Kwai-joki

kesäaika

Mistä Bangkokissa kannattaa ostaa Kwai-joen retki???? Olemme menossa kesäkussa Bangkokiin ja Kwai-joki kiinnostaisi.

5

635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bgdy

Siellä on vierivieressä matkatoimistoja. Vertaile hintoja. T.A.T.= tourist authority of thailand - tolla maininnalla esiityvät putiikit on hinnoiltaan ihan OK eikä niiden sisällä ole juurikaan ilpailua mutta villit toimistot no huhuhuhh.

• kiikari

Mahdollisesti hotellinne aulassa on tiski, josta voi ostaa retkiä vaikkapa Kwai-joelle (Kanchanaburi.) Matkatoimistot myyvät yleisesti noita retkiä, tihein keskittymä on Kaosan Roadilla. Hinta riippuu matkasta, on esim. tarjolla päiväretkiä ja sitten muuta ohjelmaa, yöpymisen sisältäviä jne. Kanchanaburissa on myös näkemisen arvoinen vesiputous, tosin kesäkuussa ei liene runsaimmillaan.

• yrjokaarle

Mene Thompurin asemalle, joen toisella puolella Bangkokissa, astu junaa. Lippu Nam tokiin, radan pääteasema, maksaa 100 Bahtia.Junalla takaisin sillalle (100 B)ja yö lähihotellissa siilan lähellä, on aikaa tutua museoihin ja hautausmaihin ja siltaan.
      Juna-aikataulun löydät jostakin, vaikka Thai Railwaysin sivuilta.

• Thailand digger

Ei kannata maksaa järjettömiä hintoja agenteille.
        Itse menen 2 viikon päästä kanchanaburiin Thonburin asemalta (jonne pääsee mukavasti jokireittiä pitkin )
        Itse en kyllä Nam Tokiin asti mene vaan iltapäiväjunalla (juna 259) lähtee klo 13.55 ja kanchanaburissa 16.19
        Paikalliset hotellit/hostellit hakee sinut parilla sadalla bathilla asemalta (tai jos otat oman taxin 100-150 thb varaa tasaraha sillä ylättäen ei kuskilta yleensä muka löydy vaihtorahaa) junamatka siihen 100 bathia /suunta päälle niin ei ole kallista.Kaikki retket järjestyy paikan päällä pilkkahintaan bangkokin hintapyyntöihin verrattuna.

• takaisin taas
        Thailand digger kirjoitti:

Ei kannata maksaa järjettömiä hintoja agenteille.
        Itse menen 2 viikon päästä kanchanaburiin Thonburin asemalta (jonne pääsee mukavasti jokireittiä pitkin )
        Itse en kyllä Nam Tokiin asti mene vaan iltapäiväjunalla (juna 259) lähtee klo 13.55 ja kanchanaburissa 16.19
        Paikalliset hotellit/hostellit hakee sinut parilla sadalla bathilla asemalta (tai jos otat oman taxin 100-150 thb varaa tasaraha sillä ylättäen ei kuskilta yleensä muka löydy vaihtorahaa) junamatka siihen 100 bathia /suunta päälle niin ei ole kallista.Kaikki retket järjestyy paikan päällä pilkkahintaan bangkokin hintapyyntöihin verrattuna.

kwai joet ja tiikerit nyt katottu
        korjaus tohon taksimatkan hintaan
        jos majoitus on cityssä parin kilsan säteellä niin oikea hinta on 20 - 40 batia matka
        siellä on tosi asiallisia guesthouseja
        vertailun vuoksi pippuripihvi ranskalaisilla 120 batia siis alle 3 euroa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      67
      2801
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2554
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      431
      2217
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1692
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1477
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      26
      1283
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      18
      1165
    Aihe