On säälitävää lukea tätä palstaa lomaromanseista. Miksi ihmeessä te ootte niin saa..... katkeria?
Itselläni on joka vuosi jonkinlainen lomaromanssi Lapissa keväällä, välillä mennän loppuun asti välillä vaan mukavia hetkiä ja juttelua, mutta jokaisesta on jäänyt tosi hyvä mieli ja tiedän, että myös vastapuolella on sama tunne.
Jos te ootte noin katkeria kehotan menemään hoitoon, tai nauttikaa kaikesta mistä voitte, niin kauan on kaikki ok, kunhan ette loukkaa ketään.
Itse olen naimissa, vaimoni ei näistä jutuista tiedä. Ehkä hänelläkin on jotain omilla reisuile, mutta mä en niistä stressaa. Uskokaa tai älkää elämme onnelista, tasapainoista elämää.
Elämä on lyhyt, mutta hel.... hauskaa!!!
SÄÄLITTÄVÄÄ
Aina tyytyväinen
1
377
Vastaukset
- muklkkouo
Kiva et sulla on toi homma kunnossa. Niin se on monella muullakin mutta suomalaiseen kulttuuriin kuuluu valittaminen ja kateuskin. Se kellä onni on se onnen kätkeköön. Näin täällä, siksi kaikki vain ruikuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1565570
- 1135367
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465012Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302953Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252497- 512327
- 432154
- 231838
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na141574Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101536