Tarvitsen apua!! Mikä tehtävä olisi hyvä morsiammen ryöstössä?? Ei laulua, eikä mitään vauvan hoitoon liittyvää...hääpärilla on jo lapsi. ja sitten tarvitsen apua polttaripilan keksimiseen...jonka morsian haluaa!! olemme menossa kylpylään ja muuta sellaista..en millään meinaa pilaa keksiä...myynti hommia emme halua.
Hääleikkejä!!
6
858
Vastaukset
- tästä sinulle
hakusanoilla...hääleikit, morsiamen ryöstössä tehtävät,...jos ois apua..
- just niin eikä 123
Ei mitään sulhasta alistavaa kekkeröintiä kiitos.
Johan siinä vieraatkin tukahtuvat myötähäpeän tunteeseen kun väkinäisesti pidetään hauskaa.
- jos ei taho?
Voiko häitä enää pitää muuten kuin suorittaen jotain "pakollista ohjelmaa"?
Itse viihtyisin *paljon* paremmin häissä, joissa on mukavan rauhallinen tunnelma ja vieraille on järjestetty leppoisaa yhdessäoloa. Tulen häihin yleensä nähdäkseni tuttuja, viettääkseni aikaa ja kuullakseni kuulumisia. Väkisin väännetty ohjelma vain ärsyttää, varsinkin jos siitä on tehty nolaavaa ja muka-hauskaa.
Polttareissa voitte toteuttaa itseänne niin kuin vain mielikuvitus riittää. Sinne kaikkien kutsuvieraiden ei ole tultava, vaan se on enemmänkin kaveriporukan pikkuhauskaa. Mitäs jos hemmottelisittekin morsianta rääkkäämisen sijaan?- hääleikkejä
voi että toi teidän kommentointi ja mielipiteet on ärsyttäviä...morsian ja sulhanen ovat pyytäneet itse leikkejä ja jotain pientä nolausta!!! se on hauskaa meillä päin. Morsianta aijotaankin hemmotella, mutta itse toivoi jotain "kiusaa"!!
- tuosta vaan
Kylpylässä morsiammen voi vaikka pukea hölmöön mutta kuitenkin säädylliseen uimapukuun. Ja sitten puhallettavat lasten kellukkeet käsi varsiin. Ja sitten hän voisi kysellä vaikka piteliskö joku herra hänen vyötäröltä kiinni kiinni kun opettelee uimaan. Kannattaa kysyä uimavaljojilta sopiiko tämä. Eikä kannata menne juuri silloin kun allas on täpö täynnä.
Sulhanen voisi morsiammen ryöstössä koota silmät sidottuna pahvisen kodin säilytyslaatikon. Hääpari voi laatikkoon sitten myöhemmin kerätä hää muistonsa. Ja Laatikon kannen sisäpuolelle sulhanen voisi piirtää vielä morsiammen kuvan silmät sidottuna. - idiootteja liikkeell
Kaikki hääleikit ovat typeriä, ja morsiamen ryöstö aivan ääliöimmästä päästä. Jos minut ryöstettäisiin, niin ottaisin kyllä taksin lähipubiin ja jättäisin idioottikaverit juhlimaan keskenään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133996
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831639Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731455Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993