On säälitävää lukea tätä palstaa lomaromanseista. Miksi ihmeessä te ootte niin saa..... katkeria?
Itselläni on joka vuosi jonkinlainen lomaromanssi Lapissa keväällä, välillä mennän loppuun asti välillä vaan mukavia hetkiä ja juttelua, mutta jokaisesta on jäänyt tosi hyvä mieli ja tiedän, että myös vastapuolella on sama tunne.
Jos te ootte noin katkeria kehotan menemään hoitoon, tai nauttikaa kaikesta mistä voitte, niin kauan on kaikki ok, kunhan ette loukkaa ketään.
Itse olen naimissa, vaimoni ei näistä jutuista tiedä. Ehkä hänelläkin on jotain omilla reisuile, mutta mä en niistä stressaa. Uskokaa tai älkää elämme onnelista, tasapainoista elämää.
Elämä on lyhyt, mutta hel.... hauskaa!!!
SÄÄLITTÄVÄÄ
Aina tyytyväinen
1
413
Vastaukset
- muklkkouo
Kiva et sulla on toi homma kunnossa. Niin se on monella muullakin mutta suomalaiseen kulttuuriin kuuluu valittaminen ja kateuskin. Se kellä onni on se onnen kätkeköön. Näin täällä, siksi kaikki vain ruikuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1163851Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe563175- 793147
- 193095
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans63031- 282774
- 522512
- 192267
- 622239
- 622119