Mitä kokemuksia ko. sivustosta? Onko kellään tota kautta palkattua lastenhoitajaa?
hoitopaikka.net?
6
993
Vastaukset
- mmmm..ok
löysin perheen hoitopaikka netin kautta :)
- maria-----
hienoa että jollain on! miten hoiditte kaikki käytännön asiat - onko itselläsi jotain koulutusta lastenhoitajan työhön? miten esim. palkkaus?
- ed.vast.P
maria----- kirjoitti:
hienoa että jollain on! miten hoiditte kaikki käytännön asiat - onko itselläsi jotain koulutusta lastenhoitajan työhön? miten esim. palkkaus?
ei ole koulutusta, runsaasti vain kokemusta. Päiväkoti työskentelystä, pikkusisaruksia 6kpl. ym ym... Palkka määräyty aika normin mukaan. n1400 kk
- hoitotäti
ed.vast.P kirjoitti:
ei ole koulutusta, runsaasti vain kokemusta. Päiväkoti työskentelystä, pikkusisaruksia 6kpl. ym ym... Palkka määräyty aika normin mukaan. n1400 kk
No huh huh onpas pieni palkka tuo 1400, ei kai kyyseessä kokopäivätyö? Itse saan kyllä paljon enemmän. Siis lastenhoitajana työskentelen ja perheen löysin hoitopaikka.netin kautta.
- eedededededeed
hoitotäti kirjoitti:
No huh huh onpas pieni palkka tuo 1400, ei kai kyyseessä kokopäivätyö? Itse saan kyllä paljon enemmän. Siis lastenhoitajana työskentelen ja perheen löysin hoitopaikka.netin kautta.
ollut täys viikkost..
- Maikkiku
Itsekin olen löytänyt monta perhettä tuota sivua selailemalla. Pitkäaikaisin työsuhde on nyt kestänyt 3,5 vuotta, ja molemmin puolin ollaan oltu tosi tyytyväisiä. Toinen pitkäaikainen työsuhde on kestänyt nyt 2,5 vuotta ja sama homma. Myös lyhyempiä hoitosuhteita on löytynyt tuolta.
Ollaan yleensä tehty niin, että lähetin vastaushakemuksen sähköpostilla ja perhe on ottanut muutaman ehdokkaan työhaastatteluun. Kokemuksen (ja olemuksen:) ) perusteella perhe on ottanut sitten yhteyttä puhelimitse, että tulisin juttelemaan varsinaisista töiden alkamisesta, käytännön jutut yms. Ollaan yleensä myös pidetty 'harjoittelukerta', jolloin vanhemmat ovat mahdollisesti melko vähän aikaa poissa ja katsotaan, ettei homma ole lähtenyt ihan lapasesta :)
Itsellä oli jonkin verran lastenhoitokokemusta työsuhteen alkaessa, mutta ensimmäisen paikkani sain hyvien suosittelijoiden perusteella (satunnaisia lastenhoitokeikkoja yhdessä perheessä). Sitä kautta sitten muut paikat. Lähinnä joustavuus molemmin puolin on ollut avainsanana työsuhteessa.
Kannattaa rohkeasti laittaa ilmoitusta, vastauksia tulee varmasti monia mutta kyllä sieltä ne helmet löytyy kun jaksaa etsiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272514Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271396- 981337
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59985