Kävin tänään hakemassa aurarullan ja söin sitä jonkun verran ja rupesin tarkemmin kahtomaan sitä niin pohja oli raakaa ja salaatti tummunutta ja löysää. kebabbi oli myös ihan omaa luokkaansa. syönnin jälkeen istahin vähäks aikaa ja mahassa alkoi kiertää mielenkiintoisesti eihän siinä muu auttanu kuin lähtee paskalle ja meleko mielenkiintoista evästä tuli.
niin että mitäköhän ne meille syöttää ja hintakin on meleko hyvä laatuun nähden. miten sinne sais terveys tarkastajan tai jonkun muun semmoisen käymään kylässä?
kokit/pizan pyörittäjät raapii persettä ja käy tupakilla ja käsittelee rahoja ym EIKÄ PESE händyjä!
kuhmon pizza ja kebab
48
11929
Vastaukset
- bonappetito
kävin pitsalla ja oli erinomaisen hyvää ja salaatti tuoretta ja raikasta.
- on kainuun
paras pitseria, pohjat rapeita ja hyvä täyte ja se ihana salaatti. Eikä kertaakaan ole tullut masu kipeäksi. Voihan se aamuyön tunneilla jo juomisistakin mennä maha sekaisin. Niin ainakin minulla. Kun juo koko illan ja sit kun syö niin kaikki lentää pihalle, söi mitä tahansa....Ei niissä pitserian eväissä mitään vikaa ole.
- Kebab1
Sama juttu, kebab täyttä s... , massu meni kipeäksi, ei kiitos enää.
Ei kiinnosta edes kokeilla.
http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/2z/abi/sf1s/54948/699311101.jpg- kommentoi...
nyt kommentoin minä....kirjoitusta/kommentia :D ....kävit TÄNÄÄN pizzalla. Kirjoittaessasi kello oli kumminkin 00.35 ....ja täällä sitä jo ihmettelit tuohon aikaan.
Nyt ihmettelen minä...että kylläpä sinulla on herkkä vatsa tai nopea aineenvaihdunta. :D....tokko tuo pizza kerkes kurkustas alas mennä kun jo paskalla istuit, vai kuinka?
Jos minä syön tänään pizzan niin vatsani ilmoittaa 4-6 tunnin päästä että pizza jota mahdollisesti söin oli paskaa.....ja silloin istun tyhjän päällä.....
mutta meitähän on täällä kuhmossa moneen junaan mutta sinä taidat jäädä asemalle...
Ja miksi täällä vauhkoot että pizza oli ala-arvoista... tokko se karvaranne tänne eksyy lukemaan kommentteja...
Mene pizzeriaan ja kerro tarinasi henkilökohtaisesti niin säästät meidätkin ikäviltä yllätyksiltä...
ps. ettet vain olisi ollut HUMALASSA ja täällä yrität pilata jonkun maineen vain siksi että iltasi meni muuten vain vituksi ilman sitä kyseistä pizzaa. :D- pottukokki
Olkaapa hyvät ja keittäkää joskus kotonanne kuoripottuja ja syökää niitä voin kanssa, meneekö maha kuralle sitten? Ei pizza ole kainuulaisten ruokaa, uskokaa pois.
- Kebab1
Mitäs siinä puolustelet. Paskaa mitä paskaa. Yök, en käy enää..
- tilla80
kyllä se niin on, että ainakin minulla vatsa (perse) reagoi roskaruokaan vartissa.
Ei tartte odottaa 4-6 tuntia vatsani ilmoittelua, vaan se tekee sen aika heti, jos ei tykännyt
ja pönttö raikaa...
- lkjhgfdssdfghj
on ihan syötäviä olleet, ne kun paistetaan kuumassa uunissa niin pöpöt kuolevat pois. Salaatti on kyllä ollut useinkin epäilyttävän näköistä kun kiiltelee siihen malliin että olisikoon välillä edelisen päivän salaatti otettu jääkaapista uudelleen aamulla käyttöön?
Luulisi että sen verran voisi sijoittaa salaattiin että uudet kaalit silpoisi aina aamulla eikä käyttäisi vanhoja salaatteja uudelleen. En ole ottanut tuolta salaattiia enää aikoihin niin eipä ole mahakaan ollut sekaisin.. - Yllerm
Kuhmossa ainakin todella maukkaat pizzat ja kebabit. Ja palvelukin toimii ripeästi.
