Aina välillä uskon,
nykyisin useimmiten,
että olet unohtanut.
Toisinaan ajattelen,
ettei se ole niin tärkeää,
jos edes toinen muistaa.
Kaunis ja unohtumaton
säilyy yhdessä muistissa,
kunnes sekin hapertuu.
Mutta tänään taas,
aikojen jälkeen, tuli viesti.
Sinäkin muistat.
Viesti
6
183
Vastaukset
- Runojätkä
Ystävyys on sitä että uskaltaa luottaa toiseen. Siihen ettei hän unohda.
- Ville K.
Kiitos ystävällisestä vastauksestasi. Mutta joskus vain on niin, ettei uskalla enää paljon odottaa - tuskin mitään. Silloin vähäkin tuntuu paljolta. Jossain Khaijamin runossa on säe: "Se joka ruusu ei koskaan saa, se riemuin kerää orjantappuraa." - Orjantappurassakin on kaunis kukka.
varmaankaan lopullisesti koskaan, vaikka kahden ihmisen
tiet lähtisivätkin kulkemaan eri suuntiin. On niin paljon
lämpimiä ailahduksia sydämellä muistojen muodossa, että
ne ovat juurtuneet syvään elääkseen siellä omaa hiljaista
maailmaansa.
Mutta kuten huomaat, Hänkin muisti.
En voi muuta, kuin olla onnellinen puolestasi - et ole yksin.
Runossasi olet Sinä ja tunteesi herkimmillään.- Ville K.
Ihmiseen jää kummallisia jälkiä,joita ei näy , ilman että itse huomaakaan, kunnes jokin nostaa ne esiin. Ja vaikkei sitä ensin usko, sama koskee toista. - Kiitos kauniista sanoistasi!
- Armiliini
niin lämmin olo kun toinenkin muistaa
vaikka olisi aikaa kulunutkin
Kiitokset lukuhetkestä :)
Mukavaa kevään odotusta :)- Ville K
Se on totta, aina muistaminen lämmittää; joskus erityisen paljon. Kaunista kevättä myös sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306252Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144724Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413304IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623121Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3591743Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111548- 711401
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411318- 811204