Eli onkos kokemuksia Vilnassa lapsen kanssa matkustamisesta? :) Kyseessä olisi 4-5kk ikäinen lapsi ja ajankohta elokuulla. Kaikenlaiset kokemukset olisi kiva kuulla! Kokemusta ei aiemmin lapsen kanssa matkustamisesta ole.
Vilna
jastu
1
317
Vastaukset
- Liivio
Aloin oikein itsekin miettiä, mitä ne erityiset kokemukset olisivat? Minun mielestäni vierailu lapsen kanssa Vilnassa on muuten sama asia kuin vierailu Helsingissä, hieman vain joutuu matkustamaan päästäkseen sinne. Vilna on sympaattinen ja ongelmaton kaupunki lapsiperheelle, eikun rattaat auki ja tutustumaan paikkoihin. Ja jos teillä on siinä matkassa omatoimisuutta mukana niin luulenpa teidänkin yllättyvän ruokamarkettien hyvistä valikoimista, tämä siis karavaanarin kokemuksena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1104955
- 1534933
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464682- 1463024
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302713- 1582194
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202168- 421937
- 231458
- 371443