- Kisumaussa
Ehottomasti suomen parhaat kesurullat! Äläkää parjatko kuhmon ainoaa kunnon ruokapaikkaa. Kerran olen selvästi epäkelpoa ruokaa saanut, heti siitä valittanut jne. Sain 3 kertaa ilmaset safkat koko porukalle, anteeksipyynnöt, limsaa kotiin asti jne. että ei ne ainakaan tahallaan teitä koettaa ruuallaan tappaa!
- paluumuutehkä
Kisumaussa kirjoitti:
Ehottomasti suomen parhaat kesurullat! Äläkää parjatko kuhmon ainoaa kunnon ruokapaikkaa. Kerran olen selvästi epäkelpoa ruokaa saanut, heti siitä valittanut jne. Sain 3 kertaa ilmaset safkat koko porukalle, anteeksipyynnöt, limsaa kotiin asti jne. että ei ne ainakaan tahallaan teitä koettaa ruuallaan tappaa!
Että jotkut karvakädet ruokkii kuhmolaisia.
Eikö teillä osata itse laittaa ruokaa?
Järvet täynnä kalaa,metsät peuroja ja hirviä.Pottu kasvaa sielläkin.
Miten sinne kehtaa muuttaakaan, kun tuollaiseksi on meno mennyt. - .,...,...,...,.----
paluumuutehkä kirjoitti:
Että jotkut karvakädet ruokkii kuhmolaisia.
Eikö teillä osata itse laittaa ruokaa?
Järvet täynnä kalaa,metsät peuroja ja hirviä.Pottu kasvaa sielläkin.
Miten sinne kehtaa muuttaakaan, kun tuollaiseksi on meno mennyt.kai sitä maanviljelijäkin saa pizzalla käydä joskus. ei se oma riista joka päivä maistu. ja saat sinä aika kauas hevonvitun persereikään muuttaa jos et halua nähdä mokkamunia pizzojen tekijöinä.
- Ore Gano
.,...,...,...,.---- kirjoitti:
kai sitä maanviljelijäkin saa pizzalla käydä joskus. ei se oma riista joka päivä maistu. ja saat sinä aika kauas hevonvitun persereikään muuttaa jos et halua nähdä mokkamunia pizzojen tekijöinä.
Huomaa että landepaukku on joskus saanut mokkamunaa, kun on niin aasiallinen. Pysy vain siellä navetassasi niine ammujesi kanssa äläkä turhaan pizzoile.
- Anonyymi
Ore Gano kirjoitti:
Huomaa että landepaukku on joskus saanut mokkamunaa, kun on niin aasiallinen. Pysy vain siellä navetassasi niine ammujesi kanssa äläkä turhaan pizzoile.
Joskus o ollu makkaran kuoret paprikana pohjalla
- justjustjoo
Kuhmon pizza ja kebab on kyllä todella asiallinen paikka! Palvelu ystävällistä enkä ole missään muualla syönyt yhtä hyvää pizzaa tai rullakebabia. Olis ehkä kannattanut valittaa asiastasi suoraan pizzerian työntekijöille eikä alkaa kitistä täällä netissä..
- Kebab1
Jos se höttö on sinusta parasta, et sitten vissiin ole kovin monessa paikassa käynytkään...
- Samaa mieltä
Olen ollut tyytyväinen tilaamiini ruokiin ja palvelu on ollut erittäin ystävällistä.
- mielipiteiden kingi
kotipizza on parempi!!!
- mmmmm999
Kuhmon kotipizzassa on pienet pitsat. Sotkamosta kotipizzasta saa paljon suuremmat ja enemmän täytettä samalla rahalla!
- Se ahneus
mmmmm999 kirjoitti:
Kuhmon kotipizzassa on pienet pitsat. Sotkamosta kotipizzasta saa paljon suuremmat ja enemmän täytettä samalla rahalla!
Ikävä sanoa etä laatikko on kutistunut ja reunat ovat kasvaneet hinnan kanssa rinta rinnan.
- muoriliini
Hyviä ovat olleet aina kun olen hakenut. Rulleista ja kepeistä en tiedä, minustaon kiva että meilläkin täällä Jumalan selän takana on näin hyvä pitseria! Valittajille tiedoksi, jotta itsekkin voi leipoa itekukin mieleisiään....mukavaa kevään odotusta vain kaikille!
