On säälitävää lukea tätä palstaa lomaromanseista. Miksi ihmeessä te ootte niin saa..... katkeria?
Itselläni on joka vuosi jonkinlainen lomaromanssi Lapissa keväällä, välillä mennän loppuun asti välillä vaan mukavia hetkiä ja juttelua, mutta jokaisesta on jäänyt tosi hyvä mieli ja tiedän, että myös vastapuolella on sama tunne.
Jos te ootte noin katkeria kehotan menemään hoitoon, tai nauttikaa kaikesta mistä voitte, niin kauan on kaikki ok, kunhan ette loukkaa ketään.
Itse olen naimissa, vaimoni ei näistä jutuista tiedä. Ehkä hänelläkin on jotain omilla reisuile, mutta mä en niistä stressaa. Uskokaa tai älkää elämme onnelista, tasapainoista elämää.
Elämä on lyhyt, mutta hel.... hauskaa!!!
SÄÄLITTÄVÄÄ
Aina tyytyväinen
1
436
Vastaukset 1
- muklkkouo
Kiva et sulla on toi homma kunnossa. Niin se on monella muullakin mutta suomalaiseen kulttuuriin kuuluu valittaminen ja kateuskin. Se kellä onni on se onnen kätkeköön. Näin täällä, siksi kaikki vain ruikuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars2033379- 981533
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2631178- 1301168
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä881020- 99888
Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa56725Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun113722Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid108698- 39627