Aivotärähdyksestä (kertaa 2)

eräs

Haluaisin kysyä onko muita jotka ovat saman kokeneet, ja miten se vaikutti elämäänne.

Pari vuotta sitten tipuin eräällä valokuvaus retkellä ilmeisesti aika korkealta. Olin kesälomalla ja itse tapahtumasta ja muutamasta sen jälkeisestä päivästä en muista juuri mitään. Niin ja en mennyt lääkäriin (tyhmä kun olen).

No nyt kuitenkin kaaduin alkuviikosta ja menin lääkäriin; diagnoosi aivotärähdys (niin en edellenkään kertonut tuosta edellisestä).

Mutta edelleen tuntuu kuin olisin ulkopuolella kaikesta, päätä särkee ja on kokoajan huono olo. Kaunkohan tätä saa kärsiä ?.

2

744

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enni

Putosin hepan selästä kerran viäläpä asfaltille kun törppö autoilija soitti torvea ja pillastutti hepan.Iskin pään katuun voimalla ja taju meni kaveri hommasi apua,heräsin sitten sairaalassa jossa todettiin aivotärähdys onneksi lievä kiitos kunnon kypärän.Sitten myöhemmin putosin taas hepan selästä nyt ei taju mennyt mutta sain aivotärähdyksen,molemmilla kerroilla olo oli viikkoja kun olisi kankkunen päällä päätä jomottaa.

• monesti tärähtänyt

tärähdyksiä tullu päähän saatua...eikä minuakaan lääkäriin olisi muuten saanut mutta lanssi vei melkein väkisin...=) hyvä niin, sillä vaikkei tt-kuvissa vuotoja ollutkaan niin diagnoosi oli vakava aivotärähdys ja olin viikon sairaalassa olon jälkeenkin usean viikon ajan poissa oleva ja paniikkihäiriöinen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 521
      7870
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      232
      2712
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2601
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      163
      1979
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      119
      1835
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1626
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1376
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1203
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1188
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1165
    Aihe