Olemme varailemassa matkaa 27.8-3.9. Haluaisin tietää kummassa on KUUMEMPI eli siis aurinkovarmempi sää, Mallorcalla vai Kyproksella. Kommentteja kiitos :)
Mallorca vai kypros
3
1431
Vastaukset
- Travelling Man
Ihan tarpeeksi kuuma on hyvin todennäköisesti kummassakin paikassa, mutta koska Kypros on kauempana Atlantista, pilvisen sään ja sateen todennäköisyys on siellä erittäin vähäinen. Mallorcalle yltää joskus syyskuun alussa ukkoskuuroja. Olin itse kolme vuotta sitten syyskuun alussa Mallorcalla, ja vettä tuli sen verran runsaasti, että Palman metroasemat jouduttiin sulkemaan tulvan takia. Asiasta kirjoiteltiin ja sitä päiviteltiin sanomalehdissä kovasti.
Olen joskus kokenut virkistävän ukkoskuuron Mallorcalla jopa elokuussakin, vaikka se on aika harvinaista. Seuraavana päivänä paahde on aina ennallaan.- kupla76
Moi,
Kolme kertaa molemmissa paikoissa käyneenä voi sanoa, että jos pelkän
lämpötilan perusteella valitset lomapaikan niin silloin valinta on Kypros.
Kannattaa myös tsekata http://www.wunderground.com/
josta voi hakea ja vertailla historiatietoja viime vuosien lämpötiloista eri maista
ja kaupungeista.
- kypros
Ehdottomasti Kypros on parempi vaihtoehto!!! Olin -08 vuonna Kyproksella kaksi viikkoa ja silloin oli joka päivä yli 30 sekä pilvetön taivas! Kun sitten taas viime kesä Mallorcalla (2vk) oli aivan toista joka päivä oli puolet päivästa pilvistä, välillä koko päivän! Lämpötilat oli myös alemmat! mallorcalla olin siis heinäkuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2334467Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752884- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831202PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 15893
- 69888
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86864