Yliluonnollisia kykyjä

~~~~~~~~

on minulla. Jos jollekin kertoisin ei uskottais minua ja luultais mua hulluksi. Olen saanut aikaan positiivisiä ja hyviä asioita pelkällä ajatuksen voimalla. Parantanut olen henkisesti ja saanut ajatuksilla muutoksia aikaan. Kaikki on yleensä tapahtunut niin kuten toivoin. Ja toivoin hyvää. Olen PARANTANUT ajatuksen voimalla. Minulle on myös tapahtunut paljon yliluonnollisia asioita ja tiedän henkimaailman olemassaolosta. Niin hullulta kun kuulostaakin minulla on parantajan kykyjä. Minun on ollut vaikea hyväksyä kyseinen taito parantaa ja saada aikaan erilaisia asioita. Onko kenellekään muulla ollut joskus samanlaista kykyä?

18

3229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tetrahedron

      ...nouse vielä nuppiin. :D Luulenpa, että yllättävän moni näillä palstoilla pyörivä on kokenut paranormaaleja asioita, uskoo niihin, monilla on parantamisen ja näkemisen kykyjä jne. Paras sääntö käsiteltäessä yliluonnollisia asioita on ymmärtää ne luonnollisina.

      • kokija

        Palstat voivat olla siinä mielessä hyviä, että käsitämme tosiaan energian näkemisten, enneunien ym. olevan luonnollisia. Se on vähän sama kuin saisi uudet silmälasit, joita käyttää. Varjopuoliakin löytyy, joten ei voi suositella jonkun aurannäön kehittämistä, koska se vaatii paljon suuremman itsekontrollin ja tunteiden hallinnan kuin jos sitä ei olisi.


      • Enolebott

        Ihminen kuvittelee kaikenlaisia asioita koska ihmisen pää vain toimii niin.


    • ~~~~~~~~~

      Tiedän vähän liikaa. Tiedän minkä takia on olemassa sairauksia ja miten ja miksi ihmiset sairastuvat. Demonihenget aiheuttaa ihmisille pahaa ja sairauksia ja kun demonihenget karkottaa lähtee vaivat ja sairaudet pois. Pitää olla hyvin varovainen, rukouksella pitää pyytää että Jumala suojelisi demonihengiltä ettei ne pääsisi aiheuttamaan pahaa.

      • gdsfdf

        uskossa, uskovainen? Puhut demoneista, oletko siis kristitty? Mitä nimeä demonit pelkäävät? Onko se Jeesus Kristus?

        Kertokaas minulle miten asiat ovat. Uskon jotenkin demoneihin, enkeleihin, Jumalaan, Jeesukseen, mutta eipä niistä kauheasti ole kokemuksia. Kummituksia en ole nähnyt koskaan.


    • Nefilim

      Unohda pelko ja ala uskoa omaan todellisuuteesi. Asiat alkavat toimimaan vielä paremmin. Se on ihan sama, mitä massat sinusta ajattelee, koska he itse vielä nukkuvat sokean unta ja toimivat kuten unissakävelijät. Jos lammas arvostelee paimenta, niin kannattaako paimenen kuunnella?

      Rajoitetussa määrin, tietysti, jottei hurahda. Tärkeää on säilyttää tasapaino reaalimaailman ja oman maailman välillä, ja rakentaa niiden välille toimiva silta. Kaikesta ei kannata kertoa kaikille, koska se saattaa aiheuttaa enemmän haittaa kuin hyötyä, mutta sinun oma asiasi on punnita sitä, kenelle kerrot ja mitä kerrot.

      Ellei muuta, niin elämä sitten lopulta opettaa syyn ja seurauksen avulla, mitkä toimet johtavat minkäkinlaiseen tulokseen. Mutta, onnea ja kaikkea hyvää henkisellä polullasi!

    • 10+++11

      Pyydän nöyrästi,ajattele minulle hyvää nyt kun edessäni on ollut jyrkkä alamäki.Kaikkea hyvää sinulle uskon sinua.10

      • B S.

        enkelit. huomaat pian kuinka elämäsi alkaa muuttumaan. jaksamista.


    • fggvgvgvgvgvgvgvgv

      haluaisin tietää, että ne jotka näkevät tai väittävät näkevänsä henkiolentoja, tuntevat henkimaaiman, jne, miltä se tuntuu, miltä ne näyttävät?
      vähän tavallaan harmittaa ettei itsellä ole mitään tuollaisia kykyjä kun kaipuu kaikkeen henkiseeen on niin suuri

    • ihanaa!!

      oih, voitko kokeilla kaukoparannusta? =) tavitsisin...

    • mora-mage

      minulla ei ole parantamisen kykyä mutta paljon muuta ja vahvoja sellaisia. jos jotakuta kiinnostaa, laittakaa viestiä minun sivulleni tai facebookkin. nimimerkillä Mora MaGe

      • Adolf Hitler.

        Männer Abgeordnete des Deutschen Reichstages!

        An einem für das deutsche Volk bedeutungsvollen Tage ist der Reichstag heute zusammengetreten. Vier Jahre sind vergangen seit dem Augenblick, da die große innere Umwälzung und Neugestaltung, die Deutschland seitdem erlebte, ihren Anfang nahm. Vier Jahre, die ich mir vom deutschen Volk ausgebeten habe als eine Zeit der Bewährung und Beurteilung. Was würde näherliegen, als diesen Anlaß zu benutzen, um im einzelnen alle jene Erfolge und Fortschritte aufzuzählen, die diese vier Jahre dem deutschen Volke geschenkt haben?

