Mitä kokemuksia ko. sivustosta? Onko kellään tota kautta palkattua lastenhoitajaa?
hoitopaikka.net?
6
956
Vastaukset
- mmmm..ok
löysin perheen hoitopaikka netin kautta :)
- maria-----
hienoa että jollain on! miten hoiditte kaikki käytännön asiat - onko itselläsi jotain koulutusta lastenhoitajan työhön? miten esim. palkkaus?
- ed.vast.P
maria----- kirjoitti:
hienoa että jollain on! miten hoiditte kaikki käytännön asiat - onko itselläsi jotain koulutusta lastenhoitajan työhön? miten esim. palkkaus?
ei ole koulutusta, runsaasti vain kokemusta. Päiväkoti työskentelystä, pikkusisaruksia 6kpl. ym ym... Palkka määräyty aika normin mukaan. n1400 kk
- hoitotäti
ed.vast.P kirjoitti:
ei ole koulutusta, runsaasti vain kokemusta. Päiväkoti työskentelystä, pikkusisaruksia 6kpl. ym ym... Palkka määräyty aika normin mukaan. n1400 kk
No huh huh onpas pieni palkka tuo 1400, ei kai kyyseessä kokopäivätyö? Itse saan kyllä paljon enemmän. Siis lastenhoitajana työskentelen ja perheen löysin hoitopaikka.netin kautta.
- eedededededeed
hoitotäti kirjoitti:
No huh huh onpas pieni palkka tuo 1400, ei kai kyyseessä kokopäivätyö? Itse saan kyllä paljon enemmän. Siis lastenhoitajana työskentelen ja perheen löysin hoitopaikka.netin kautta.
ollut täys viikkost..
- Maikkiku
Itsekin olen löytänyt monta perhettä tuota sivua selailemalla. Pitkäaikaisin työsuhde on nyt kestänyt 3,5 vuotta, ja molemmin puolin ollaan oltu tosi tyytyväisiä. Toinen pitkäaikainen työsuhde on kestänyt nyt 2,5 vuotta ja sama homma. Myös lyhyempiä hoitosuhteita on löytynyt tuolta.
Ollaan yleensä tehty niin, että lähetin vastaushakemuksen sähköpostilla ja perhe on ottanut muutaman ehdokkaan työhaastatteluun. Kokemuksen (ja olemuksen:) ) perusteella perhe on ottanut sitten yhteyttä puhelimitse, että tulisin juttelemaan varsinaisista töiden alkamisesta, käytännön jutut yms. Ollaan yleensä myös pidetty 'harjoittelukerta', jolloin vanhemmat ovat mahdollisesti melko vähän aikaa poissa ja katsotaan, ettei homma ole lähtenyt ihan lapasesta :)
Itsellä oli jonkin verran lastenhoitokokemusta työsuhteen alkaessa, mutta ensimmäisen paikkani sain hyvien suosittelijoiden perusteella (satunnaisia lastenhoitokeikkoja yhdessä perheessä). Sitä kautta sitten muut paikat. Lähinnä joustavuus molemmin puolin on ollut avainsanana työsuhteessa.
Kannattaa rohkeasti laittaa ilmoitusta, vastauksia tulee varmasti monia mutta kyllä sieltä ne helmet löytyy kun jaksaa etsiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257007Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451295Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271102- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49875Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62867Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.95832Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43743