- lisää kiitos
Käytiin eilen illalla poikien kanssa pitsat hakemassa, huippu kamaa. Voi vaan kehua paikkaa
- vakkai
lisää kiitos kirjoitti:
Käytiin eilen illalla poikien kanssa pitsat hakemassa, huippu kamaa. Voi vaan kehua paikkaa
Kyllä olen aina saanut hyvän ruuan, vatsan täyteen ja erinomaisen asiakaspalvelun paikasta. Suosittelen!!!
- jepjep...250925025
vakkai kirjoitti:
Kyllä olen aina saanut hyvän ruuan, vatsan täyteen ja erinomaisen asiakaspalvelun paikasta. Suosittelen!!!
ne vaan panee siellä pitsapöydällä.tosi juttu on!
- AlmaM
jepjep...250925025 kirjoitti:
ne vaan panee siellä pitsapöydällä.tosi juttu on!
ne saa Kaenuun parhaat pitsat- Tämä on tosi.
- eräs vaan
AlmaM kirjoitti:
ne saa Kaenuun parhaat pitsat- Tämä on tosi.
kannattaa kyllä olla jos kortilla maksaa,perivät ylimääräistä.tilasimme yhden ja tiliotteesta huomattiin ettö 3 peritty,yöaikaan varsinkin kannattaa olla tarkkana,humalaista kun on hyvä huijata.
- ahaa ähäkutti
eräs vaan kirjoitti:
kannattaa kyllä olla jos kortilla maksaa,perivät ylimääräistä.tilasimme yhden ja tiliotteesta huomattiin ettö 3 peritty,yöaikaan varsinkin kannattaa olla tarkkana,humalaista kun on hyvä huijata.
edelleselle kirjoittajalle....olit tietenkin niin kännissä, ettet edes muista illasta yhtikäs mitään . Sitä että sun oli pari pummikamuu mukana joille tarjosit silloin... et ollut köyhä etkä kipee ennenkuin kuukauden päästä kun tarkistit ainokaista tiliotettas.....
nyt laitat tuon kaiken Pizzerian piikkiin kun tarviit juomarahaa loppu kuukaudelle
ettäs kehtaat pummi olla noin raukkamainen.
Jos tuo kirjoituksesi olisi edes puoleksi totta niin olisit ollut jo pikana hakemassa rahojas takasi
- Kuhmosta kotoisin.
Itse olen aina saanut todella hyvää palvelua tältä Kuhmon Pizzeria & Kebabista, ja omaa vakiopizzaa (aurajuusto,pekoni,jauheliha) ei ole tähän mennessä saanut mistään muualta hyvin tehtynä, Kotipizzoissa (muualtakin kuin kuhmosta) ja muutamista muualta tulleiden pitämissä pizzerioista olen aina saanut kyseisen pizzan valuvana, rasva ja täytteet ihan valuu pois kun kallistaa pizzaa. Toisin kuin muissa paikoissa, siellä saavat tehtyä sen hyvin. Aina Kuhmossa käydessäni, olen useasti käynyt ostamassa kyseisen pizzan, on se vaan niin hyvin tehtyä :)
- jooooooo
niin ja voisivat edes ne salaatit ja kebabit mitkä lattioille menee laittaa edes sinne roskikseen eikä takaisin ruokiin.
- -------------------
Anteeksi vain mutta puheestasi päätellen vaikutat siltä kuin olisit pahainen kakara joka on siinä iässä että kiroileminen on "coolia"..
Ja vielä siitä että minun mielestäni ruoka on siellä erinomaista eikä minulla ole ainoaakaan pahaa sanaa sanottavana ! - -------------------
------------------- kirjoitti:
Anteeksi vain mutta puheestasi päätellen vaikutat siltä kuin olisit pahainen kakara joka on siinä iässä että kiroileminen on "coolia"..
Ja vielä siitä että minun mielestäni ruoka on siellä erinomaista eikä minulla ole ainoaakaan pahaa sanaa sanottavana !Ja muuten, opettele kirjoittamaan ISOT kirjaimet ja pisteet, tuosta sinun kirjotuksesta ei oikei meinaa saada selvää.
- o ouuu..
------------------- kirjoitti:
Ja muuten, opettele kirjoittamaan ISOT kirjaimet ja pisteet, tuosta sinun kirjotuksesta ei oikei meinaa saada selvää.