        Es ist aber gar nicht möglich, im Rahmen einer so kurzen Kundgebung all das zu erwähnen, was als die bemerkenswerten Ergebnisse dieser vielleicht erstaunlichsten Epoche im Leben unseres Volkes gelten dürfen! Dies ist mehr die Aufgabe der Presse und der Propaganda. Außerdem wird in diesem Jahre in der Reichshauptstadt Berlin eine Ausstellung stattfinden, in der versucht werden soll, ein umfassenderes und eingehenderes Bild des Geschaffenen, Erreichten und Begonnenen aufzuzeigen, als mir dies in einer zweistündigen Rede überhaupt möglich sein könnte!


    • tietopankki1

      "Jos lammas arvostelee paimenta, niin kannattaako paimenen kuunnella?"

      Kannattaa jos on kävelemässä päin puuta ja lamassa varoittaa.

      Minkä takia kaikki yliluonnolliset taidot aina häviävät, kun ne pitäisi näyttää? Miksei kukaan ikinä ole suorassa tv-lähetyksessä ja valvotusti parantanut ihmistä? Niin. Olisiko siksi, että "yliluonnollisia" kykyjä omaavat henkilöt vain haluavat nähdä itsellään kykyjä ja löytää koko ajan todisteita kyvyilleen.

      Pieni esimerkki. Kaverillani on päänsärky, uskon että minä pystyn parantamaan sen. Lähetän parantavaa energiaa kädelläni hänen päähänsä ja hups, päänsärky loppuu jossain kohtaa. Opin, että omalla toiminnallani oli vaikutusta päänsäryn loppumiseen. Syy ja seuraus.
      Totuus on kuitenkin se, että päänsärky loppuu aina jossain vaiheessa. Se, mitä minä teen ei vaikuta siihen. Mutta uskomalla siihen, että vaikutan siihen, luon itselleni harhaanjohtavan assosiaation ja valehtelen itselleni syystä, että haluan uskoa pystyväni johonki mihin muut eivät pysty.

      Yli luonnolliset kyvyt ovat vain ihmisen itselleen jostain syystä luomia harhoja. Niillä pyritään paikkaamaan omia vikojaan, huonoa lapsuutta, selittämään muuten vaikeasti käsiteltäviä asioita jne.. Jokaisella on omat syynsä, mutta turha kuvitella itseään sen ihmeellisemmäksi kuin ketään muu.

    • Sanansaattajat

      http://www.youtube.com/watch?v=T31dFWJbIvk

      http://www.youtube.com/watch?v=7O7uLP_7iIU&feature=related

      On yliluonnollisia asioita, mutta ne voivat tulla kahdenlaisesta, erilaisesta lähteestä.

      Ajalliset, näkyväiset vain hetken kestäviä, näkymättömät taas ajattomasti, ikuisuuden.

      Suosittelen kuuntelemaan ilman ennakkoasenteita nämä kaksi enkelitodistusta.

      Jumala kuljettakoon Sinua eteenpäin tiellä joka vie meitä joakista eteenpäin.

    • aljkdsghiujhq346243

      Toipuminen sairauksista on viime kädessä aina muista syistä kiinni kuin hoidosta. Hoitaminen voi antaa edellytykset parantumiselle. Älä kerro uskomuksistasi lääkäreillä tms. koska Taikaministeriö voi pyydystää superolentoja haavinsa höykytettäväksi ja kemiallisesti lamaannuttavat sitten. Langattomilla tekniikoilla, saa vaikka pskan kävelemään.

    • Anonyymi

      Onko muillakin sellaisia juttuja esim. jos joku mun perheen jäsen on lähtenyt talosta, niin parin tunnin päästä vaikka meidän kerrostalossa liikkuu paljon hissejä ylös ja alas niin mä vaan tunnistan sen kun just ne mun perheen jäsenet on siinä hississä ja oon joka kerta oikeessa et ne oli ne. en siis kuule niiden äänii tai tunnista niiden kävelyy mut tunnistan sen vaa aina. Mun kaveritki on aina ihan disbelieve kun olin oikeessa. Auttakaa onks tää normaalii?????

      • Anonyymi

        En satu tuntemaan sinun perheen jäseniä joten kuka siinä voi auttaa sinua kuin psykiatrinen sairaanhoito. On se ihan normaalia skitsofreniaa eli mielisairautta suomeksi. Hakeudu hoitoon!


    • Anonyymi

      Todeksi väitettyä:
      Oltiin parin kaverin ja mopojen kanssa kadulla. Kävelee Bernhard Heine ja kysyy: "Mitäpä pojat?" "Ei me muuta, ihmetellään vain onko tämä lamppu palanut." Annapa tänne:" Bernhard panee lampun etu-ja keskisormen väliin ja painaa peukalolla lampun kantaa. Lamppu syttyy. "Ei ole palanut" sanoo Bernhard, antaa lampun ja jatkaa kävellen matkaansa.
      Tapahtui lähes 65 v sitten pikkukaupungissa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe