Onko kaikki kameran jalustat yhteensopivia Olympys sp590uz kanssa, vai onko kyseiselle erillistä jalustaa? Jos on niin mistä saan ja jos kaikki käyvät niin mikä on halvin, mutta käytännöllinen?
SP590 Jalusta!?
7
711
Vastaukset
- mie täältä
On. Siinä on vakiokierteet.
- veYo
entä mikä olisi käytännöllinen ja halpa ?
- mie täältä
veYo kirjoitti:
entä mikä olisi käytännöllinen ja halpa ?
Käy vaikka anttilasta tms kattomassa,
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=173509&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19652&com...
tuossa on ainaki hinta-laatusuhde kohillaan. Ite ostin joku viikko sitte, makso alle 20 kun oli joku kampanja.
Noissa tahtoo olla että oikeasti hyvää ja halpaa ei ole, Manfrotot maksaa.. Mutta ei tuo toki huono ole, yllättävän hyvä hintaansa nähden. - veYo
mie täältä kirjoitti:
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=173509&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19652&com...
tuossa on ainaki hinta-laatusuhde kohillaan. Ite ostin joku viikko sitte, makso alle 20 kun oli joku kampanja.
Noissa tahtoo olla että oikeasti hyvää ja halpaa ei ole, Manfrotot maksaa.. Mutta ei tuo toki huono ole, yllättävän hyvä hintaansa nähden.Näyttää tukevalta mutta onko tuo sitä? pysyykö epätasasil paikoil pystyssä?
- mie täältä
veYo kirjoitti:
Näyttää tukevalta mutta onko tuo sitä? pysyykö epätasasil paikoil pystyssä?
Pysyy, jalat on säädettävät. Kevyt se on, mutta saa siihen koukkuun lisää painoa.
- huteran
mie täältä kirjoitti:
Noissa tahtoo olla että oikeasti hyvää ja halpaa ei ole, Manfrotot maksaa.. Mutta ei tuo toki huono ole, yllättävän hyvä hintaansa nähden.Aika huteran näköinen. Saattaa pysyä tyynellä ilmalla pystyssä kiinni pitämättä. Tuollaisen Olympuksen tai vastaavan superzoomkameran kanssa kaikki halvat tai edulliset jalustat tutisevat kohtuuttoman paljon jos tukea tarvitsee saada pitkillä polttoväleillä.
- bgtr5
Tarvit lisäksi kaukolaukaisimen, jalusta ei riitä. Digitarvikkeesta tilaa Olympus liittimellä oleva piuhanpätkä ja päähän laita tavallinen painonappi siihen 3,5mm plugiin. Jos haluaa hienostella voi kytkeä toiselle napille tarkennuksen säädön ( tarkentaa jatkuvasti v ei tarkenna)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561326Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731275Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311018Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830