Lausetta ei aloiteta kirjoittamalla alkuun "ja".
- fck y
Kävin tänään hakee maitoa kaupasta.Harmi että sinun elämä tuollaista.
- ex kuhmolainen
Ihan päiväseltään lähin täältä hesasta käymään Kuhmossa pitsalla ja hyvää oli, nam.
kannatti ajaa 1200 km,ja maksaa löpöt. Varsinkin kun uusi auto perseen alla ja aikaakin meni vaan 12 tuntii - Näläkä lähti
Hyviä ruokia, hyvää palvelua. Isot annokset kruunaa kaiken!
Kiitos! - äv ériäs
Pitääpä tehdä pizzaa , mutta mitä täytteeksi . Vaikkapa tälläisiä tomaattisosetta , juustoa ,kaviaaria , valkoista tryffeliä ,hummeria ja jotain muuta kallista.Ei varmaankaan maistu hyvältä mutta pääasia on ,että on kallista.
- Pontsot
Tomattisose ja kaviaari ei ole kovin hyvänmakuinen yhdistelmä. Buffalomozzarella olisi paikallaan.
- entinen asiakas
Kävimme muutaman kerran ostamassa tuosta torin uudesta pizza kojusta ostamassa ruokaa, ihan hyvää. Viime viikolla työntekijä luutusi lattiota ja sen jälkeen luutusi samalla luutulla pizza uunin, loppui meillä siellä syöminen...
- jjuuuso
entinen asiakas: Miten helvetissä on mahdollista että tuo samalla luutulla lattioiden ja uunin pyyhkiminen on jokapaikassa yleistä ja aina eri ukko kertoo, Kajaanissa ainakin kolmessa paikassa, sotkamossa ja nyt siellä Kuhmossa. Taitaa olla pelkkää legendaa ja persaukisten paskanjauhantaa. Ei kannata mennä pizzalle vaan syyä vaikka rönttöstä. Keksie sitten siihen uusia tarinoita. Ensin leipuri tunki kätensä housuun ja pieraisi ja sitten rupes vaivaamaan rönttöstaikinaa.
:D - Hygieniapassi oltava
Kenenkään yritystä ei saa mustamaalata, jos ei ole totta.
- Anonyymi
Kävime tänään Sotkamosta vierailulla Kuhmon pitzza ja Kebab ruokapaikassa.
Vastaan otto kylmää. Palvelu hidasta. Antoi vuoro numeron,siltä varalta, että koska voi tulla olla ryysis
Paikalla ei ollut ristinsielua tuntiin. Tila kylmä, kuin hollitallo.
Pitzat taikinaisia. Eivät peittäneet edes Pitzerioiden ns. normi lautasia.
Koti pitzzan kuuluu, että juusto venyy, kun ottaa suu palan. Taisi juustot unohtua.
Pitzan hinta neljällä täyteellä oli 13 euroa ja yksi juoma. Huom lounas aikaan.
Käykää katsomassa mallia Sotkamon Koti Pitzzasta. Siellä Hymykin on puoli ruokaa, Eikä maksa mitään.- Anonyymi
Kyllähän ne jokaisessa kotipizzassa on samat hinnat 🙄
- Anonyymi
Missä kebab ruokapaikassa kun paikallinen on tällä hetkellä lomilla ja muihin ei täsmää kuvaus mitenkään. Ettet vaan huijaa?
- Anonyymi
Ei voi pitää paikkaansa tuo päiväys, koska pizzeria on kiinni, kun pitäjät ovat lomalla. Yrityksen mustamaalausta tai sitten pizzerian nimi väärin.
- Anonyymi
Tämänkin kommentin kirjoitusasusta voi hyvin päätellä kirjoittajan älykkyysosamäärän. Järkevä ihminen antaisi palautteen suoraan ravintolaan eikä itkisi täällä tyhjäntoimittajien palstalla. Tuskin ketään hyödyttää täällä vinkuminen. Taitaa olla vain tarkoitus mustamaalata yritystä.
- Anonyymi
Kaveri kertoi kameran yläpuolella katsovan tunnuslukua maksaessasi ostoksesi, hän on kyllä oikeasti vainoharhainen. 🚔🚓😎
- Anonyymi
Vanhennutta lihaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?671244Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47906Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51903Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 107828
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820