snp


      • Anonyymi

        Tää sama pissa/kakkapervo kirjoittelee muuallakin. Yleensä esiintyy 9-11-vuotiaana. Ilmeisesti mies, koska äsken korosti monta kertaa, että meni tyttöjen pukuhuoneeseen. Tää koko ketju saa muutenkin itseni häpeämään, että mulla on kyseinen fetissi itsellänikin, niin nolo tää koko fetisistien feikkiketju on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää sama pissa/kakkapervo kirjoittelee muuallakin. Yleensä esiintyy 9-11-vuotiaana. Ilmeisesti mies, koska äsken korosti monta kertaa, että meni tyttöjen pukuhuoneeseen. Tää koko ketju saa muutenkin itseni häpeämään, että mulla on kyseinen fetissi itsellänikin, niin nolo tää koko fetisistien feikkiketju on.

        Tai siis, toki häpeän sitä kyllä muutenkin ja olen hävennyt lapsesta asti :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää sama pissa/kakkapervo kirjoittelee muuallakin. Yleensä esiintyy 9-11-vuotiaana. Ilmeisesti mies, koska äsken korosti monta kertaa, että meni tyttöjen pukuhuoneeseen. Tää koko ketju saa muutenkin itseni häpeämään, että mulla on kyseinen fetissi itsellänikin, niin nolo tää koko fetisistien feikkiketju on.

        Transnainen se on siis, juridisesti mies kyllä edelleen.


    • Anonyymi

      Haluaisin nähdä tytön pissaa!!

      • Anonyymi

        🤨 miksi!!!!!!!!!!!!!!!! Jos haluat niin tuu meille niin näytän tytön pissaa!!!! Ja sitten mä haluun nähä pojan pissaaa!!! Ja tehä jonku kaa seksiä!!!!!!!!


    • Anonyymi

      ...
      En tiedä.

    • Anonyymi

      Kouluissa saatua tietoa

    • Anonyymi

      Mä oon 10v ja muistan kun viime viikolla olin tekemässä videota huvikseen muistoksi mun vanhoista leluista niin sitten mulla oli aivan hirvee pissa hätä no mä olin menossa pissalle niin mulla tuli housuun mulla oli kamera kuvaamassa niin se jäi sinne ja unohdin sen sitten seuraavana päivänä että se oli tallentanut sen siihen kameraan niin näytin sen sitte äitille se laitto vaipat kouluun mulla on nytkin pissa vaipassa en oo vaan jaksanut kertoo äitille että mulla on tällä hetkellä pissa vaipassa

      • Anonyymi

        Ota ne vaipat joskus pois kun lähet kouluun ja laita se vaippa näkyville ja sano sun äitille että sä et käyttänyt tänään vaippoja niin kato suuttuukko:D


      • Anonyymi

        Ootko tyttö vai poka ite oon poika pissan housuun mutta en kerro siitä äitille :D


    • Anonyymi

      Mä oon pissannut housuun tämän lkäisänä housuni

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      mitä vittua mä just luin, vaikee sanoo kuka täs saa nautintoo, ihmiset jotka kertoo niitten omii kusipaska-kertomuksii vai ne pervot jotka niit lukee...

      • Anonyymi

        Onko tämä ketju vielä elossa koska olen 12v ja tulee välillä pissa housuun ja se tuntuu mukavalta


      • Anonyymi

        Varmasti molemmat, mutta eiköhän se sinänsä ole ihan sama mille ihminen runkkaa, pervoahan se aina on. Lähinnä säälittää näiden tämän palstan tarinoiden täysin ala-arvoinen taso.


      • Anonyymi

        Sanalle pervo on tietääkseni eri merkitys


    • Anonyymi

      Onko tää ketju viel elossa?

    • Anonyymi

      Vaipat vaan ja haalarit päälle

    • Anonyymi

      Olet joku ahdasmielinen kontrollifriiki. Hanki itsellesi seksielämä ja luovu Volvosta.

    • Anonyymi

      Joo mun lapset pissii huoneisiin päivät pitkät ne siivoavat sen vessa paperilla niin siellä lojuu vessa papereita ympäri huonetta!!!

      • Anonyymi

        Menee varmaan kohta lattiat uusiksi


    • Anonyymi

      Kyllä jotain on vialla jos yhtä äkkiä aletaan katselemaan housunsa.
      Vie ne lääkäriin, tarvitsevat ehkä jotain terapiaa.

      • Anonyymi

        ihan normaalia leikkiä tuon ikäsillä,on tainnu jo alkukertojankin tytöt saada kunnolla kyrpää ja tulla lapsiakin,on jääny tyttöjen pissileikit sikseen...
        Aikansa kutakin tuommostahan tytöt on aina leikkineet


    • Anonyymi

      Me nähtiin jotain 11 veenä netistä kun jollain pojalla tuli siemensyöksy munasta ja haluttiin et meiltäkin tulee samallatavalla niin juotiin vettä ja pissattiin lattialle. Pissaa tuli kyllä enemmän

      • Anonyymi

        Ihanaa...


    • Anonyymi

      Nykyisin naiset haluavat pissata joka paikassa, eivät he taida enää muusta puhuakaan?

    • Anonyymi

      Pissan karkailuun lapsella on syynsä.Vanhemmat riitelee keskenään.
      Lapsia potkitaan pehvaan ja selkään ,munuaiset alkavat vuotamaan.
      Unihäiriintyy jostai syystä. Vie ihmeessä läkääriin,tutkivat kyllä.
      Näitä väkivalta toimia lasta kohtaan on vuosikymmeniä esiintynyt Suomessa,
      niistä jää raumoja jotka kostautuu myös vanhemmalla iällä.

    • Anonyymi

      Mä sanoisin että joku vahtis niitä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe