Miten teidän ihmisten seksuaalinen kiinnostus suuntautuu transseksuaaleihin, biseksuaaleihin tai homoseksuaaleihin? Itse olen vähän yli nelikymppinen mies ja tässä omat kommenttini:
Itse en voisi kuvitellakaan harrastavani seksiä miehen kanssa kahdestaan. Karvainen tai vähemmän karvainen mies ei vaan kiinnosta seksuaalisesti.
Bi-puolella olisin valmis sekstaamaan joko kahden naisen tai miehen ja naisen kanssa, ja lähes kaikki olisi sallittua ja mahdollista.
Transseksuaalisella puolella kiinnostukseni on hyvinkin suuri, varsinkin todella naisellisiin trans-ihmisiin, joilla kuintenkin on miehiset kalut tallella. Itse asiassa tämä on näistä kolmesta kategoriasta ainoa, josta minulla on henkilökohtaista kokemusta ja täytyy myöntää että kokemus oli todella mielenkiintoinen, antoisa ja hyvä! Mielelläni kokisin toisenkin kerran moisen tilanteen...
trans-, bi-, homokiinnostus
5
325
Vastaukset
- ihmisen..
seksuaaliseen kiinnostukseen tieto siitä, onko toinen bi-vai homoseksuaali? Tai ehkä en ymmärtänyt koko kysymystä...
- Käsitteet kohdilleen
Hetero-, homo- ja bi-seksuaalisuus ovat seksuaalisen käyttäytumisen erilaisia suuntautumisvaihtoehtoja. Transseksuaalisuudesta käytetään nykyisin mieluummin termiä transsukupuolisuus, koska kyseessä on sukupuolisuus eikä seksuaalinen suuntautuminen.
- kysytty
Mihin unohdit heteroseksuaalisuuden? Miksi voit olla vain kahden naisen kanssa bi-puolellasi, mutta et yhden bi-naisen kanssa? Miten bi-puolella tehty panosi karvaisen miehen kanssa eroaa homopuolella tekemästäsi? Olisiko kenties parempi puhua pareista kuin bi-puolesta? Miksi oletat kiinnostuksesi transihmisiin olevan suurta jos se kohdistuu vain yhteen hyvin pieneen vähemmistöön?
- siis..
transihmisistä sinua kiinnostaa vaan shemalet.
- Kolmois-S
Toisin sanoen sinulle transihmisen elämällä on vain välinearvoa sinun henkilökohtaisen tyydyttämisesi kannalta, vai olenko väärässä?
Minä en pidä luokitteluja värkkien perusteella olennaisena, elämä on opettanut enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734456- 332531
- 402364
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211825Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401712Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 821563
- 1511387
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231257Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155