Mistä Bangkokissa kannattaa ostaa Kwai-joen retki???? Olemme menossa kesäkussa Bangkokiin ja Kwai-joki kiinnostaisi.
Kwai-joki
5
614
Vastaukset
- bgdy
Siellä on vierivieressä matkatoimistoja. Vertaile hintoja. T.A.T.= tourist authority of thailand - tolla maininnalla esiityvät putiikit on hinnoiltaan ihan OK eikä niiden sisällä ole juurikaan ilpailua mutta villit toimistot no huhuhuhh.
- kiikari
Mahdollisesti hotellinne aulassa on tiski, josta voi ostaa retkiä vaikkapa Kwai-joelle (Kanchanaburi.) Matkatoimistot myyvät yleisesti noita retkiä, tihein keskittymä on Kaosan Roadilla. Hinta riippuu matkasta, on esim. tarjolla päiväretkiä ja sitten muuta ohjelmaa, yöpymisen sisältäviä jne. Kanchanaburissa on myös näkemisen arvoinen vesiputous, tosin kesäkuussa ei liene runsaimmillaan.
- yrjokaarle
Mene Thompurin asemalle, joen toisella puolella Bangkokissa, astu junaa. Lippu Nam tokiin, radan pääteasema, maksaa 100 Bahtia.Junalla takaisin sillalle (100 B)ja yö lähihotellissa siilan lähellä, on aikaa tutua museoihin ja hautausmaihin ja siltaan.
Juna-aikataulun löydät jostakin, vaikka Thai Railwaysin sivuilta.- Thailand digger
Ei kannata maksaa järjettömiä hintoja agenteille.
Itse menen 2 viikon päästä kanchanaburiin Thonburin asemalta (jonne pääsee mukavasti jokireittiä pitkin )
Itse en kyllä Nam Tokiin asti mene vaan iltapäiväjunalla (juna 259) lähtee klo 13.55 ja kanchanaburissa 16.19
Paikalliset hotellit/hostellit hakee sinut parilla sadalla bathilla asemalta (tai jos otat oman taxin 100-150 thb varaa tasaraha sillä ylättäen ei kuskilta yleensä muka löydy vaihtorahaa) junamatka siihen 100 bathia /suunta päälle niin ei ole kallista.Kaikki retket järjestyy paikan päällä pilkkahintaan bangkokin hintapyyntöihin verrattuna. - takaisin taas
Thailand digger kirjoitti:
Ei kannata maksaa järjettömiä hintoja agenteille.
Itse menen 2 viikon päästä kanchanaburiin Thonburin asemalta (jonne pääsee mukavasti jokireittiä pitkin )
Itse en kyllä Nam Tokiin asti mene vaan iltapäiväjunalla (juna 259) lähtee klo 13.55 ja kanchanaburissa 16.19
Paikalliset hotellit/hostellit hakee sinut parilla sadalla bathilla asemalta (tai jos otat oman taxin 100-150 thb varaa tasaraha sillä ylättäen ei kuskilta yleensä muka löydy vaihtorahaa) junamatka siihen 100 bathia /suunta päälle niin ei ole kallista.Kaikki retket järjestyy paikan päällä pilkkahintaan bangkokin hintapyyntöihin verrattuna.kwai joet ja tiikerit nyt katottu
korjaus tohon taksimatkan hintaan
jos majoitus on cityssä parin kilsan säteellä niin oikea hinta on 20 - 40 batia matka
siellä on tosi asiallisia guesthouseja
vertailun vuoksi pippuripihvi ranskalaisilla 120 batia siis alle 3 euroa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915